Aktuálně: 3 733 inzerátů210 934 diskuzních příspěvků18 261 uživatelů

Příspěvky uživatele

Zrzavci

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 13:39:47 xxx.xxx.226.6

…..- plyšáci aj tak podľa mňa nie sú zrovna tá najlepšia hračka pre psov…..

Náš Rumíček by nesouhlasil. Není větší radosti, než když přitáhnu ze sekáče pytel plyšounů. Ach to utrpení, než po vyprání uschnou 😀 😀  A té radosti, když se tento jindy vzorně se chovající pán dopustí trestného činu loupeže! 😀

edit - na okolí prosím nehleďte, procházíme opravdu velkou rekonstrukcí. 🙂

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 13:07:04 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele lupus4 z 05.09.2023, 10:34:54

Souhlasím. A jako jeden z blbečků jsem došla ke stejnému názoru. Naše andulky sice měly - tedy měli, páč to byli vždy samečci, naši velkou pozornost, spoustu z nich jsem naučila různý blbinky, jako aportovat věci,chodit u nohy, nežili v kleci, měli k dispozici celý byt, jezdili s námi na chalupu, kde si taky volně lítali po chalupě,  ten poslední byl dokonce vycvičený, že mohl létat volně po zahradě. A proto, že jsem viděla jak je ščastlivej, takle svobodnej a kroužící vysoko nad loukou,  dirigující a citýrující okolní ptactvo, tak už nikdy. 

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 12:58:42 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 05.09.2023, 12:52:57

To už jsme probírali, ten Váš smutek. Když se člověk zamyslí, zjistí, že ono není zákaz, jako zákaz. A neměl by pocit smutku člověka nad tím, že bude o něco sám ochuzen,  převážit nad tím v jakých podmínkách člověk sám nutí žít jiné živé tvory.

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 12:17:51 xxx.xxx.226.6

…………... Proto tato kočka může trpět například velmi bolestivou osteoartritidou (problémy s klouby)………

to by opravdu člověk zvracel. 

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 12:16:56 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele Sardullah z 05.09.2023, 12:08:33

Sardullah - vy nevíte, že sebereflexe je dnes sprosté slovo? Stejně jako zodpovědnost. NIKDO chyby nedělá, to ostatní. Budete jako firma řešit špatné provedení práce na budově a řemeslník je schopen se s Vámi prostě hádat a hádat a hádat, neuzná to, že jsou tam praskliny vedoucí k porušení voděodolnosti. Nejprve vám bude tvrdit, že tam nic takového není a posléze, že dokud tam neprší, tak……. 😀 

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 11:31:00 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 05.09.2023, 11:24:10

Ano, u psů ne. Tam to týrání totiž takhle zastavit lze. Tak jako se zastavilo týrání šelem v cirkusech atd. Prostě už se další do těch podmínek nemohou narodit. Nebudou. Nebudou další lvíčasta žijící celý život v kleci a dělající atrakci lidským pablbům. To je přece dobře, ne?

No a nebo - šup sem s  tím průkazem schopnosti, že má člověk na to, vlastnit živé zvíře. Není to nakonec lepší řešení? 

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 11:07:56 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele Ronja s motejlem z 05.09.2023, 11:05:35

…..Naprosté minimum jsou dvě 15 minutové procházky za den. Většina pejsků ale potřebuje víc……

Voni tam napíšou tohle a dají gif s čoklema na trenažéru??? To jim jako nedochází že většinová populace bezmozků si vytáhne zrovna tohle?

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 11:06:08 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 05.09.2023, 10:42:19

Omlouvám se, není to na mě, ale zkusím to.

Spirála toho, jak psi na nás lidi doplácí, se roztáčí a roztočila už hodně moc.  Dřív nebyly - vznikly množírny, dříve nebylo - psi se prodávají (a nejen psi) v akvárku ve zverimexu), psa si pořizuje kdejaký hovado, který pak psa trápí doma na podložce, nebo obtěžuje okolí svým a psím chováním. Dříve nebylo - týrání chovem……..mám Balu pokračovat dál, aby bylo vidět, že psi díky lidem fakt dostávaj ve svým životě na prdel?

Když by se už dál žádní psi nerodili, tak ano, nám lidem, kteří je milujeme bude tuze moc smutně a život nebude celej - min. pro mě, která se narodila s vodítkem v ruce a v kočárku vozila psa, ale! Budu vědět, že prostě už žádnej pes neskoční na plínách, řetěze, nestráví život ve zničeným zdraví, díky tomu, co z něj člověk vytvořil, žádnej další pes neskončí jako trenažér pro psí zápasy…………………………………………… žádnej pes nebude krmen vegetariány slámou……….. a tak dál. Bude mě to bolet, bude mi bez čoklida strašně smutno, to nepopírám.

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 11:00:11 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele Ronja s motejlem z 05.09.2023, 10:36:19

….protože jestli se tohle dá napsat na “profesionálních” stránkách, tak tvl…..,

lze pro případný varování napsat, název těch, kteří se za profesionály vydávají?

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 10:59:21 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele Lily z 05.09.2023, 10:34:02

No jo, ale většina u odrazového můstku zůstane. -bohužel. ale třeba tady zadavatel, zadavatelka ne, třeba na základě téhle diskuze nahlédne, že to v pořádku rozhodně není. 

Je mi fakt z těch lidí - teď mám na mysli toho člověka, co venčí 2x denně - opravdu blivno. 

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 10:29:05 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele Ronja s motejlem z 05.09.2023, 10:25:40

…..Minimum počtu procházek, co jsem teď mrkla na net, se uvádí 3 x 30 minut - MINIMUM (u zdravého jedince)…..

To píšou proboha kde tyhle moudra?? To je hrozný prostě, lidi se dneska řítí intronétem, takže si to přečtou, stejně jako si před časem přečetli, že ideálka na spotřebu je 120 km v hodině a tak po dálnici většina začala jezdit 120km v hodině (fajn, tady to má aspoň pozitivní přínos), lidi se bez internetu už ani neuprdnou a mozek nepoužívají a řídí se tím, co kde napíše KDOKOLIV aniž by si zjistili, jestli je to vůbec pravda.

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 10:25:36 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele assil z 05.09.2023, 10:00:51

Ano já vím, a je to pořád a pořád horší. Já jsem myslela, že se to bude zlepšovat, ale opak je pravdou :-/ . Není z toho člověku dobře po duši. 

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 09:50:08 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele assil z 05.09.2023, 09:47:49

Já vím, jen se snažím zadavetele navést k nějakýmu náhledu na to, že to, co pro psa chce není ani trochu normální a kdo tohle dělá, sám normální není.

A dostáváme se k tomu, co psal kdysi chvd. že pro psy bude nejlepší, když nebudou. 

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 09:47:24 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 05.09.2023, 09:38:54

To je možný, to je fakt. No ať je to jak chce, tak pokud tohle někdo psovi udělá a dělá, tak je to pěkně hnusný. Pes není plyšové zvíře, je to živý tvor se svýma potřebama, které, když navíc nemá uspokojené, stává se z něj často neurotik, který  má problematické chování a to se majiteli rozhodně nemusí líbit. Od štěkání, ničení okolí, sebe, nepříjemné chování vůči lidem v rodině……. 

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 08:21:55 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele sutrik z 03.09.2023, 11:22:14

Bonnie neudělala trpasličím pinčům ostudu…….

Obrázek Obrázek
Zrzavci
Zrzavci 04.09.2023, 13:06:16 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele assil z 04.09.2023, 12:45:37

Lili

Ono je to prostě celkově na provoz.

a často na provoz toho, komu je to placeno, protože jak tu bylo zmíněno - ne každý chodí k tomu do práce. Protože je to fajn zdroj obživy. Tam kde vím, že lidé do práce chodí - třeba Dede dočasky, neměla bych problém  cálovat (když eliminuju ty šílené kastrace v ranném věku, které jsem tam zaregistrovala). 

Mě by to taky bavilo, vytahovat si tak porůznu psy z inzerátů, trávit čas tím, že je pospravuju, při tom se stihnu věnovat i svým psům, domácnosti a nemuset vstávat v po-pá v šílenou hodinu, a i my to bylo navrhováno, ale nepostavím si kšeft na pomoci psům.

Ta částka, kterou jste platila - jasný, je to hodně, ale - spolky a útulky mají často u veta ty ceny jiné. Pak taky máte psa, kde veteriny netřeba a část poplatků pokreje jiného psa…. a nemáte sponzorské dary, když jste šikovná, vydyndáte si.