Aktuálně: 3 503 inzerátů217 073 diskuzních příspěvků18 333 uživatelů

Příspěvky uživatele

hmn

hmn
hmn 19.09.2023, 11:55:00 xxx.xxx.33.9

jde do práce 
(trošku morbidní, ale přesně tam bude uložen v rozložitelné urně Aribo, sluníčko moje malé….k Badymu )

Obrázek Obrázek
hmn
hmn 19.09.2023, 11:19:08 xxx.xxx.33.9

jestli jde i o granule, tak bych krmila kotěcíma, ty jsou malé a kočka je nemusí kousat

jinak viz zrzavcová

mé starušky bezzubky (matka + 3 dcery, všechny přišly o zuby v 16.tém roce) normálně jedly maso, bez problémů, já jim to vždy krájela na malé kousky

hmn
hmn 19.09.2023, 11:02:54 xxx.xxx.33.9

“si nejdřív blemcal kožich”

tohle!!! 😄
když si to hodinu (dle kočičáka) mlaská vedle ksichtu usilovně se tvářícího že spíme 😄
a co teprve štěníková, to jsou mlasky a chlemsty 😎

život se zvěří je prostě řehole…..

hmn
hmn 19.09.2023, 10:59:08 xxx.xxx.33.9
Buggyra:

Tak zase kondenzace, pravil odborník v Černých ovcích, se koná jen ve chvíli, kdy díky rozdílu teplot, resp. chladným zónám a cirkulaci vzduchu je překonaný rosný bod. A tomu se dá přece technologicky zabránit. Pravil ten odborník.


buggyra, máš to napsáno strašlivě 😎, ale víme, co básník myslel

technologicky zabránit = dle příčin = zateplení 
(úprava uživatelského režimu, instalace vzduchotechniky….)

hmn
hmn 19.09.2023, 10:17:11 xxx.xxx.33.9

“Možná je to vlhkost z provozu domácnosti…"

ano, je to jedna z příčin zavlhání ( a zaplísnění)

"ale to by měl vyřešit nějaký nátěr zevnitř, ne? Přece existují takové nějaké nepropustné nátěry? Prostě aby to tu zeď ze všech stran v podstatě zakonzervovalo.”

problém není samotný prostup vodní páry zdivem, ale její kondenzace

hmn
hmn 19.09.2023, 09:35:57 xxx.xxx.33.9
assil:

Poznám teoretika od praktika, jo diskuze končí, bavit se s nějakým teoretikem pro mě nemá smysl

 a dokonce i vím, že ta vlhkost se dá změřit a znám to z praxe, to jsou věci 😀


1. no coment

2. a kde se ta vlhkost bere už víš?

hmn
hmn 19.09.2023, 09:23:07 xxx.xxx.33.9

a tím diskuze končí, jako obvykle……

jen ještě:
1. víš houby, jaké mám vzdělání a praxi a jak moc velké “houby” o tom vím
2.kdepak se ta vlhkost ve zdivu bere?

hmn
hmn 19.09.2023, 08:41:36 xxx.xxx.33.9

“I to zateplení má své meze..”

ano
a to takové, v našich klimatických podmínkách, že už vytápět nebude třeba

hmn
hmn 19.09.2023, 08:33:14 xxx.xxx.33.9

fíkovnice ta vfu bude kdy?

furt mi nedá, jestli ten dia je primární….

srdíčko má OK?

hmn
hmn 18.09.2023, 12:08:02 xxx.xxx.33.9
assil:

Ano, například nedostanu dotace na jiné opravy pokud neprovedu zateplení

a ano, zateplení kamenných zdí stojí mnohem víc než normální zateplení, ale dotace to v potaz neberou

a Ano taky mi bylo řečeno, že spec zateplení je s odvodem vody, jinak tu vodu budu mít vevnitř v baráku

já nevím, co chcete slyšet a obecně by to mělo být fuk a ať má každý zdi jaký chce a jaký je schopný zaplatit


to ale není odpověď na výše položené otázky

- dotace na “opravy” - jaký dotační titul (a jaké “opravy”)? Jsou dotace na dílčí opatření, i jen na dílčí zateplení, na výměnu otvorových výplní, dotace na FVE a další……nevázané na komplexní zateplení

- zateplení kamenných zdí - no to může být různé, a různé ceny

-  “spec zateplení je s odvodem vody, jinak tu vodu budu mít vevnitř v baráku”…tohle by chtělo rozvést, zajímavé vyjádření
zateplení kamenné zdi může být stejné, jako zdi cihelné, myslím materiál. Záleží na…pokud dům zavlhá od spodu, tak musím řešit to, třeba…

-"já nevím, co chcete slyšet a obecně by to mělo být fuk a ať má každý zdi jaký chce a jaký je schopný zaplatit"

no odpovědi na výše položené, a položené bylo na základě tvrzení assil
už to tu padlo, nikdo nic nikomu nenařizuje, ale nabízí
 

hmn
hmn 18.09.2023, 10:48:55 xxx.xxx.33.9

“Budete muset ten barák zateplovat i poté, co vám energetický rozbor potvrdí, že ten barák je dostatečně izolovaný sám od sebe? Však jestli to správně chápu, tak ten dům tedy podle vás je zbytečné zateplovat proto, že drží teplo v pohodě v tom stavu, v jakém je?”

assil?

“Je to nesmysl, ty zdi izolujou samy o sobě dobře"

PENB tedy říká co? “U” je jaké?

" a domy na to nejsou stavěný, hrozí plíseň atd .”

ale prdlajz…..

hmn
hmn 18.09.2023, 10:25:10 xxx.xxx.33.9

“Řada starých domů je kamenných, na to když se hodí poly-plášť, tak roky vesele žijete v plesnivým baráku.”

takto nee

“Navíc je i nesmysl zateplovat barák s metr tlustými zdmi, ale nařídí se to úplně z fleku.”

proč nesmysl?
to je někde nařízeno?

hmn
hmn 18.09.2023, 10:00:05 xxx.xxx.33.9

máma Minda, dcery Princezna, Kačenka, Honzulka a Jerrynka (okotila se u nás, všechna koťata zůstala doma, Minda kastrována - a již opět březí - cca v jejich 2 měsících, ještě kojila a to i po kastraci - prdelku Honzulku)

Princ a Kačka byly nezávislé jednotky

Honzulka s Jerkou máminy prdelky, celoživotně!

Vycházely spolu v pohodě (až na velmi zřídkavé “ty jsi blbá” “ne, ty jsi blbá”) až do smrti.

Minda ale byla naprosto úžasná kočka, vyrovnaná, sebevědomá, sama o sobě i jako matka


 

hmn
hmn 18.09.2023, 08:53:56 xxx.xxx.33.9

“kdy pes bude povel z obrazovky ignorovat, ať už proto, že je chytrej”

tento argument bude platný spíše pro učení trestem - pes ví, že trest nepřijde, pokud ho má spojený s člověkem, člověk není
pokud bude učen odměnami, pak nevím, k čemu by mu ta chytrost měla být

“nebo proto, že jeho důvody pro štěkání v ten moment jsou mnohokrát silnější než nějaký povel, byť naučený.”

a to je to co píši o té nesamostatnosti
+ tedy pokud bude mít to ticho vryto v mozku na úrovni reflexu, tak by to fachčit mělo…je to o míře stresu

Keriton, nemyslím, že zde někdo tvrdí, že to je jednoduché a na první dobrou, ale není třeba si nasazovat růžové brýle co se týká trestání stresu.

Jo, a psa s protištěkacím obojkem zde máme, on vždy strne, natáhne krk, a vydává takové krátké štěky. Takže celý happy……

hmn
hmn 18.09.2023, 08:21:16 xxx.xxx.33.9

“Zajímala by mě metodika výuky neštěkání na piškoty, když pes štěká pouze tehdy, je-li ponechán doma osamotě 🙂 Ideálně i s konkrétním příkladem z praxe.”

viz Xerxová výše
naučím štěkat na povel + ticho na povel, důkladně a důsledně, normální trénink
a pak mohu použít nějakou tu chytrou věcičku přenášející obraz i zvuk a učím psa na příjem povelu přes takovéto udělátko, doma. A pak už nejsem doma. Toť technika proveditelnosti.

to je jedna věc, druhá snížení stresu tedy výuka samoty. 
A je fakt, že hlas člověka může psu pomoci.

hmn
hmn 17.09.2023, 13:59:20 xxx.xxx.33.9

fíkovnice, hodně bych se rozmýšlela ho pouštět v noci ven.

hmn
hmn 17.09.2023, 09:18:05 xxx.xxx.33.9

kotě? to vstává AŽ v 5 ráno? tak to je borec, že to vydrží tak dlouho 😉
běžně mají veselou daleko dříve a v 5 naopak a třeba usínají

mění se to věkem (Barušku dneska z peřin, kde spala celou celičkou noc, od brzkého večera, vyhnalo až mé milé veselé štěňátko, někde kolem půl šesté. Benji taky, večer (ne vždy) jsem chodila ke spícímu kocourovi, ráno jsem opouštěla spícího kocoura)
a lze tomu pomoci tak, že kotě dostane dostatek aktivit přes den

škrabadlo - na škrabadlo, pokud samo nechce, ho lze navést hrou, a doufat, že se mu zalíbí.
A pokud drápe jiná místa, chápu nábytek, tak k nim mohu škrabadlo umístit, anebo na ta místa přímo škrabadla nainstalovat (jsou škabadla na gauč, např., nebo vyrobit a dát na inkriminovaná místa)

hmn
hmn 16.09.2023, 12:31:16 xxx.xxx.33.9

“Jakože pomalu a poté odměna? To by asi taky některý mohl chápat jakože = zatáhnu, dojde povel, dojde pamlsek.”

ne
jakože stejně, jako chůze u nohy, jen mi jde štěně kdekoliv, samozřejmě u mě - je vedeno pomalu za pamlskem v ruce a k této pomalé chůzi přidávám “pomalu…pomalu….pomalu”. Povel i odměna jdou s požadovaným chováním, ne až po.