Tak nějak na všechny a na nikoho. My už tady Leithian nějakou dobu známe. Umí být slušná a věcná a pak je tady holt druhá tvář.
Příspěvky uživatele
kometa
Asi tak. Já jsem teda přes koně, ale tam je to velmi podobné. Někomu vyhovuje hucul, jinému anglický plnokrevník. Zkušený trenér dokáže poradit s obojím.
obě pochází z jiné CHS, obě s PP.
A jména těch CHS? Nebo je to tajné?
Myslím, že ani Varaxi nečeká, že to napíšete veřejně. Ale třeba do SZ? Ale jak jsem psala, je to na vašem rozhodnutí.
Na střední škole to tak dramatické není. Zatím jsem se bez právníka obešla.
Ale já jsem zvědavá.
Já taky. Ale je to na Sarah, jestli nás bude informovat.
Já jsem byla hubená, ale neschopná
Vítejte do klubu! Já měla z tělesné výchovy dvojku jenom proto, že mi nechtěli kazit vyznamenání.
Já vlastně asi taky ne. Nebo jsem se nikdy neocitla v situaci, kdy bych se cítila hodně ohrožená. Spíš mám tendenci zamrznout. Jako vy.
Ano, na to jsem zapomněla. Prtavidelně jsem vysévala a vysévám obilí jako náhražku trávy.
Asi tak. Mám pátého a šestého kocoura a nikdy jsem žádnou pastu nedávala. Pravda, vždycky to byli kocouři krátkosrstí. A pravidelně česáni.
Jully:Samozřejmě přístřešek ano, otevřený, větratelný…
A nora je otevřená a větratelná? Popisujete přístřešek pro koně, ne pro morče.
. Ba některé CHS to přímo nedoporučují.
Které? Ráda bych si s nimi o tomto tématu popovídala. Morče POTŘEBUJE úkryt.
Coudas:To je zkouška pozornosti 😁
Asi jo.
Ája:můžete mě poradit z obsednutím?Je mě 14 let mám dvouletou kobylu. Je to kříženec Schetlenda s plnokrevníkem. Mohla bych to zkusit už ted?
Fakt to není troll? Plnokrevník a shetland? 14leté dítě má vlastního koně a nikoho zkušeného k ruce? Ani rodiče se nezajímají?
Nemám psa, ale když si to představím - co třeba pepřák nebo paralyzér? Spíš jako upozornění pro majitele, že mi není příjemné, když mého psa oběžuje jiný. A bojím se i o sebe.
Moc blbý nápad?
https://www.databazeknih.cz/prehled-knihy/kurovci-538844