Aktuálně: 3 983 inzerátů203 876 diskuzních příspěvků18 181 uživatelů

Příspěvky uživatele

Sarah01

Sarah01
Sarah01 14.03.2024, 13:07:51 xxx.xxx.11.197
kometa:

Viz Zrzavci.

Studuji - dobrá, rodiče mě finančně podporují. I tak jsme se sestrou chodily na brigády.

Nestuduji = pracuji a tím pádem pro mě vyživovací povinnost rodičů skončila. A pořídím si jenom to, na co mám. Jinak by mě hanba fackovala.


No, jak řečeno výš, maminka si za to svojí výchovou asi může sama. Já bych dcerunku hnala sviňským krokem. Ale to si musejí vyřešit ony samy. 

Sarah01
Sarah01 14.03.2024, 12:56:42 xxx.xxx.11.197
Fikovnice:

Buggyro, jsi o dost mladší než já…

Vím o případech (a rozhodně ne jednom), kdy v Brně za komoušů romské rodiny právě z Bronxu dali do baráků bílých. Já jim ten byt dokonce záviděla - nádhernej čtyřpokojáč, obrovské cimry ve staré zástavbě. Vím to proto, že pod nimi žila moje kamarádka s rodinou. No a co se stalo? Vybavení vyházeli na dvůr, co šlo, tak prodali, zbytek spálili. O bordelu a hluku, kterej zažívali ti moji známí, ani nemluvím…

Takže byly i snahy je začlenit mezi bílé…jako někde to vyšlo - viz Český Krumlov. Jinde ne. Samozřejmě vytvořit ghetto typu Chánov (nebo slov. Lunik) byla blbost.


V úterý jsem byla po delší době v Bille, přišla tam jedna rodinka a neskutečný, co dělali za bordel, hlavně jejich děti. Platili stravenkama, který jim nestačily, takže část nákupu museli vrátit. Kupovali hlavně tvrdej chlast a to už hlava rodiny měla bych řekla dost. Odhadem tak tříletý dítě si nacpalo kapsy sladkýma tyčinkama, co jsou u pokladny v tom košíku úplně při zemi. Netuším, jestli to ti rodiče učí už takhle malý děti nebo to mají v krvi od narození.

Sarah01
Sarah01 14.03.2024, 12:51:31 xxx.xxx.11.197
Odpověď na příspěvek uživatele impact z 14.03.2024, 11:49:08

Jste silná ženská, já bych to nedávala. Dřív jsem si i myslela, že ty psy kradou, ale jak to tak vypadá, tak vůbec nemusejí. 😢

Sarah01
Sarah01 14.03.2024, 11:21:32 xxx.xxx.11.197
megi-the-pes: