Aktuálně: 3 726 inzerátů210 940 diskuzních příspěvků18 261 uživatelů

Příspěvky uživatele

Zrzavci

Zrzavci
Zrzavci 30.10.2024, 18:34:33 xxx.xxx.19.80

ještě Efe - ono i to, že ten druhý pes musí být odložen a soustředit se na to, je cvičení, musí se soustředit, unaví ho to, takže můžete toho, který z těch tří je největší šprt 🙂, či mu něco vyloženě jde, zaúkolovat tím, co mu jde a vy to nemusíte dozorovat a toho, koho odložíte, vedete k tomu, aby cvik zvládl. tedy krátce , rychle aktuálně a pak ukončit pochválit. Takhle jsem to s Tali taky dělala, Rumíček měl něco, kde mě nebylo třeba a já svou pozornost mohla soustředit na tu, která byla v první třídě pomocný školy. Měla jsem teda výhodu, že na Rumouška to spolehnutí bylo, ale pokud je něco v čem některý z těch tří vyniká, použít to můžete. A máte dva v jednom, ten co pracuje na svém úkolu se unaví tím úkolem a ten odložený tím, že musí být odložený, že to cvičí. Jestli jsem to napsala nějako srozumitelně.

Zrzavci
Zrzavci 30.10.2024, 16:20:03 xxx.xxx.96.185

To nemělo vyznet rypave,ale jako nadhozeni zamyšlení pro ty co budou psa  porizovat. myslela jsem , že je to někdo v rodině, ne přímo vy. On člověk prostě nemusí mít predstavu, co lovecak je, co obnasi. důkazem mi je známá   co běhá agility tedy člověk se zkušenostm se psy a  poridila si jagouše. Pro mě naprosto nepochopitelný, pro ni následně dost potíž. Jasne bretaň není jagouš ,to byl jen příklad na vysvětlení.

Zrzavci
Zrzavci 30.10.2024, 15:11:55 xxx.xxx.19.80
»
Odpověď na příspěvek uživatele Tenurri z 30.10.2024, 14:30:03

Ale baví ho to dost…vytáhnu fialový kroužky a už je úplně natěšenej

no a to je přece to podstatný! A skvělý a fajn, máte něco, co spolu můžete dělat, co vás oba baví a jestli vyhrajete štěněčí kategorii, nebo mistrák je šumák. To podstatný je to před tím. Teda takhle, jasně, že když vyhrajete ten mistrák nebo cokoliv jinýho, tak je to supr a je to zhodnocení toho, co děláte, víte,že to děláte dobře, že vám to spolu jde, že.. že…, ale podle mě to podstatný je to co je před tou výhrou.

Zrzavci
Zrzavci 30.10.2024, 15:09:32 xxx.xxx.19.80
»
Odpověď na příspěvek uživatele Repta-A-Repta z 30.10.2024, 13:58:57

Totéž může udělat jeden každý ze zdejších diskutujících. Dozví se víc, než kdyby zadal dotaz do diskuze.

No, někdo bohužel  nemůže, protože to neumí, nehoví tomu, páč je prostě matla - teď hovořím čistě za sebe. 

Zrzavci
Zrzavci 30.10.2024, 15:04:14 xxx.xxx.19.80

Efe, frustraci pošlete do kšá. Není vůbec oprávněná. Každý, kdo má víc psů to musí nějakým způsobem řešit. Když jsme se sžívali s Tali, tak cvičili prostě odděleně. Nejdřív Rumouš, pak ona, Za zavřenýma dveřma. Až za dlouho to mohlo být tak, že Rumíček dělal předskokana - a to vždy jen velmi krátce, jeden cvik. Venku, když jsem cvičila poslušnost, byla na vodítku. bez povelu, prostě na vodítku a pak jsem je prohodila. Dejte tomu čas a teď to ale neřešte, máte toho hodně. Udělejte třeba čuchací hlavolamy ze tří plat na vajíčka, dejte do toho malinkatý kousíčky sýra - splyne to s podkladem. Dejte každého do jednoho koutu místnosti, předložte hlavolamy a dejte pokyn, že můžou (já mám pro tohle čuchej!). Dozorujte, jak jeden skončí, seberte hlavolam, mějte ho pod kontrolou, nebo odvelte do vedlejší místnosti, ostatní dočuchají. Pak dejte krátký cvičenís jedním v předsíni, ti dva at si dělají v místnosti co chtějí a prohodíte je. Nemusíte dlouho, prostřídáte, pak se popřetahujete - zase třeba v předsíni, prostřídáte a fertig.

Zrzavci
Zrzavci 30.10.2024, 12:39:35 xxx.xxx.19.80
»
Odpověď na příspěvek uživatele Tenurri z 30.10.2024, 11:21:04

Tenurri - to je bomba. Jak ty fotky - tak ten úspěch. Za chvíli bude mít pohárů, jak borec Motýl Keliš -  (původně jsem chtěla napsat Motýl Kelišový -jako že druh motýla, ale vyznělo to blbě, že jako Kilian říkám Kelišová 😀, tak jsem to mázla)  . Je to skvělý, jak jste se do toho pustila a teda  pro mě -  s dětma kloubou dolů. 

Zrzavci
Zrzavci 30.10.2024, 12:31:33 xxx.xxx.19.80
»
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 30.10.2024, 12:02:18

😀 ano, to je dokonalý řešení, přesně v tom duchu, co u Vás obdivuju.

Ale jo jinak je asi pravda, že ty návštěvy je udolají nejvíc, jenže, kde je furt taky brát, že jo.

Já teda asi hlasuju nejvíc pro  čmuchání a to nejen kobereček, ale vyhledávání. Když mám málo času, hrajeme na bombaře. Ohaře usadím, vezmu lékovku v které je pár dobrot, je to ta vyhledávaná bomba a jdu to někam zašubelit, ať si potrápěj hlavu. a dám jim to třeba třikrát každýmu. Pak pár nějakých cvičeností a závěr patří hlodání.

Venku, když je krátký čas na venčení a brzo je tma, tak se aportýruje s vyhledáváním, čmuchá se v trávě, poslušnostní se, prostě to prokombinuju.

edit -a pak společný venčení s jinými psy. Vzít je do města, kam se běžně nechodí, do hobby marketu - to odpadnou jak švestky.

Zrzavci
Zrzavci 30.10.2024, 10:47:44 xxx.xxx.19.80
»
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 30.10.2024, 10:35:53

Hmmmm zajímavý dík - nestihnu to teď dokoukat, ale díky.

Zrzavci
Zrzavci 30.10.2024, 09:30:11 xxx.xxx.19.80

Já jen ještě  - tohle mi při tom válení se v posteli udělalo nevolno u žaludku. Šla jsem se podívat, jak je to se Sarah. Která je v nemocnici. Tak jsem se chtěla podívat, jestli nepíše, jak je na tom, jestli už se ví, co jí je. a našla jsem tohle, co psala :

Takže jsem tady, abych vám to tedy vysvětlila. Není to vůbec kvůli dohadování ohledně nějakého bílého jogurtu, to jste si možná nevšimli, že jsem poslední 4 dny řešila úplně jiné věci. Odcházím kvůli osobě, které vadí, co jsem napsala nebo co jsem nenapsala a taky co jsem olajkovala nebo neolajkovala. A ještě je tady taková dobrá duše, která jí posílá prinscreeny. Myslím, že jsme dospělí lidi a toto je pod naši úroveň, připadám si jak v Minority Report. A myslím si, že mám ve svým životě na řešení důležitější věci. Jinak Dajo, jestli se Vám fakt “nelibý”, že bych sem měla třeba jen nakukovat, jak někteří jiní, kteří se odhlásili, tak OK, nastavím si na PC blokaci CHZ, no problem.

Nevím, zda si toho ostatní nějak všimli a zda si uvědomují o co vlastně jde.

To se mi opravdu fakt zvedl kufýrek - i proto, že považuju Sarah za hodnýho a slušnýho člověka. A je jasný, že když tohle někdo dělá, vybere si ty slušné, kteří se nebrání. Tohle je opravdu nechutný, ale hlavně nebezpečný. Ale ono to jde nahlásit. Nejen tady na adminy, ale také na policii. A nemusí to vždy hlásit ten, koho se to týká, to jsem si kdysi ověřila právě přímo na PČR, když jsem řešila něco podobného u mé sestry. Potvrdili mi, že to klidně může udělat kdoliv jiný. A to  je dobře, protože pokud to bude pokračovat, bylo by dobré to nenechat být. Díky tomu, že to je na netu, je to i vždy zpětně dohledatelné.

Zrzavci
Zrzavci 30.10.2024, 09:23:58 xxx.xxx.19.80

Vahine - souhlasím s tím, co psala Sardullah

No a v tomhle já vidim to riziko nepřihlášení registrovaného. Kdokoliv se za něj může vydávat. Jasně třeba příspěvky od Megí si troufnu říct, že poznám, ale jinak

Já si to ráno v posteli, kde jsem se po včerejším maratonu ještě válela a dopejkala a tudíž koukla do teleféna uvědomila taky, jak jste to napsala. že to, že napíšu Nepřihlášená Zrzavci může udělat i někdo cizí - liší se to jen tím číslem IP a to za á-kdo na to kouká??? Moc asi ne a za druhý, může ten dotyčný tvdit, že to jsem já, jen píšu odjinud. Takže ano, souhlasím se Sardullah - je to i ochrana toho, kdo píše, když je registrovaný, asi se to moc obejít nedá.

Zrzavci
Zrzavci 29.10.2024, 22:30:02 xxx.xxx.19.80

A já se ještě zeptám - klasicky - 

co mu majitelé můžou nabídnout? 

Mají představu, co je to lovečák? 

Budou ochotni se tomu přizpůsobit - životním stylem, výchovou a i výcvikem? Protože bez něj to nepůjde. 

Zrzavci
Zrzavci 29.10.2024, 21:39:17 xxx.xxx.19.80

A koukám, že jsem asi neuložila předchozí příspěvek ve kterém jsem se hlásila k tomu Anonymnímu příspěvku pro Balu. Myslela jsem v té době, že už jsem přihlášená a proto jsem se neuvedla jako Nepřihlášení Zrzavci. Bylo to nedopatření.

Zrzavci
Zrzavci 29.10.2024, 21:37:48 xxx.xxx.19.80
»
Odpověď na příspěvek uživatele raven_kix z 29.10.2024, 21:24:34

Jo, to zablokování by myslím celkem bodlo. A kdyby šlo vyfiltrovat si toho, koho v diskuzích člověk nechce čítávat, tak to by bodlo taky tak. Páč by člověk počítal s tím, že je tam nějaká případná díra v konverzaci, ale zas by to byla díra u které mu je jedno, že tam je, protože ví, že od toho dotyčného se stejně nic podstatného nedozví.

Zrzavci
Zrzavci 29.10.2024, 21:34:50 xxx.xxx.19.80
»
Odpověď na příspěvek uživatele JanaJanaJanaJana z 29.10.2024, 11:58:42

No, je to ohař. Má to vlohy, které je nutno nějakým způsobem seřídit. Tedy se věnovat výcviku, aby ohař - i když nebude myslivcovat - ohařem byl. Jak velký lovecký pud mají a jak dobře se s nimi pracuje nevím, znala jsem jen jeden kousek a tam to teda bylo na pohodu. Jak s ní ale pracovali - myslím při výchově - to nevím, jen jsme se občas šli společně procházet do lesů. S naším vižlíkem byli oba stejně staří a stejně neunavitelní :-)

Zrzavci
Zrzavci 29.10.2024, 21:13:32 xxx.xxx.19.80
raven_kix:

Díky, díky, díky 🙂. A moment, toto mi asi uniklo. Co se děje v soukromých zprávách? Pojďme to prosím probrat a funkce doplním, Jak mazání vláken, tak třeba blokaci od některých uživatelů. Protože v souvislosti s připravovanými Chovatelskými profily stejně budu dodělávat možnost přidat si uživatele do oblíbených, tak můžu udělat i neoblíbené 🙂. Od nich pak například neuvidíte příspěvky, případně nedostanete zprávy.

Ale nejdřív bych to rád více pochopil, opravdu tomu teď nerozumím, co přesně se dělo / děje.


Ravene, ešivá to Vám udělá takovou radost, tak já se nechám inspirovat Megi, když teda spolu pečeme 😀 😀  a taky udělám Kamingauta. Mám? Vážím si toho, co děláte a proto jsem se přihlásila. 

Ad ty SZ - já tady už taky problém nemám, vyřešila jsem ho ještě na fauně, jednou pro vždy,  ale pokud přetrvává, věřím, že pro některý lidi to bude nepříjemný. Každopádně pokud něco takového vymyslíte, asi to nebude vůbec od věci.

Zrzavci
Zrzavci 25.10.2024, 08:39:18 xxx.xxx.226.6

Jen taková - poměrně důležitá poznámka - já jsem již na paní Fíkovnici nereagovala. 

Tady vůbec, nula, naprosto nic. 

Jen ona oslovila mne, tak jsem jí ve vší slušnosti odpověděla. 

To jen pro případ, že by se chtělo do děje vkládat něco, co tam není - neútočím, neplevelím 😀, to jen pro pořádek, aby nedošlo k zacyklení. Tak to prosím, vezměte v potaz.