Asi záleží jak na které provozovně. Já jsem se v Brně nesetkala vyloženě s nějakým nepříjemným nebo špatným chováním. A to jsem si nechala postupně dovézt dvě auta z jiných poboček. Ale, jo, časově je to náročné, ale zase auto nekupuji každý rok, tak jsem ten čas investovala. Ono mnohem víc času mi zabraly návštěvy jiných autobazarů a webových stránek různých prodejců, protože jsem vybírala fakt dlouho. Abych se vždy vrátila k áčkám…
Příspěvky uživatele
balu
Po jaké hospitalizaci? Na psychiatrii nebo obecně na všech odděleních? Protože co si pamatuji, vždy, když jsem ležela v nemocnici, tak zprávu jsem pak nesla praktické lékařce já sama.
No, nevím jak by to spolužáci měli poznat. Duševně nemocný člověk se přece nemusí nijak výrazně projevovat. Mohl být samotář, zamlklý, nekontaktní, ale to je fůra lidí a nejsou duševně nemocní. (nevím jaký byl, jak se projevoval, to jen tak hádám)
Tady to hledání, co kdo mohl nebo nemohl, co kdo měl poznat - já vím, vás to zajímá z profesního hlediska, ale mě je to třeba úplně jedno. Takovým akcím se nedá zabránit, to, že někomu “hrábne”, se nedá predikovat, ani to, co potom udělá. Prostě úplné bezpečí neexistuje, nikdy neexistovalo a nikdy existovat nebude. A nikdo neví, jestli si “nevylosuje” že je ve špatnou chvíli na špatném místě. V tomto případě je fajn, že je pachatel po smrti, nehrozí tedy, že by se někdy dostal zase mezi lidi, jak se o to snaží ta vražedkyně.
A mezi námi, pokud duševní zdraví posuzují takoví znalci, kteří posuzovali stav té znásilňované dívky a dali dobrozdání, že to na ní nic nezanechalo, tak co by asi “vyvoslili” u toho střelce?
Asi někde zaslechla vtipnou průpovídku - “fordem tam a vlakem zpátky”.
Říkám to jako majitelka fordů, která na ně nedá dopustit, a kterou fordy nikdy nevypekly a nenechaly na holičkách. Měla jsem dva. Ten druhý slouží synovi jako pracovní auto dosud. Krom běžné údržby a řešení běžného opotřebení na nich nebyly žádné závady. A to jsem oba vozy kupovala jako ojetiny v “áčkách”.