Aktuálně: 4 060 inzerátů199 645 diskuzních příspěvků18 105 uživatelů
assil
assil (2124 příspěvků) 19.09.2023, 09:50:10 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 19.09.2023, 09:47:44

Všichni vědí, že za středověku tu bylo takové teplo, že v Praze se ve velkém pěstovalo víno, ale nikdo se nad tím nezamyslí. Přemýšlet  moc bolí.

assil
assil (2124 příspěvků) 19.09.2023, 09:50:10 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 19.09.2023, 09:47:44

Všichni vědí, že za středověku tu bylo takové teplo, že v Praze se ve velkém pěstovalo víno, ale nikdo se nad tím nezamyslí. Přemýšlet  moc bolí.

assil
assil (2124 příspěvků) 19.09.2023, 09:47:39 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele hmn z 19.09.2023, 09:35:57

2. představ si že vím a mohli bychom si podebatovat třeba o vzdušné vlhkosti, když už ta půdní se tu probírala, ale fakt to nemá smysl

jestli jsi od fochu, pošli mi nabídku do SZ, třeba tě využiju jako dalšího odborníka v řadě, i když popravdě odborníky, kteří jdou svým názorem proti všem, zas moc nemusím, to pak akorát člověk přijde o prachy a spláče nad výsledkem

assil
assil (2124 příspěvků) 19.09.2023, 09:31:30 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele hmn z 19.09.2023, 09:23:07

Poznám teoretika od praktika, jo diskuze končí, bavit se s nějakým teoretikem pro mě nemá smysl

 a dokonce i vím, že ta vlhkost se dá změřit a znám to z praxe, to jsou věci 😀

assil
assil (2124 příspěvků) 19.09.2023, 09:21:41 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Inspektor-pisisvor z 18.09.2023, 17:42:34

Ale tak třeba u málopočetných plemen -  psi tu na krytí nejsou, co tu je je brutal příbuzné, takže většina chovek si importuje kromě fen i vlastní nepříbuzné psy a dělají opakovaná spojení, protože ono stejně když se z vrhu uchovní jeden jedinec, tak je to hodně

osobně v tom nevidím problém ani u vícepočetných plemen neb stejně většina těch jedinců jsou mazlíci a do chovu nijak nezasáhnout, takže genetická variabilita je sice hezká věc, ale když někdo vyrábí psy na mazlíky, tak mi to nijak nevadí

obecně ve všech plemenech tipuju procento uchovněných jedinců bude malé

assil
assil (2124 příspěvků) 19.09.2023, 09:15:43 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele hmn z 18.09.2023, 12:08:02

Víte o tom houby, je to jak píše Doron, zateplení kamene je mnohem dražší a fakt to není jak cihla neb kámen je z podstaty věci vlhčí než cihla a žádný dům u toho navlhat nemusí, dotace pokryjí tak max půlku, takže spousta lidí na to nemá a to jsem ještě optimista, na tepelko mi nabídli pár korun protože to je omezený příjmem, takže víc peněz dostane tak akorát nezaměstnaný

dotace Oprav dům po babičce má zateplení jako podmínku a opět je to max půlka

prostě začarovanej kruh

i blbá výměna oken je ve starých kamenných barácích drahá neb obvykle je každý okno jinak velký a pěkně se to tím prodražuje

a dotace tohle nijak nezohledňují

a to že to teď je ještě dobrovolné nic neznamená, jednou fakt dojde na to, že takový dům nepůjde prodat a pronajmout

si takovej 200 let starej barák pořiďte a pak se můžeme pobavit

a takovejch baráků jsou tady plný vesnice

assil
assil (2124 příspěvků) 18.09.2023, 11:07:45 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele hmn z 18.09.2023, 10:48:55

Ano, například nedostanu dotace na jiné opravy pokud neprovedu zateplení

a ano, zateplení kamenných zdí stojí mnohem víc než normální zateplení, ale dotace to v potaz neberou

a Ano taky mi bylo řečeno, že spec zateplení je s odvodem vody, jinak tu vodu budu mít vevnitř v baráku

já nevím, co chcete slyšet a obecně by to mělo být fuk a ať má každý zdi jaký chce a jaký je schopný zaplatit

assil
assil (2124 příspěvků) 18.09.2023, 10:15:12 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 18.09.2023, 09:58:23

Si uvědomte, že těm co o tom rozhodují, jde akorát o to vytřískat na tom prachy a až se to tady celý podělá, tak se prostě seberou a odjedou do svých domů na Floridě nebo na Novém Zélandu a budou jen z dálky sledovat jak my se stěhujeme do jeskyní.

Jinde možná nedělají teď nic, ale až dojde na věco, dokáží se rychle adaptovat, zatímco u nás budou zasedat komise a řešit zakřivení okurek nebo čeho.

assil
assil (2124 příspěvků) 18.09.2023, 10:12:42 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele JanaJanaJanaJana z 18.09.2023, 10:06:49

Ano ano, jelikož mám taky kamenný barák, tak o tohle jsem se zajímala a takových baráků jsou tu mraky, ale nikoho to nezajímá. Navíc je i nesmysl zateplovat barák s metr tlustými zdmi, ale nařídí se to úplně z fleku.

assil
assil (2124 příspěvků) 18.09.2023, 10:09:49 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 18.09.2023, 09:10:41

Všechny civilizace stojí na energii, jakmile energie není nebo se snižuje, civilizace končí. A Evropa nedělá nic jiného než že se zbavuje energie, protože ať je to jak chce, ty alternativní zdroje nikdy nepokryjí potřebu.

Spotřebiče a plusky? To jako fakt tomu věříte? https://spotrebitele.dtest.cz/clanek-7031/energeticke-stitky-vysavacu-uvadeji-nepravdive-udaje-soud-je-zrusil

A ad soběstačnost, Evropa nikdy nebude soběstačná v tom důležitém, v zemědělství a v průmyslu, takže hrát si tady na vlastním písečku je akorát cesta do pekel.

Ale jako prostě ty Mercatorovy mapy, co se u nás ukazují, jsou peklo a Evropani pak mají o sobě zkreslenou představu.

Ono to chce trochu reality a vidět jakej pidikonec světa my vlastně jsme a proč na nás zbytek světa kašle

Obrázek
assil
assil (2124 příspěvků) 15.09.2023, 09:24:56 xxx.xxx.121.3

Ceny elektřiny a uhlí zvedají emisní povolenky.

Myslím, že všechny alternativní zdroje chce EU zaříznout, zůstane jen elektřina a pak bude na lidi taková páka, že se o tom nikomu ani nezdálo.

assil
assil (2124 příspěvků) 14.09.2023, 15:09:27 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 14.09.2023, 13:45:38

Ano, mladí, které ještě na střední vozí rodiče do školy autem, bojují proti těm autům. A když se jich člověk na to zeptá, tak to je prej něco jiného. Fakt vymytý mozky. Ale to nepočítám ty přilepovače a spol., ti jsou za to dobře placení a dělají to jen pro prachy, což jakože ještě i chápu. Taková pohodová brigádička prostě.

assil
assil (2124 příspěvků) 14.09.2023, 12:58:40 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele KatyQ z 14.09.2023, 11:32:28

To má logiku tohleto. Jinak já to počítání samozřejmě myslela jak je to přírodně možné a fena hárá v půl roce a jak jsem našla, klisna má první říji kolem roka. Že to není dneska etické je jiná věc, to si myslím, že většinu historie neplatilo.

assil
assil (2124 příspěvků) 14.09.2023, 12:39:05 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 14.09.2023, 12:00:35

Tak teď už nesmíte prodat barák bez energetického štítku, doplnit tam, že to musí být štítek A nebo B je sranda. Obecně tak nějak myslím, že to směřuje ke sledování osobní uhlíkové stopy a většina těch omezení časem bude, jen to nebude tak rychle jak v tom článku píše. Ale já říkám, mě už je to fuk a mladí to tak chtějí, když se s někým mladým bavím, všichni říkají, že to tak má být. Tak ať si mají co chtějí.

Jo a pak si přečtu na Seznam Medium článek nějaký fifleny o tom, jaká je to tragédie a vůbec všechno teď hrozný, protože ve třiceti nebude mít 10 melounů na vlastní barák u Prahy a proto mladí nemají kde bydlet a bla bla bla a říkám si, že ti mladí si taky nějaké ty katastrofy zaslouží.

assil
assil (2124 příspěvků) 13.09.2023, 14:03:59 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Varaxi z 13.09.2023, 13:55:16

No já to spíš myslela tak, že jestli jsem správně dohledala, tak březost koně trvá rok a za další rok může může být březost další generace, takže jedna generace je 3 roky. Březost psa je 2 měsíce a další generace po půl roce, takže jedna generace trvá 10 měsíců. Což je prostě dost podstatný rozdíl když hypoteticky a teoreticky se za jednu koňskou generaci vystřídají 4 psí.

assil
assil (2124 příspěvků) 13.09.2023, 10:50:13 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 13.09.2023, 10:13:18

Sláma je úplně nejlepší neb nepráší, díky dutosti dobře izoluje od zimy i mokra. Chce to dat do boudy jí fakt hodně, hodně se slehne a někteří psi mají rádi, že můžou v ní kutat a udělat si pelech podle svého.

assil
assil (2124 příspěvků) 13.09.2023, 08:17:53 xxx.xxx.206.172

Souhlas jsem taky odeslala, ale teď teda přemejšlím jestli kdysi dávno někdy v počátcích jsem na ifauně neměla jiné přihlášení s jiným nickem a když jsem pak zapomněla heslo, tak jsem si udělala nové. Mám dojem teda, jistě to nevím.

Možná pak časem zveřejnit nicky, které vám chybí?

assil
assil (2124 příspěvků) 12.09.2023, 13:22:30 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 12.09.2023, 13:14:31

Běhání s posilkou dohromady když tam dá 3 ohaře. 😀

assil
assil (2124 příspěvků) 12.09.2023, 13:05:45 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Thielli z 12.09.2023, 12:45:05

Jo, to říkali, že se v tom vozí děti, proto to má asi ty dvířka. Tak možná vyasfaltovaná rovinka není problém,  ale u nás asi tak Polabí, zbytek kopečky a to si moc nedovedu představit?

Ale koukám existujou půjčovny, tak jedině na den dva zapůjčit a vyzkoušet si oblíbený trasy i s psím nákladem http://cargobikes.cz/in/index.php/sluzby/pujcovna