Aktuálně: 3 453 inzerátů217 357 diskuzních příspěvků18 334 uživatelů

Příspěvky uživatele

Fikovnice

Fikovnice
Fikovnice 15.06.2023, 16:53:26 xxx.xxx.60.0
Vahine:

Zradou je pro me to, že se ten někdo nemá odvahu se podepsat...


Tak ještě jedna věc:

Vahine, ano, toto je jedna podpásovka...

Ale pro mě nesrovnatelně větší je osočení z nepéče o má zvířata, ze zanedbávání jejich zdraví, naprosto nulová sebereflexe ve snaze o pochopení, že někdy člověk nemůže reagovat HNED, protože je holt velmi vážně nemocný. A to pomíjím, že někdo, kdo dokončil pregraduální studium, by měl znát a vědět, co je sepse. Ale Vahine pochopila jsem, že to zřejmě nemá cenu. Komu není shůry dáno, ani v apatyce nekoupí...

Howgh!

Fikovnice
Fikovnice 15.06.2023, 16:41:48 xxx.xxx.60.0
Espiro:

Jsem byla rozhodnutá tu k tomu nic nepsat, ale jak vidno, má vůle za moc nestojí angel

Já to vidím tak, že Fikovnice je prostě citlivý tvor s potřebou spousty "slovní omáčky" ke všemu. Proto to může působit dojmem, že pořád jen píše a přemítá a nic nedělá. Což není pravda, pokud jsem postřehla, vyšetření probíhala a probíhají. To, že to sáhodlouze rozebírá a zvažuje to i ono, popisuje ten či tamten problém, je prostě její styl vyjadřování. Ale určitě nebude z těch majitelů, co štkají na internátech a doma jim potichu chcípá zvíře.

Na druhou stranu to, co tu padlo od Bodlinky a Megi (?) mi nepřišlo vyloženě hrubé nebo snad hovadské, aby tu padaly výrazy, jako svině a hajzl. Bylo to přímé? Ano. Nepříjemné? Ano. Přínosné? Věřím, že určitě ano. Toť vše. Takže dramatizovat to (promiňte, Vahine) jako zradu a podobně, je podle mě trošku moc. Není každý sluníčkově milý, to je prostě fakt. A i ti víc přímí a drsnější mají častokrát mnoho užitečného ke sdělení. Vždycky se vedly diskuze, kde padaly i názory nepříjemné, takové, které se člověku nečtou nejlépe, ale o tom to přece je, ne? Tak trochu přibrzděme, na obou frontách.


Možná i moje vůle je slabá, takže naposledy.

Přínosné?? Ne, opravdu ne. Opravdu pro mě ty příspěvky nebyly ani zbla přínosné.

Citace: "Přiznám se, že v tomto jsem slabý kus - rozčiluje mne rozjímání nad jasně viditelným - ať to dělá kdokoli a kdekoli. Třeba taky proto nevydržím dlouho s mou matkou a ségrou, děsivá nepraktičnost."

Co je toto? Přiznání se k osobnostní problematice, o níž u dané osoby vím, již dlouho. Přesto, anebo právě proto, jsem ji mnohokrát prosila, ať na mě nereaguje a pokud se mnou má nevyřízené účty, nechť si je se mnou třeba v SZ vyříká. Nula reakce. Jen vždy čas od času útok, když jsem já na dně??? Víš jaké jsou pak konsekvence u mě? A víš, jaké jsou reakce mých přátel? Nepublikovatelné - na neempatičnost a hulvátství projevené v těch příspěvcích. Pro mě ty entity skončily, ale na Tvoji reakci jsem ještě zareagovat chtěla. A promiň, pokud tam v některých těch příspěvcích absenci empatie nevidíš, tak s tím já nic nezmůžu.

Co je to děsivá nepraktičnost?? To, že mám za sebou cca stovky až tisíce mikrochirurgických zákroků, to, že věřím, že v té hlavě s prominutím nasráno tak úplně nemám? To, že jsem vypiplala Fida z kočičího moru, abscesu a jiných dalších vážných nemocí? To, že jsem do remise dostala fatálně nemocného kocoura s FeLV? Anebo dokonce to, že jsem do parciální remise dostala mého tátu s karcinosarkomem s mnohočetným meta rozsevem? Ano, dostala, a jsem na to hrdá! I když to skončilo fatálně.

Obvykle se takto nevyjadřuji...tak je to jen jednorázové přiblížení se slovníku vyskytujícímu se někde ze začátku této zbytečné diskuze... Vyjma důležitého zjištění, že ti, o nichž jsem si myslela, že v sobě to člověčenství mají, je v sobě opravdu mají. A takových lidí si já budu vždy nesmírně vážit. Oni moc dobře ví, koho mám na mysli...

A rozhodně to není nic proti Tobě... Jsme každá jiná, přesto nic nebrání tomu se spolu přátelit...aby to nebylo vykládáno nějak jinak...🌺

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 21:58:48 xxx.xxx.61.64
Bodlinka:

ne, netrpím empatií k lidem, to si nechávam pro zvířata. protože občas se zase stává, že lidé jsou natolik zahledění do sebe, že na to zvíře se jaksi zapomíná a nějaká láska se stává jen zase obrazem toho člověka a o toho druhého vůbec nejde. inzulín 15 může být stresem, ano. že kocour před rokem měl krev v pořádku je taky možné. ale prostě s cukrovkou se to má tak, že když vidíte pu/pd a mažete na krev a zdiagnostikuje se cukrovka a léky se kompenzuje, tak je možná remise a není to vůbec vzácné a pak máte zvíře na dietě s kontrolami. nebo se na to pu/pd díváte a dumáte a pak remise nebude ale pak není možné plakat, že nebude penzionek. jak si kdo ustele, tak si lehne. jako jasný, boj o vlastní život může mít prioritu, ale to na věci nic nemění. ten virtuální František, co je ve špitále, taky konečně není obézní.


"...jako jasný, boj o vlastní život může mít prioritu, ale to na věci nic nemění."

Rozumím. Život zvířete je pro Vás víc než život člověka. Tak to někteří lidé mají... Já nicméně, abych mohla o svá zvířata pečovat, tak musím aspoň poslední zbytky zdraví mít. Jinak by se o moje 3 kočky jednoduše a prostě neměl kdo postarat. Tak jednoduché to je. Anebo složité, dle úhlu pohledu.

Není to až tak dlouho, co jsem do posledního dechu bojovala o život kocoura s FeLV. Většina by to vzdala. Já jej tehdy dostala do kompletní remise. Stálo to kolem 30 tis. Kč, přesto vím, že to stálo za to.

To, zda bude "penziónek" a "jak si kdo ustele, tak si lehne", naštěstí neurčujete Vy.

Pokusím se o poslední reakci na Vás: Máte-li ve svých myšlenkách obavy o mého Fida, tak na tyto obavy můžete naprosto zapomenout. Pokud tedy já budu žít a budu aspoň trochu schopná fungovat.

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 21:08:47 xxx.xxx.61.64
Odpověď na příspěvek uživatele Bodlinka z 13.06.2023, 20:30:56

Jo, ještě jedna věc: Asi před týdnem nebo pár dny jste mi napsala, že hodnota glykémie 15 může být dána tím, že Vaše kolegyně mi Fida vystresovala... To stejné mi řekla ona dr. - že hodnota 15 není vysoká a na diabetes tak úplně neukazuje. Před rokem měl celou biochemku OK, tak jako teď. I když se tedy ukázalo zvýšené SDMA...

Včera jsme s kamarádkou vzpomínaly, jak to s ním bylo - ještě v únoru při její návštěvě byl velmi hravý. Ano, je to nějaký čas od února do teď, nepotřebuji se obhajovat, přesto píšu, že jsem od té doby přežila dvě sepse. A předpokládám, že tušíte, že sepse může skončit fatálně.

Závěr ze včera z veteriny: Diabetes Vám ještě nepotvrzujeme...i když já si myslím, že ano, že to diabetes je.

A PROSÍM, Fido v současnosti NENÍ ZUBOŽENÉ ZVÍŘE! Byl obézní, 10kg předpokládám, že uznáte, že není optimální váha. Protože mě navštěvují přátelé (kdežto já Fida vidím denně), tak mám od nich info, že teď jim připadá jako normální kocour/normální konstituce.

Mrzí mě, že ze sebe občas tu empatii nevydolujete. A že neumíte vidět věci v širších souvislostech. A víc už fakt nemá smysl dodávat.

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 20:41:55 xxx.xxx.61.64
Odpověď na příspěvek uživatele Bodlinka z 13.06.2023, 20:30:56

Je to jistě Váš nárok takto reagovat...a já Vám to neberu...

Nešlo o bagatelizaci, o tu jde v mém vlastním případě...víc psát nebudu.

Přesto jste si možná mohla všimnout, že jsem v posledních měsících několikrát bojovala o život. To, že dlouhodě bojuji s penězi, ponechám stranou.

No nic, tak je fajn, že se Vám ulevilo!👍

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 20:32:45 xxx.xxx.61.64
biaca:

Fikovnice, chtěla jsem Vám jen vyjádřit podporu. Ať se to nyní zdá, že Fido získal samé špatné karty, má v ruce jeden triumf, a tím jste Vy. Když jste Fida, zachránila z útulku dala jste mu šanci na život, dostal život ve kterém ví, že je milován. Věřím, že to s Fidem zvládnete a budete mít ještě hodně hodin předení na klíně. Držime palce a tlapky. 


Jinak já Vás znám jen trochu, ani nevím, jak dlouho jste byla na IF...

Ale máte v profilovce nádherné kočičáky, tak Vám moc přeji, ať se vzájemně a ve zdraví užíváte.🌺 Kočky jsou prostě úžasná zvířata... A omlouvám se, Fido je navíc napůl člověk...kiss Mimo jiné to jeho chození ven uprostřed Brna na noc, přiběhnutí ráno na náš signál, občasný příjezd výtahem až před mé dveře...a jako úplný vrchol byla ta historka, když z venku přijel výtahem, do mého patra a ještě si zazvonil na zvonek u bytu...😄 Četla jste to kdysi na IF???

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 20:27:44 xxx.xxx.61.64
biaca:

Fikovnice, chtěla jsem Vám jen vyjádřit podporu. Ať se to nyní zdá, že Fido získal samé špatné karty, má v ruce jeden triumf, a tím jste Vy. Když jste Fida, zachránila z útulku dala jste mu šanci na život, dostal život ve kterém ví, že je milován. Věřím, že to s Fidem zvládnete a budete mít ještě hodně hodin předení na klíně. Držime palce a tlapky. 


Biaco, děkuji za příspěvek, který hladí po duši!❤️

Víte, já to i vícekrát psala: Fido měl zaživa skončit v kamnech!!!! V útulku, ač jsem jela pro jiného kocoura, si vybral mě a moji mámu. Prostě se nám postupně stočil do klína a usnul... Náš vztah je naprosto výjimečný a slovy nepopsatelný. Je to opravdu moje nejbližší bytost.

Ještě jednou děkuji z celého srdce za krásná slova! Popravdě, vehnala mi slzy dojetí do očí!🌹

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 20:22:38 xxx.xxx.61.64
Odpověď na příspěvek uživatele orionka z 13.06.2023, 20:11:17

https://www.youtube.com/watch?v=X-uhLFz_4W4

Nemáte náhodou na mysli toto? Tedy omlouvám se, neumím asi vložit odkaz. Je to na YT a jmenuje se to To všechno z lásky. Viděla jsem několikrát...velmi smutné... A jestli si dobře pamatuji, tak taková hezká žena z dokumentu se jednoho tyrana zbavila, dalšího si našla...a v závěrečných titulkách pak bylo, že krátký čas po natáčení ta žena spáchala sebevraždu.☹️

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 20:15:36 xxx.xxx.61.64
orionka:

Chvd to možná ani nemyslí úplně blbě. Možná to jen neobratně píše. Ony opravdu existují ženy, které \'potřebují jednou za týden dostat ( jak to napsat ? ) nařezáno\', aby byly spokojené a nemyslely si, že je chlap srab.

Sledovala jsem kdysi nějaký dokument o násilí v rodinách ( Třeštíková ? možná ne ). Když ženu, která od manžela mnohokrát kvůli násilí odcházela, konečně přesvědčili, aby odešla definitivně...co udělala? Našla si partnera, který ji opět mlátil a od toho odejít odmítla. Není to normální, ale je to. Některé ženy potřebují partnera za každou cenu - doslova. Nejhorší je, když mu tolerují i násilí na dětech, zvlášť na dcerách.


Tak říká se to, že si žena podvědomě hledá stále stejné partnery...a řada hledá třeba i charakterově své táty.

I já, když se zamyslím, tak všichni mí muži v mém životě byli povahově jak přes kopírák...

Teda ono to je asi vzájemné, i já asi přitahuji/přitahovala jsem vždy stejný typ mužů.🥰

Ale uff, dát mi chlap třeba jen jediný mírný pohlavek, tak nazdar, do pár minut by se pakoval.

EDIT: Orionko, nevzpomenete si, o jaký dokument šlo?? Třeštíkové filmy mám moc ráda...

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 20:11:56 xxx.xxx.61.64
XY:

Sháním kontakt na Ančovičkou1. Kdyby jste někdo o ní byl ve spojení  byl bych moc rád za předání emailu 01314@seznam.cz. Děkuji.


Ančovičku si z IF pamatuji. Věřím, že se k ní dostala ta info, kterou hodně rozesílal např. Galif!👍

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 20:06:30 xxx.xxx.61.64
orionka:

Nečetla jsem tu vaši diskuzi celou, ale.......

Když se vrátím k Ferrimu a slečnám. Jestliže slečna celý večer s pánem chlastá, pak s ním odejde na pokoj v hotelu ( nebo domů )......Ne, nemyslím, že pak si musí nechat všechno líbit, ale kdyby nechtěla, tak udělá takový povyk....v hotelovém pokoji....i kdyby ho měla kopnout do rozkroku a vykopnout zamčené dveře. Nebylo to v černém lese a nedržel jí u hlavy pistoli. A nebylo jí 13, ale byla dospělá. Ne si za půl roku vzpomenout, že ji vlastně znásilnil, protože ona říkala nééé. 

Kamarádka jela stopem. Ve chvíli, kdy ještě byli v civilizaci a pán jí sáhnul na koleno, žádala okamžité zastavení..."ale, ale děvenko, přece nebude tak zle, to jsi taková citlivka" Než odjeli z civilizace, když projížděli vesnicí, rozbila mu okno u auta. Zastavil a vykopnul ji z auta.


Heleďte, ne každý takto reaguje...

Vždyť se i u zvířat bavíme o tzv. freezingu. A já jako dítě na úlek, strach a dokonce jednou na oplzlosti jakéhosi úchyla tím freezingem zareagovala... Naštěstí jen mlel hubou sprostoty... Ale ne každá umí ztropit povyk, kopnout do rozkroku, řvát, bránit se...

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 19:58:36 xxx.xxx.61.64
orionka:

Nebudete mě mít rády :

  • ');" onmouseout="UnTip();" height="60">

...a tak i těžká témata je třeba občas odlehčit...

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 19:56:08 xxx.xxx.61.64
Hladislav:

Štefan Svitek a Vladimír Lulek. Taky alkohol a taky ubodali nevinné lidi. Ukrajinec by zasloužil stejný trest jako oni.


Znáte opravdu příběh Svitka????

Větší zrůdu tento stát a možná i svět nepoznal!!!!

Jsem, i díky svému povolání, hooodně otrlá, ale přečíst si Svitkův případ - to je nejhorší noční můra! To byl naprostý úchyl, který se vůbec neměl narodit nebo měl být záhy vymiškován....

Týral zvířata, ale co udělal s vlastní rodinou, dětmi a NENAROZENÝM PLODEM - TO NEMÁ OPRAVDU OBDOBY!!!

Edit: Vymiškován + stereotaktická operace neboli lobotomie by možná udělala tohoto tvora nějak únosným...

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 19:51:28 xxx.xxx.61.64
chvd:

Ja nepsal, ze je to tak nejak normalni od prirody. Ale ze nasilne chovani muzu vuci zenam (a ne ze by to spouste zen primo moc vadilo, pokud je to v urcitych mezich) prameni "z prirody" stejne jako treba zlodejna.


"Ale ze nasilne chovani muzu vuci zenam (a ne ze by to spouste zen primo moc vadilo, pokud je to v urcitych mezich)...

Tak toto je síla! Použiju slova Orionky: Chvilku jsem tu nebyla a teda tento názor - nemám slov!!!!👎

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 15:12:32 xxx.xxx.60.215
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 13.06.2023, 15:10:51

Mně bylo tehdy přes 20, což už je drahně let... A tehdy jsem se tedy fest bála, o to víc, že šlo o souseda z baráku...

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 15:11:11 xxx.xxx.60.215
zbynek:

Nad reklamami se také zamyslíme, je ve hře i možnost vypnout je pro stálé uživatele. Musíme však postupně. Snad už dnes večer by mohla být zveřejněna další várka úprav, např.: jednoduché nahrávání profilové fotky a její výřez, jednoduché nahrávání fotek do diskuze (možnost nahrání více fotek naráz, přesouvání pořadí nahraných fotografií, tlačítko pod diskuzí pro rychlý návrat na výpis témat, číslování stránek i nad příspěvky ne jen dole jako nyní).


Btw, Zbyňku, máte nějaké informace, co konkrétně bude s tou diskuzí z IF? Nechají si ji? Smažou ji?

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 15:10:11 xxx.xxx.60.215
zbynek:

Nad reklamami se také zamyslíme, je ve hře i možnost vypnout je pro stálé uživatele. Musíme však postupně. Snad už dnes večer by mohla být zveřejněna další várka úprav, např.: jednoduché nahrávání profilové fotky a její výřez, jednoduché nahrávání fotek do diskuze (možnost nahrání více fotek naráz, přesouvání pořadí nahraných fotografií, tlačítko pod diskuzí pro rychlý návrat na výpis témat, číslování stránek i nad příspěvky ne jen dole jako nyní).


Ježiš, to by fakt bylo super!!!👍

Pořád musím tu reklamu zasouvat dolů, a za chvíli vyjede další...

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 15:08:28 xxx.xxx.60.215
Kilian:

..ano Jani, komplikace může být vždy....toť otázkou, rozežrat se mohl i jako nekastrovany....moc a moc držím palce a pořád na vás myslím...na druhou stranu,  když beru kočky svoje a nejbližších,  tak já tři kočky kastrace bez komplikací, kamarádka tři kočky  také tak...kamarád pět koček opět bez komplikací....


🌹🌻

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 15:06:28 xxx.xxx.60.215
Buggyra:

Nektera tim netrpi vubec, jina cely zivot.

To, že tím některá nemusí trpět, a nebo že se s tím setkává více žen, než je ve statistikách, není argument pro to, tento problém (částečně?) přehlížet. Stejně jako některá zase tolik nemusí trpět tím, že podlehla nátlaku, tak některá bude zase násobně více trpět tím, že ji osahával ožralej děda. Právě proto, že těch variant je tolik, musíme jako společnost zabránit i té nejlehčí z nich. Tam musí být jasná hranice, a cokoli za tou hranicí musí být trestáno.

...je rozdil, jestli se nekdo ozere  a sahne holce mezi nohy, treba taky proto, ze byl uplne mimo sebe, a nebo jestli nekdo holku znasilni treba za strizliva "se vsim vsudy"...

To je jak když řeknete, že je rozdíl, jestli vám manželku na přechodu sejmul střízlivej nebo zhulenej řidič, protože ten zhulenej byl mimo sebe.


Třeba já: Pokus o znásilnění jsem zažila, netrpím žádnou fobií ex post, ale OPRAVDU bych to už nikdy zažít nechtěla!!!

Fikovnice
Fikovnice 13.06.2023, 15:02:34 xxx.xxx.60.215
orionka:

My přece víme, kde se to stalo, jak to tam vypadá a taky víme, 

Jak to tam tedy vypadá? Je Bystrc Romská čtvrť, jak zmiňovala S.


Ne, zatím není.

Ale jestli myslíte Sarah, tak Vám to vysvětlovala. Ona Brno zná a ví, které čtvrti jsou v tomto směru profláknuté.