assil:Jinde to jde, tak asi se inspirovat, tuším Irsko si na tohle došláplo přes lety.
Jen jestli to naše právní prostředí umožňuje. Ony ty anglosaské země to mají nějak úplně jinak. No ale určitě by se něco okouknout dalo…
assil:Jinde to jde, tak asi se inspirovat, tuším Irsko si na tohle došláplo přes lety.
Jen jestli to naše právní prostředí umožňuje. Ony ty anglosaské země to mají nějak úplně jinak. No ale určitě by se něco okouknout dalo…
assil:Já někde četla, že provoz první dámy na oficiálních akcích se platí z peněz co jdou na prezidenta a že to tak bylo vždycky, takže to není tak, že by si to musela platit sama.
Akorát ty odvody nemá, ale zas při tý vejplatě jí to snad manžel může platit.
No přesně, takhle by mi to dávalo přece smysl.
Tak jsem objednaná k fyzio lékaři. Bohužel mě vezme až 29.10. To mě ta záda pochopitelně už bolet nebudou. Ale tak, uvidíme 😀 Je to nadějné, už mě takhle bolí s pauzama od začátku září…
Fikovnice:“Pořádnou herdu do zad…” 😂
No, tak mně se teda stalo, že jsem probudila sama sebe svým vlastním chrápáním!!!😂
Já taky! 😀
Já mám ještě k tomu (naštěstí čím dál vzácněji) po svém otci spánkovou apnoi, takže někdy je to probuzení vážně sranda 🙂
No a když má prezident svůj rozpočet na reprezentaci, nebylo by víc než účelné prostě a jednoduše do těch výdajů zahrnout i jeho doprovod? Tedy nepřevádět nic na manželku, nevypisovat spešl pozici pro ni na výdaje na reprezentaci, prostě ty šaty pro ni by koupil prezident z toho svého rozpočtu, fertig. Kdo ví, jestli to ten předpis už neumožňuje…
Fikovnice:Jo, pls, nevíte někdo, zda jsou schváleny ty dva návrhy (?):
a) výpověď bez udání důvodu
b) možnost zjistit, kolik bere kdo na vašem pracovišti
https://www.denik.cz/ekonomika/zkraceni-vypovedni-doby-jak-to-je-zmeny-zakonik-prace-novela.html
O zveřejňování mezd/platů nic nevím.
Edit: už vím, tady https://www.e15.cz/finexpert/prace-a-mzda/prichazi-prelomova-smernice-eu-o-transparentnim-odmenovani-1417492