Já vám nevim. Mně z toho furt leze, že XY je jediný, co byl nespokojený s iF, jediný, co je nespokojený s chz, jediný, komu nic nefunguje.
Krásný den přeji! 🙂
Příspěvky uživatele
megi-the-pes
já mám všechny, Varaxi má taky všechny, normálně vše funkční,
navíc pro každého webarchiv funguje (akorát je vzhledově hnusný a odkazy vás přesměrují na online verzi, což je k ničemu, takže na tlačítka a odkazy neklikejte).
Prostě si vygůglete téma, slovo + připište “ifauna” a neotevírejte ten odkaz, ale klikněte na růžek titulku a dejte archiv. Nic na tom není. Normálně to jede. Toto není závislé na majiteli, ale na gůglovi
Nejsem odborník na aut. právo EU a naše, ale je tam celkem jasné pravidlo, které říká, že je povoleno skoro cokoli za jedné podmínky: nepoužije ty citace, příspěvky, články, odstavce,… někdo, kdo z toho má zisk. Rozšiřování ano, ale ne pro někoho, kdo z toho bude mít prachy.
A tento web z toho zisk má, z každé návštěvy (jsou tu reklamy a to rozhoduje, příjmy a zisk nikoho nezajímají, i kdyby pět korun za rok, neziskovka to není).
Jsem teď dělala sbírku - knížku z blogu, který patří obřímu vydavateli, musela jsem přes souhlas. A další začínám a beru to ze tří webů, z čehož dva musím požádat o svolení, i když, stejně jako u iF, nejde o výhradní licence.
Ta neziskovka byla nápověda…
Jasně že to tady lidi z iF čtou, je to veřejné fórum. Ať se třeba strhaj. 🙂
Napsala jsem gůglovi “slepice nenesou ifauna”, klikla na odkaz, který mě zajímá, a dala “kopírovat adresu odkazu”
a tu vložila sem
https://web.archive.org/
ukáže se kalendář, vyberu si nejnovější datum (a můžu si pak vybrat zas jiné datum… a kalendář je celou dobu nahoře)
a mám tohle
https://web.archive.org/web/20170311000640/https://www.ifauna.cz/drubez/diskuse/detail/3216937/nenesou-nam-slepice
“Jo a není to klapka, zkus hádat dál”
A to právě návštěvník a uživatel dělat nemá a to je taky důvod, proč se mi ty ikony nelíbí.