Aktuálně: 3 733 inzerátů210 932 diskuzních příspěvků18 261 uživatelů

Příspěvky uživatele

Sardullah

Sardullah
Sardullah 03.03.2024, 19:30:09 xxx.xxx.221.216

Já tady nechci probírat ten pořad….ono je to z mého pohledu takový nešťastný. Možná to má smysl u těch kočiček…tam si myslím, že to je tak nějak celkově aplikovanější. Ale ta chvilka s pejskem, kde se řeší nějakej problém a bohužel i v kombinaci s RD..to už jsem psala, že přestože je mi myšlenkově blíž, tak bych pro širší masy viděla spíš metódy ala Šusta…prostě někdy mi přijde, že takový pořad může udělat víc škody než užitku…

Ale vzala bych to z jiného soudku. Jako čert vem to útočení na návštěvy..návštěva u mě není nonstop a pes se opravdu dá na dobu návštěvy zavřít. Sama jsem to tak dělala u berberů, protože jinak bych je musela mít celou dobu v merku, hlavně Sáru, aby něco nevyhodnotila jako nebezpečí nebo třeba jen drzost a nešla to řešit…no a já nechci hlídat psy, chci si pokecat…no tak psy od návštěvy oddělím. 

Jde mi spíš o to útočení na majitele…nejsem absolutně schopná odhadnout, jak moc má k tomu pejsek nějaké vrozené sklony nebo jak moc je to způsobeno výchovou - nevýchovou

 (znala jsem rodinu, kterou šéfoval kříženec kokršpaněla a to teda dost ostře, kdy jsem si teda já jako majitelka velkých psů fakty nevěřila svým očím, že takovej pidižvík to může mít na povel tak, že je schopen…pokud se mu něco nelíbí…umravnit celou rodinu tak, že stojí v kuchyni na židlích, aby se na ně pes nedostal a čekají až se uklidní…nasazování obojku by se dalo přirovnat k sebevražedné misi)

jako měla jsem psy, kteří neměli problém se proti něčemu ohradit, ale vždycky se s nimi dalo dohodnout. Ale nikdy se mi nestalo, že bych měla psa, který by na mě zaútočil, kterého bych se bála. A ve vztahu k dětem ta důvěra ve psa byla absolutní…ne teda tak důvěra v dítě, tak to člověk musí hlídat a učit a socializovat. Panička v reportáži je v očekávání a bojí se, co bude až se dítě narodí. Když tedy vezmeme v potaz pouze variantu, že se jedná o výchovnou chybu ve špatné kombinaci s povahou psa, že ta agresivita není vrozená a že by se s tím teoreticky dalo něco dělat…opravdu myslíte, že tahle konkrétní rodina by to zvládla tak, aby bylo děcko v bezpečí?? Aby bylo v bezpečí aniž by musela být ta fena od dítěte oddělená. Když si vezmeme, že děcko může být hlučné…pláč, křik…potom leze a nebo začíná chodit…divné pohyby…voní jinak než dospělci…neovládá úplně motoriku…prostě celkově je to divný tvor a navíc panička s páníčkem se mu dost věnují…tak nevím jak na to bude nahlížet zjevně rozmazlovaný psí jedináček. Upřímně bych se bála, aby z toho nakonec nebyl průšvih.

Myslím, že ta jistota pejkařek budoucích matek, že to bude ok, je postavená na vztahu se psem a na důvěře…taková matka se s tím moc nepárá, není úzkostlivá a pes si nepřijde odstrčený, protože ho pěkně zapojí do péče a výchovy,….ale panička, která je v očekávání a její důvěra ve vlastního psa není defakto žádná, řekla bych, že jsou asi i momenty, kdy se vlastního psa bojí a ty její obavy jsou asi oprávněné.…ta bude úzkostlivá, bude se z pohledu psa chovat divně a když už měli s fenou problémy i před tím, tak to z mého pohledu může být po narození dítěte ještě horší.

Sardullah
Sardullah 03.03.2024, 18:48:25 xxx.xxx.29.244

No když jsem tady viděla fotky některých pejsků, co byli od bahna doslova všude, tak jsem si řekla , že holt špinavý nohy a podvozek taky přežijeme, tak jsme to teda vzali přes bahenní lázně na naší oblíbenou louku… ta je teda taky pořád z velké části pod vodou a bahno všude, ale na té další, co je ve svahu už to bylo v poho. Ale bez gumáků se to fakt nedá.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Sardullah
Sardullah 03.03.2024, 18:43:12 xxx.xxx.29.244
Odpověď na příspěvek uživatele tetrivek z 03.03.2024, 17:38:50

Bože, to nám to štěnítko už pěkně vyrostlo… ale roztomilouš je ta bílá krasavice pořád.❤️

Sardullah
Sardullah 02.03.2024, 21:19:00 xxx.xxx.221.216
Plaka:

Hlásím, že poslední špičák je venku. Vyviklán byl mnou částečně a dneska před krmením pruhaté hyeny mi zůstal v prstech při běžné kontrole. Netvor přezubil. 😀


No u normálního člověka podobná informace asi není moc interesantní….ale u nás pejskařů…no to je na gratulaci a v případě hodně kousacích štěňat snad i na oslavu.😉

Sardullah
Sardullah 02.03.2024, 21:15:15 xxx.xxx.221.216
Anonymní:

Dobrý den, potřebuji poradit. Jsem začátečník a vybavila jsem si akvárko, které má 31 litrů. Dneska jsem si koupila rybky, filtr a topítko. Rybky jsou už v novém domově, topeníčko jim topí, a filtr jede, ale! Jsem zvyklá vše na noc ze zásuvky vypínat. No a dočetla jsem se, že filtr se vypínat nesmí, jinak, že mi umřou ty bakterie v něm a při zapnutí to otráví ryby. Filtr mám hailea RP- 200. Má uvnitř molitan. Smím ho tedy vypnout, nebo ne? Prý se ensmí jen ty biologické filtry, ale nejsem si jistá, zda to tento je, nebo ne. Děkuji za rady


Takže pravidlo číslo jedna…filtr nevypínáme nikdy tak max po nutnou dobu během údržby. U vašeho typu filtru by měl jít regulovat průtok, tak doporučuju poštelovat tak, aby to nebyl nějakej rychloprůtokáč. Filtr čistíme v případě, že klesne námi nastavený průtok a pak prosím žádné omega praní, jen jemně proprat ve vodě vypuštěné z akvária. Ten modrý biomolitan časem pokryjí “hodné” bakterie a nebude mít tak zářivou barvu, bude hnědý…což je dobře.

Teda nevím, kde vám techniku a rybky prodávali, ale šlak by mě trefil, když nejsou schopni začátečníkovi říct, že rybky patří do zaběhlého akvárka a že si nejdřív máte akvárko zprovoznit …pěkně zasadit kytinky, zapnout filtr a tak 3 týdny nebo raději měsíc to nechat běžet…ideálně přihodit hrstičku malých šnečků..levatek nebo okružáků, ti pomohou se záběhem a pokud nebudeme překrmovat, tak se nepřemnoží a je to armáda pomocníčků s údržbou akvária…no a teprve po tom měsíci (já třeba v případě neonek dávám do akvárka, které běží už minimálně 3-4 měsíce), když kytinky hezky rostou, když nemáme problém s nějakými zákaly, kdy nemusíme řešit přemnožení řas (já teda jako prevenci řas u nově založeného akvárka používám každodenní výměnu ⅓ vody…ale názory na to se různí…já mám vyzkoušeno, tak to tak dělám), když už si to všechno pěkně sedne, filtr-pokud máme s tím modrým molitanem-už není modrý, tak teprve jdeme koupit rybky a i ty nepřidáváme komplet osádku najednou, ale třeba na 2x cca s týdenním odstupem. Rybky vybíráme vhodné do daného objemu, pokud nemáme jednodruhové akvárko, tak vybíráme druhy ryb se stejnými a nebo podobnými nároky na podmínky a hlavně NEPŘERYBNIT.

Myslím, že obecně pro začátečníka může být takové maličké akvárko jako máte vy tzv. vyšší dívčí, neboť tak nějak nemusí pobrat začátečnické chyby…za mě je ideál pro začátečníka objem kolem 100 litrů, ale tak to už je teď jedno.

Nechci vás strašit, ale je možné, že to rybky nemusí zvládnout. Nemusí umřít nebo onemocnět hned, ale myslím, že krizovka by teoreticky mohla klidně nastat kolem třetího týdne.

Za mě tedy buď rybky vrátit…pokud to půjde…a nejdřív akvárko pěkně zajet. A nebo opravdu měnit ⅓ vody denně…což u takového objemu není zas až takový problém…to je jeden kýbl. Nevím, jak jste na tom s rostlinkami…obecně byste měla mít osázeno 80% dna nějakým nejlépe rychlerostoucím plevelem. Pokud to tak není, tak na rostlinách přitlačte…pořiďte nějakou hygrophilu polyspermu, hygrophilu corymbosu, limnofilu…často to akvaristi nabízejí i zdarma jako přebytky…no a budu držet palce, aby to dopadlo dobře. 

No a když to dobře dopadne, tak neflákejte údržbu…ono i po tom měsíci…po několika měsících, je akvárku pořád čerstváček.

Chápu, že si člověk koupí akvárko a nechce měsíc koukat na prázdné…už se nemůže dočkat, až se tam budou prohánět rybky…ale akvaristika je bohužel taky hodně o trpělivosti….doporučuju načíst články o zakládání akvária a celkově o tom, jak to funguje.

Sardullah
Sardullah 02.03.2024, 09:43:15 xxx.xxx.29.244

Mě fascinuje jedna věc… kupuju štěně a teď ani nechci nějak kategorizovat jestli s PP nebo bez. Řekněme, že jde čistě o to nepodporovat hnusné množky a nebudeme teď řešit lidi, co odchovají jeden vymazlenej vrh opravdu čistokrevných štěňat, protože každá fena by měla mít alespoň jednou štěnďata…to si myslím, že tady bude vždy.

Takže nebuďme v tuto chvíli nějací radikální PP fanatici… a řekněme si, že před koupí štěněte jde o to najít co nejvíce informací a slušný chovatel s P P i slušný odchovatel bez PP se snaží budoucí majitele svých štěňátek pečlivě vybrat a návštěva před odběrem štěňátka je vítána, někdy dokonce vyžadována a hódně si povídáme a hódně jsme v kontaktu.

Sardullah
Sardullah 27.02.2024, 16:21:53 xxx.xxx.29.244

Já zase měla v plánu nechat  pyrenejku tak týden na granclích od chovatelky, ale vydrželo mi to tak 2 nebo 3 dny. Ale začala jsem pro jistotu postupně.. nejdřív jen svalovina, pak přidávat i vnitřnosti a pak kosti.. buď mletinu a nebo paličkou pomlácená křídla. Následujícím štěňata … kavkazanda a berňák, tam jsem začala hned druhý den, co jsme si štěndo přivezli.

Sardullah
Sardullah 25.02.2024, 22:15:08 xxx.xxx.221.216

Jako to si děláte prču… bože vždyť je teprva únor a už klíšťáci? To za chvíli tady budou ty mrchy snad celoročně. My teda zatím neměli nic, ale zítra raději preventivně psy zakápnu. 😴

Sardullah
Sardullah 25.02.2024, 12:27:05 xxx.xxx.189.104
Odpověď na příspěvek uživatele lupus4 z 25.02.2024, 10:35:16

😄😄Na takové příspěvky by snad mělo být extra vlákno “puberta - veselé historky”.  Myslím, že po přečtení podobných “veselých historek” a čím “veselejších” tím lépe, pak člověk případné bouřlivé pubertální období lépe snáší nebo si minimálně řekne, že v tom rozhodně není sám, kdo má tak příšernýho puboše doma, popř. si řekne, že ten jeho příšernej puboš je vlastně ještě v pohodě, že jsou i horší. 

Sardullah
Sardullah 25.02.2024, 09:02:47 xxx.xxx.189.104
Anonymní:

No a jak dlouho potrvá než se kořen v akváriu vymočí a voda se vrátí do normálu?


To je z mých zkušeností velmi individuální, dle kořenu. Některé kořeny mi barvily vodu i v řádu měsíců…možná i déle. Ne teda, že by voda byla vysloveně hnědá, ale takové to lehké zabarvení tam bylo. Některé kořeny přestanou barvit poměrně brzy. Z mého pohledu se prostě nedá paušálně říct, že např. 14 dní a pak to bude cajk.

Jestli vám opravdu to zabarvení od kořenu vadí, tak, jak už je výše zmiňováno, opravdu použijte do filtru purigen https://www.rostlinna-akvaria.cz/eshop/akvarijni-filtry/seachem-purigen-100-ml  vyzkoušeno…voda je jak křišťál.

A nebo, pokud kořen není nějaký obr a vejde se vám do nějakého hrnce, tak ho zkuste vyvařit…sníží to jeho schopnost barvit vodu- nevařit moc dlouho-….ale sníží, odstranit to ani to vyvaření nemusí.

Sardullah
Sardullah 24.02.2024, 20:33:51 xxx.xxx.221.216

No někteří z nás barvení kořene ocení…já kořeny nyní nemám a přidávám do vody Torben…rašelinový výluh, ten taky pěkně voděnku zabarví, ale ryby se v tom cítí dobře…moje ryby…skaláry, tetry, neonky… Samozřejmě je možné nový kořen nějakou dobu máčet…slyšela jsem, že i zalití vroucí vodou by mělo pomoci. Některé kořeny, ale barví dlouho, i když už třeba ne tak intenzivně. Jako ano…můžete dát do filtru purigen a voda bude jako křišťál, ale já se ptám…není to škoda?? Jak bylo psáno výše…ryby to povětšinou ocení. A jo, asi chápu, ne každému se líbí, když je voda zabarvená. 

Sardullah
Sardullah 24.02.2024, 19:46:13 xxx.xxx.221.216
lupus4:

něco pro Sardul. + Ginu a spol.

byli jsme na víkendovém okruhu (kde většinou nikoho nepotkáme, krom divočáků a srnek, vyjímečně danielky)

a při odpočinku na pařezu (kávička + cígo) se vynořil z lesa panáček, pokoušející se o běh a na špagátu ho doprovázel PHP -asi vejrostek , páč poklusával vcelku vesele …

tak jsem si vzpomněl na Ginu a její nechuť špacírovat, přitom kámoš chodil s fenou i dlouhé dogtreky a taky zvesela…

jen úvaha , že by Gině vzala chuť do života (když pominu paničku, co jí pořád otravuje život všemožným žrádlem 😄) ta brzká kastrace ?


Předem se omlouvám za román….

No ono by se nabízelo…kastrace-tím se lecos vysvětluje. Gina je čuchač už vlastně od štěnda. Nikdy nebyla venku lítací…jako odklusat do západu slunce, aby si očuchala to křovíčko na obzoru to jo, ale lítat, běhat…to ne. Jako za mlada řešila každou podezřelou bejkárnu…osamělý chodec, běžec, cyklista, bruslař, lidí s těmi trekovými hůlkami, řešila dokonce i auta v místech, kde projede auto za jednou za uherský rok a to přestože jako městský pes byla na auta zvyklá…naopak třeba nikdy neměla lovecký pud…metr od ní vyběhne z křoví bažant a ona neměla ani náznak záškubu, že by se za ním rozeběhla, to se otočila na mě “no tvl, vidělas to?? Co to bylo??”..to samý blízká setkání třetího druhu s oprsklými srnkami. Jedna rodina v naší čtvrti vlastní páva…už s námi šel asi 3x kus cesty a pohoda. 

Jako za mlada byla akční…když jsme měli Jessinku, tak to si hrály na zahradě furt…naháněly se, mordovaly se, jedna v tlamajzně hračku nebo klacík a druhá jí honila…ale vyšly jsme na prochajdu a ….Jessinka nebyla čuchač, byla poletucha. Gina v té době 1-2roky stáří, tudíž ještě nekastrovaná…ještě dalo by se říct, že chodila na volno jištěná 20ti metrovou couračkou si čuchala…to, že Jess běhá, že jí vyzývá ke hře, k běhání jí nechávalo úplně chladnou, spíš jí to otravovalo…ignor, já si čuchám. No tak jsem se s Jessinkou holt honila a hrála já a když jsme běžely směrem od Giny pryč a já na ní volala, ať běží s námi, tak když už jsme byly dál, tak si teda dala říct a ….otráveně a pomalu klusala za námi, jakože “bože, kam zas běžej..” a za chvíli už stejně stála a čmuchala. 

A přitom to není o tom, že by třeba neušla nějakou plácnu dvouhodinovou prochajdu…když jí to baví a má co čuchat, tak klidně bude chodit i dýl…ale jak jí to neba, tak je zpruzelá už třeba za půl hoďky, když zjistí, že lokalita je pro ní nezajímavá…ad třeba ten les. To si tak člověk řekne…jedeme do lesa na houby, vezmeme psiska sebou, spojíme příjemné s užitečným, madam chvíli zkouší čuchat, no asi to tam není zajímavý…a za půl hoďky defakto táhnu za sebou otrávenou čubu. 

A tak mě to neva…nejsem žádnej běžec, prochajda 2 hoďky stačí…když kratší, tak uděláme dvě. Raději mám teda lokality, kde může být pes na volno, aby se proběhl Matýsek…no a Gině se ráda přizpůsobím, neboť procházku absolvuju kvůli psům. 

Jediné, kdy jde Gina v tempu a bez keců i tam, kde je to nezajímavý, je situace, kdy ví, že se přesunujeme ke “startu” prochajdy…no problémo…

Já nejsem člověk, co by se jí snažil předělávat…no tak radostně neběhá, ale radostně čuchá…už jsem dostala i rady, že by jí možná bavily stopy, ať jí zkusím nějakou našlápnout…ale ani to pro ní není…to hrozně bavilo mojí ovčandu, ale Gina nechce nic hledat, nemá zájem, ona si prostě přišla přečíst noviny a nejraději má, když jí při tom nikdo neotravuje.

Je možné, že kastrací zlenivěla…ale ona nikdy nebyla venku akčňák…jo, třeba když jsme potkaly psího kámoše, tak to měla ohromnou radost a pozdravíme se a zaběháme si, ale tak 10 minut a stačí, tak čau příště a já si zase jdu po svém. Navíc psí kámoši jsou problém…Gina je moc hrrr a ne každému psu je to příjemný a naopak ale když je druhý pes moc hrr, tak to zase není příjemný Gině, takže ideál kámoš, spíš takovej troubík, kterej je z Giny celej hin a auf a nakonec dočista paf a je mu jedno, že Gina je velmi intenzivní při zdravici a zároveň neoplácí stejnou mincí…a přiznám se, ty máme jen dva…jednoho erdela a jednoho berňuchu…jediné, kdy je Ginuš opatrná je u hodně malých pejsků.

Sardullah
Sardullah 24.02.2024, 11:32:06 xxx.xxx.189.104
efe:

Posíláme pár tanních úsměvů 😃

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Ťuťátko…jak se nám to směje..😍

Sardullah
Sardullah 23.02.2024, 22:02:04 xxx.xxx.221.216

Teda ty bahenní fotky … to je horor. Když si představím, že by bahnu holdovala naše bílá pyrenejka Ginuš… to snad ani nevěřím, že by to její samočistící srst zvládla a možná i ano, ale určo by smrděla. Budu se opakovat, už jsem to někde myslím psala, že už nebudu Ginušce nadávat, jaký je to prasátko, když projde každou louží i tou bahnitou a zašpiní si paciny třeba tak do výšky 10-20  cenťáků a to mě už u tý horní hranice omejvaj… a to nemluvím o tom, že když dorazíme domů, tak už má ty paciny ve své podstatě čistý… pokud teda není bahno všude, takže to doma ani nemusím řešit. A pokud nemá, tak krom mrazivých dní- ale to zas je zamrzlá i ta louže s bahnem- mají pesani povětšinou napuštěné brouzdaliště a madam si jde ty paciny hned umejt.

Jinak, co se vztahu k vodě týče, tak jedinej čochtan byla moje ovčanda. Afgán vodu nemusel vůbec… byl ochotně se napít z potoka, ale tak max když byla hloubka tak do 15 cenťáků a to už divně koukal, když si do tý vody stoupnul. No a jinak vše ostatní… berbeři, pyrenejka, kavkazanda a berňák vodu milují na brouzdání, tak max po břicho. O plavání nebo o větší hloubku… aby byli celí ponoření nemají zájem a ani o nějaké dlouhé čvachtání. A upřímně jsem docela ráda, protože vysušit pořádně medvěda není zas až taková legrace a bála bych se, aby se nám třeba nedejbože neudělal hotspot. Můj manžel říká, jakej je v tom rozdíl, že když zmoknou, tak jsou taky mokří… to jako jo, ale ještě nás nikdy nechytla venku nějaká průtrž a na normální déšť jim srst funguje bezva, nejsou promoče í na kůži jen vrchní vrstva.

Berber Jack v létě miloval polévání ze zahradní hadice, ale ani tak nebyl durch… to bych tomu musela asi pomoci mechanicky rukou tu vodu zapravit. 
A na druhou stranu mojí čochtanku ovčandu jsem musela kolem vody mít v merku… pokud jsem nechtěla, aby se namočila, takže buď pod povelem u nohy a nebo na vodítku, jak člověk chvíli nedával pozor, tak už plavčila. 
Jako vím, že moji psi plavat umí, protože jsem se každému z nich snažila ukázat, že taková koupel v létě je fajn a i přes ty nevýhody pro mě… pohlídat, aby proschli, bych jim to ráda dopřála, ale jak bylo psáno někde výše..  není rovnítko mezi tím, že pes umí plavat a tím, že má rád vodu a já nemám pracovního psa, který by měl pracovat i ve vodě, tak to nemusím řešit a rozhodně svoje psy do toho nebudu nutit. 

Sardullah
Sardullah 21.02.2024, 22:54:41 xxx.xxx.29.244
Dafi:

Sardullah-přítel chtěl aby se naše nová andulka jmenovala Sára-tak jsem řekla,že ne-Sára je prostě na velkýho psa🙂a ne na malou prtavou andulku🙂

jinak teda obdivuju vaše medvědy a roky obduvuju vaše psaní!!

a ted já cpu po večerech Dafinku buctou a rohlíkem s máslem,tak si říkám-tak a Sardullah by k tomu dala ještě kakaíčko🙂


Tak zase já bych to s tím jménem Sára… pro velkýho psa… neviděla tak striktně. To byste nevěřila kolik miminek-lidských se jmenuje Sára, tak proč by se tak nemohla jmenovat malá andulka.😉

No a s tím kafíčkem k buchtě, tak to si my holky v naší rodině nějakou dobu odepřeme… teda hlavně tu buchtli. Ginuš se mi nějak kulatí, jako žebra nahmátnu v poho, ale cítím, že už to není úplně ono a musíme to pohlídat a mě by taky prospělo nějaký to kilčo shodit… takže jsme škrtly mňamky a budeme se snažit přidat pohyb… a vzhledem k tomu, že Ginu dlouhý procházky neba, tak to vypadá na dvoufázovej trénink.

Sardullah
Sardullah 21.02.2024, 18:26:41 xxx.xxx.221.216

My dneska poo.. udělali krátkou půlhodinovku, protože šel s námi i synátor a ten toho víc neujde, ale myslím, že Ginuš si to užila, neboť bylo opravdu krásně a zatímco syn odpočíval, tak jsme toho využili a Ginuš dělala cáky cáky v potoce… Maťulka na fotkách ve vodičce není, ten to vzal rychle a šup na břeh…

No a teď teda vyrážíme na večerní prochajdu…

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Sardullah
Sardullah 19.02.2024, 20:14:30 xxx.xxx.221.216
Xerxova:

mrzí mě, že nemůžu najít fotku, kdy Night pil vodu z umývadla v koupelně a přitom se prohlížel v zrcadle…


Prohlížel v zrcadle… 😂 Jako jasně dogy jsem za svůj život viděla naživo, potkávala jsem je, takže mám reálnou představu, jakej je to kolos, ale stejně informace o zrcadle rozesměje…👍

Sardullah
Sardullah 19.02.2024, 10:54:49 xxx.xxx.29.244

Hllavně trpělivost… ona některá štěňátka jsou neuvěřitelně nadaná a v tandemu s trochu šikovným pánečkem při správné frekvenci vynášení a čůrání na povel se pak takový páneček chlubí tím, jak je štěndo v podstatě bezloužičkové. No a majitel psího miminka, kde to nejde tak snadno a ty loužičky doma prostě nějaké jsou, i když štěnítko vynášíme, tak to prostě je se ztrátou nějaké kytičky, by mohl nabýt dojmu, že tedy on dělá něco špatně, že není takovej kynológ přes loužičky jako ti ostatní. 

Ale když člověk vychovává už xy-té štěndo, tak ví, že ty štěnítka prostě nejsou stejná a i když mám v řadě za sebou 3 geniální a myslím si o sobě, že už ta štěňata k čistotnosti umím naučit na první dobrou a jak se říká… s prstem v nose, tak to čtvrté štěně mi pak do toho hodí vidle…

Sardullah
Sardullah 18.02.2024, 20:22:01 xxx.xxx.221.216

Tak já bych si dovolila to vrátit ke štěňátkům a vzhledem k tomu, že žádné nemám, tak si dovolím takové vzpomínkové okénko….

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Sardullah
Sardullah 18.02.2024, 08:51:00 xxx.xxx.221.216
kometa:

Já teda nevím, ale to není od věci vyjádřit nesouhlas s chovem bezPP psů, ne? Já teda v nevědomosti ten like taky dala. A pak odebrala.


To netvrdím, ale mi přijde, že už se to začalo rozjíždět…já jsem like dala, taky jsem netušila, taky nesouhlasím, ale dávám like tomu štěnítku a to je roztomilouš, tak to už rušit nebudu… jako skoro všechna štěňátka.. . je tady pár vláken, kde se nikdo povětšinou nehádá a štěnítkové patří mezi ně… a známe to, jak rychle se diskuze zvrtne a může to být 100x pravdu, ale už by se to tu mohlo zvrtnout na diskuzi o PP a množení… a kam se nám vejdou štěňátka…