Xerxova:ve neděli jsme jeli do Liblic a na Čap, v týdnu se toulali za humny a dneska vyběhli na Černou Nisu. Chlapec se dost vyřádil - blbnul hodně, ale krásně poslouchal - ty lítací jsou jen čirá radost z pohybu
A zase pes baskervilský!
Xerxova:ve neděli jsme jeli do Liblic a na Čap, v týdnu se toulali za humny a dneska vyběhli na Černou Nisu. Chlapec se dost vyřádil - blbnul hodně, ale krásně poslouchal - ty lítací jsou jen čirá radost z pohybu
A zase pes baskervilský!
Já nepsala, že jsou vzácní. Ale chránění.
Takhle vypadají třeba larvy zlatohlávka. Což není škůdce. Alébrž krásný a chráněný druh.
Ale nejsem žádný odborník.
Ony už byly z toho obalu vytažené. Koupila jsem v e-shopu, vyzkoušela (dobrý) a šly hned do skříně v komoře. Ale i těch 20 sekund očividně stačilo.🙂
Protože klíště se má vyviklat, aby nezůstala hlavička. Protože pak podráždění a zánět. A že se při takové akci můžu sama nakazit. Údajně.
A možná by se pak tolik neprodávaly pinzety na klíšťata 😉.
Nicméně tak činím a činit budu.
Já dospělé klíště vyškubávám (u psů, koček, koní a sebe). Ano, vím, že se to nemá.
Kůže nad zraněnou šlachou se přejela žhavým železem nebo namazala tou blistrovací mastí.
Cílem bylo převést chronický zánět na akutní a ten pak léčit. S bílými krvinkami to nesouviselo.
chlupy jsou naprosto všude a na všem.
Mám taky obyč kočky. Vytáhnu úplně nové šaty ze skříně v komoře, kam kocoury nepouštím a stejně tam jsou! Chlupy.
Kája:Ahojda, chceme dětem pořídit britskou kočku aby se naučili starat se o zvířátko. Trochu si jen říkám jak to je s její srstí oproti ostatním kočkám. Nepouští o moc víc chlupů když je tolik huňatá? Doporučili byste mi raději jinou kočku?
Viz výše.
KAŽDÁ kočka pouští chlupy (teda kromě sphynxe). A šplhá po nábytku a záclonách, škube křesla, “loví” lidi, vstává ve 3 ráno…
Je to závazek na 10 - 15 let.
assil:Měla jsem taky takového psa, pomohlo až pořízení druhého psa. 😀
U kamarádky taky pomohlo.
(nevěřím, že omdlí po celém dni bez jídla),