Anonyme - já jsem primárně řešila to, že to zapáchá - ne zkažené, ale nejspíš moc hrrr zabalené a zamražené, nevím. Moji psi nejsou úplně cimprdlíny -jen prostě na svém psu poznám, že něco vnímá špatně. A tohle přesně tak vnímá . Ty vnitřnosti byly až ten druhý důvod, protože to prostě vypadalo jinak, než to vypadalo dřív . Ale to je jedno, já prostě takovýhle přístup nemám ráda a jak zjišťuju, ke změně tam nějaké asi dochází obecně - viz i ty konzervy.
Příspěvky uživatele
Zrzavci
Upřímnou soustrast, držte se, Doron.
Tomu se říká dokonalá dělba práce :-)
Já myslim, že se Megí ptá Plaky, kolik je na to ochotná obětovat. Pak se ponoří to intronéta a vyloví to.
To jsou roztomilý kozenky! No já mám v tomhle hroznou smůlu jakoby. Na chalupe obří pozemek, tam bych toho naskládala!! Teď jezdím kolem jednoho statku, ty mají plochy! A teď čerstvě tam vídám hejno slepiček - směska - s kohoutem. To se na to tak hezký dívá, jak oni mají ten prostor pro sebe, tam jsou ščastlivý! To moje pipiny až takovýhle lány mít nebudou, ale zas to budou mít lepší, než v tý kleci.
Dík, to já jen, jestli jste se nezakecaly.
Megi jo, já vím, máte pravdu. Ale jak říkám, já tam nešla s tím, že jdu vyloženě reklamovat, i jsem dopředu říkala, že to smrdí ne zkažením ale.. a že dřív mi to psi jedli v pohodě, že … že…
Kdyby to bylo zkažený tak to přes ty Žufriky vezmu, tohle je jiný, to jde opravdu za výrobou a proto jsem chtěla, aby to věděli, že třeby by řekal, já nevím, třeba prověříme to, mohla být špatná várka bla,bla, bla. A pani řekne takovejhle pěknej argument. To je na mě moc, prostě. Mám fakt plný zuby toho, jak se všichni vezou na vlně - odrbeme každýho, oškubeme každýho, my za nic neručíme ( teď to mám v přímým přenosu i doma ze strany muže svého, který s takovýmhle vykukem jedná, to by se člověk opravdu zvencnul - stejný jako s tím vysavačem - ukážete mu díru do něčeho, ale není to jejich chyba. Těm blbům v Conceptu nestačí k uznání toho, že je něco špatně a zboží na výměnu ani zaslaný (a i zas…ný 😀) vídejo. Chyba není u nich. A u koho asi?
edit - ne to nevím, co bylo s držkama?
Tak až na to jednou dojde, budu na Vás pamatovat.
Ale jooo, já tam v podstatě nešla tak nějak reklamovat, spíš původně se lidsky domluvit, přišlo mi i důležitější - pro jejich zpětnou vazbu, aby to věděli přímo od spotřebitele, ale paní mě poinformovala takhle pěkně, tak mi to zvedlo mandle, to prohlášení, že to, že to pejsek nejí není důvod k reklamaci.Co jinýho, než smrad a nepoživatelnost může být u jídla důvodem k reklamaci. Že se na obalu sloupla etiketa ? (nesloupla) prostě ten přístup ke klientovi je zajímavej. Ať si trhnou nohou, evidentně nejsem sama - teď jsem se dozvěděla, že i konzervy jsou o něčem jiném, že ta konzerva plná masa už tam má místo masa hodně jakýsi šťávy…….. tak holt nabrali jinej kurz. Kdybych nebyla útlocitná /odhlédněme, že nemám prostor/ , budu chovat zvířata na maso pro psy sama. Jenže sem útlocitná, takže by stejně neměli co žrát. Mně prostě vadí tenhle přístup - my nic, my nic, chyba není u nás.
Jojo, to s tím vysavačem máte asi pravdu, že to tak mají nastavený, aby to nešlo přes dvacet lidí a i my to právě přijde logický - protože zákazník může - resp. by mohl, protože výrobce to stejně nebere v potaz a tvrdí, zase že oni nic, oni nic, chyba není. - dojednat detaily problému přímo s výrobcem.
No tvrděj to odborníci, že jo. Já to nevím, já abych mohla dělat na Vás chytrou sem se musela zeptat dědka gůgla
A jak se Marcela má? Stačí dejchat s tím malým prďolou a smečkou?
Kurnik
Reklamovat musím tam, kde jsem to koupila
No jako jo, nějak jsem vycházela ze dvou úhlů - že vždycky byli rozumní, tak že to třeba prostě min. vezmou v potaz tuhle informaci, protože to opravdu nejde za dopravcem, prodejcem, to je špatně zpracovaný tam u nich, že to nějak půjde probrat, že to bude i informace pro ně a pak,že třebas, když jsem reklamovala ten debilitní vysavač, tak jsem byla odkázána na výrobce a on to opravdu řešil. Že špatně /protože přes zaslaná videa, kde bylo vidět, že robot padá a taky nejvede do místnosti, tvrdili, že je vše v pořádku, protože u nich to nedělá/, to už je věc jiná, ale řešilo se to přímo s výrobcem.
ví, ale proč bych to měla nechat tak?
páč jsem nechtěla zatěžovat hodnýho Žufrika.
co já bych dala za jatka, kam bych si dojela, koupila přímo a zpracovala sama.
Doron, Vy jste kolemPražák? Pokud jo, tak asi časem - nevím jakým, určitě delším , protože zatím nevím, zda ty původní matrace využijeme, nebo ne, tak časem možná budou - jedna nebo dvě, tak bych se případně mohla pak ozvat, kdyby to bylo pro Vás dojezdově zajímací.
žjooo pracovní pudle! To je krása! Ten nebožák bílej teda ne. To bé mít Thieli radost!
No jasně, že sou, kdo má furt pak nosit ty kila na sobě, je to těžký! 😀
No já vim, proto volám kuš huš! 😀
Mexiko nejni moje cílová destinace, musim si to vypěstovat sama. 🙂
…hamání pěkně v krabičce, vedle nakrájená bio okurčička, masénko z bio farmičky, domací sušenka k tomu. A cena neskutečná….
to je co? Já se přiznám, že tohle mi přijde už naprosto ujetý.
Jo, je to bída Megí. Když fšicí krmili granulema, tak těch pár nás masáků mělo pohodu. Teď je to móda, kdybych měla kolem sebe jatky, budu jezdit tam.
Žufrik je rozvoz a z těch rozvozů má ceny podle mě nejrozumnější. Jsou opradu slušní, super domluva. Je to stálice.
Já tím paní Rožňovou nechci zatěžovat, má svých starostí dost,, proto jsem volala přímo Sokol Falco, protože to není nic zkaženého, ale prostě maso špatně ošetřené a jestli do krůtího něco přimíchali - fakt to smrdělo jak halda rybiny, tak je to taky špatně. Tohle jde za výrobcem obojí. Ale ten to vidí jinak.