Aktuálně: 4 060 inzerátů199 640 diskuzních příspěvků18 105 uživatelů
Sardullah
Sardullah (1487 příspěvků) 04.11.2023, 20:42:02 xxx.xxx.221.216
hmn:

“Proč se velcí psi chválí tím, že se bouchají do hrudníku.”

to se tak jako má dělat?….abych něco neprošvihla


Tak třeba Ginuška by to určo neocenila…Ginuška je pusinkovací, takže tak max hezkou, něžnou pusinku…🥰

Sardullah
Sardullah (1487 příspěvků) 04.11.2023, 20:20:19 xxx.xxx.221.216

No to polácávání…když jsem kdysi dávno měla ovčandu, tak jsem taky chválila poplácáváním, byla jsem začátečník, viděla jsem kolem sebe, že to takhle lidi dělaj…teda nebylo to nějak na sílu, prostě nadšení ze strany paničky, radost, že fena udělala co měla a k tomu to polácání. 

Obecně myslím, že pro psa to není to nejpříjemnější, ale tak nějak se naučí, že je to spojené s velkou radostí a nadšením ze strany páníka a tak ten jeho způsob pochvaly toleruje.

U dalšího psa jsem to nepraktikovala, neboť to byl chrt…samá kost…a navíc on veškeré projevy mého nadšení příjmal ve stylu “tak se uklidníme…nedělej mi ostudu…k té paní já nepatřím”

No a tak nějak jsem se to odnaučila…spíše praktikuju pohlazení, podrbání…

Ale co já vím, kdybych třeba zůstala celoživotně u ovčounů, tak to možná praktikuju dodnes.

Sardullah
Sardullah (1487 příspěvků) 04.11.2023, 20:00:31 xxx.xxx.221.216

Tak dneska jsme byli v parku…pro Ginu teda top prochajda neboť v parku tio má ráda, tam je toho fůra na čuchání, navíc už napadané suché listí…to ona miluje. 

No a v místě, kde se mi před nedávnem vyvlíkla z obojku neb několik metrů od nás po souběžné cestě procházel pes, jsme potkali dva psy…jednoho si nevšímala vůbec, hleděla si svého, na druhého koukla, protože zaštěkal a já jí říkám “Ginuš, NE, ŠLAPEJ"  a ona si zase začala čuchat a šla…prostě zase moje hodná a vychovaná psí holka. Ale prostě když jde s námi na prochajdu syn, tak je jak utržená ze řetězu a chová se jak nevychovanej fracek….

Sardullah