Aktuálně: 3 216 inzerátů221 250 diskuzních příspěvků18 368 uživatelů

Příspěvky uživatele

assil

assil
assil 01.03.2024, 11:47:13 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 01.03.2024, 11:39:41

Vidím to taky tak, však cílem civilizované společnosti by měl být konec diskriminace menšin.

assil
assil 01.03.2024, 11:45:21 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 01.03.2024, 11:36:03

Jméno zákonného zástupce?

assil
assil 01.03.2024, 11:37:28 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele Orionka z 01.03.2024, 11:07:28

Osobně teda nevidím ženské, které chtějí, aby se biologický otec finančně podílel na životě dítěte a full servisu, který dítěti ta matka poskytuje 24/7, jako potvory.

assil
assil 01.03.2024, 10:12:28 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 01.03.2024, 10:10:49

Jj, zavedla bych pro všechny, i hetero, normálně rodič, však v hetero párech při tom množství rozvodů je určitě taky hodně osvojení a hlavně otec často otec není.

assil
assil 01.03.2024, 10:10:58 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 01.03.2024, 10:05:08

Tak jiné země to řeší rodič 1 a rodič 2, což je podle mě ideální. však otec-matka u adoptovaného dítěte taky nesouhlasí, nejsou to jeho otec a matka.

assil
assil 01.03.2024, 09:34:03 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 01.03.2024, 09:16:34

Ano, ono jde spíš o to, že hlavně homoženy mají často děti bez papírově uvedeného otce, takže pokud se jim něco stane, je dítě bez rodiče.

assil
assil 01.03.2024, 08:39:51 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 01.03.2024, 07:11:22

No co já vím jde při přiosvojení hlavně o děti bez druhého přítomného biologického rodiče, takže ti děti pak končí v děcácích.

assil
assil 29.02.2024, 15:29:31 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 29.02.2024, 15:05:27

No zrovna v Anglii si kamarádka s přítelem byli z normálních platů schopní našetřit za 10 let na barák kousek za Londýnem. U nás utopie.

assil
assil 29.02.2024, 14:53:06 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 29.02.2024, 14:40:05

Však všechna ta vrozená znevýhodnění stát kompenzuje, jenom toto ne, takže debata o tom je zcela na místě. A žádné dup dup v tom nevidím.

assil
assil 29.02.2024, 14:29:46 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 29.02.2024, 14:26:30

Ano, to se určitě neshodneme, protože já nikdy nebudu souhlasit s názorem, že ženy mají doplácet na to, že jsou ženy se schopností rodit.

assil
assil 29.02.2024, 14:26:58 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 29.02.2024, 14:15:35

Ne vždy je menstruující produktivní a proto taky ta debata o vložkách ve škole.

Ano, má obvykle produktivní rodiče, ale to mají i ty děti, kterým platíme plíny.

assil
assil 29.02.2024, 14:11:37 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele Sarah01 z 29.02.2024, 14:04:31

Ano, ale debata o tom, co by se z těch daní mělo platit a co ne, je zcela na místě neb jsou to naše peníze, ne státu.

Ale ta moje odpověď byla jen reakce na balu, že jako na plíny pro děti nejde ani koruna, tak proč by měly jít na vložky, což není pravda. Plíny se platí jak dětem, tak starým lidem, ale z vložek naopak stát vybírá nehoráznou dań, z které pak platí ty jiné věci.

assil
assil 29.02.2024, 13:51:13 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 29.02.2024, 13:09:47

No ano, však plenky všichni platíme nebo na co myslíte že dostávají rodiče od státu peníze? Je to na péči o děti a ta péče zahrnuje i ty pomůcky.

assil
assil 29.02.2024, 13:49:39 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 29.02.2024, 12:50:44

To byl příklad, papír zdarma nebo za pár korun je i na veřejných záchodcích, které platí města, teda my všichni a pod. Prostě v civilizovaném světě je běžné všude mít na záchodě veřejně přístupném toaletní papír zdarma pro všechny. A na těch úřad a školách vložky zdarma nejsou a o tom je tahle debata, že by to mělo být a nejlépe všude, ne jenom tam. Ono na těch úřadech např. jsou záchody i pro veřejnost, nebo v nemocnicích a poliklinách apod.

assil
assil 29.02.2024, 12:43:09 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 29.02.2024, 12:27:13

Kam by to šlo jako jinam? Jiná biologická potřeba není, nemůžete se rozhodnout, že nebudete chodit na záchod a stejně tak se nemůžete rozhodnout, že nebudete menstruovat. Je to prostě úplně stejný princip a to že menstruují jen ženy neznamená, že by na to měly doplácet. To je fakt středověký názor.

Navíc i díky té mentruaci má druhá nemenstruující polovina lidstva děti.

A srovnávat to s holením nebo dokonce opalovacím krémem, to už je fakt úplně mimo mísu, když se člověk neoholí nebo nenamaže krémem, tak se fakt nic nestane.

Ale tipuju, že po vynálezu toaletního papíru byli na světě úplně stejní lidé jako vy, kteří volali proč by měl být toaletní papír k dispozici zdarma všem, ať si každý nosí vlastní. A dneska jsme naštěstí někde jinde a doufám, že časem to bude i s menstruačními pomůckami a budou zdarma všude tam kde je ten toaletní papír.

assil
assil 29.02.2024, 12:23:08 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 29.02.2024, 12:12:42

Koupili jste psa u množky, a je jedno jestli s PP nebo bez, a teď se divíte. A ty komentáře jsou na místě, kdyby tam lidi jako vy nekupovali, neměli by množky důvod množit a spousta psů by si tak ušetřila trápení.

assil
assil 29.02.2024, 12:20:04 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 29.02.2024, 12:18:37

Jj, to je prasárna a jen to ukazuje, jak naši politici jedou politiku chlapi sobě.

assil
assil 29.02.2024, 12:04:28 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 29.02.2024, 10:48:58

Třeba protože úplně stejně všem platíme toaletní papír a ta biologická potřeba vložek a tamponů je úplně stejná jako potřeba toaletního papíru, akorát holt se týká jen poloviny obyvatel? Že platíte úplně cizím lidem toaletní papír ve školách, na úřadech apod. to vám nevadí?

assil
assil 29.02.2024, 10:43:18 xxx.xxx.121.3
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 29.02.2024, 10:39:26

Hlavně tehdy byly nízké ty nutné náklady, bydlení, základní jídlo, jízdné a tak. Takže z výplaty pak zbylo víc procent.