Jo, posezení: Poslední věc, než mi táta odešel, byla altán. Nádherný, s posezením! To bude teď vše zarostlé a v úděsném stavu. Tak, když předtím trochu zabrigádníčíme😛, tak pak můžeme sedět v altánu.
Napadá mě, že až tam pojedu, zkusím udělat co nejvíc fotek - interiér i venek.
Jestli tam pojedeš samostatně, zkus dát předem vědět, třeba budu mít zrovna kačku navíc a mohla bych se tam otočit za tebou 🙂
Nejsem odborník, ale jak se pod štěpkou mihne žížala nebo larvička, tak bude štěpka všude. Já bych použila něco nehrabatelnýho na svůj chodník… (já mám zatravňovací plastové dlaždice a betonové dlaždice)
Na co budou během dešťů slepicím větve? To jim je hodíte na zem nebo jako bidla? Slepice při shánění jídla chodí po zemi - bažant. To lepší dát do venku nějaké ty keře, pod kterými bude sucho a které zpevní své okolí kořeny.
Já si i zabékám něco, co znám. No ale když já otevřu tlamu, dělá se kolem mě prázdno. Já už zpívám jen s rádiem, protože ani mně samotné se to nechce poslouchat 😀
Já bych udělala zpevněný pochozí chodníček (po něm slépky budou chodit pouze pokud bude mokro a nebude se jim chtít chodit po měkkém) - a ten chodníček může být z odvodňovacích mřížek, roštů, které podrží pod tou pochozí vrstvou právě trochu zeleného. Navíc na tom nebude v zimě držet led. A zbytek bych nechala slépkám k volnému zpracování (samozřejmě asi tam bude ještě pár dalších roštů, po kterých se nebude cajdat, aby to v nich rostlo lépe). No a do toho okolo (na tu stranu, která se pak snadněji stáhne vějířem) se dá naházet cokoli hrabatelného, listí, štěpka, drny, žížalí farma…