Aktuálně: 3 780 inzerátů209 112 diskuzních příspěvků18 233 uživatelů

Příspěvky uživatele

Fikovnice

Fikovnice
Fikovnice 22.07.2023, 13:03:55 xxx.xxx.62.17
Espiro:

Mně se to právě stává i u témat, kde jsem byla třeba včera a dnes jsou tam nové příspěvky, ovšem okál nikde. 

A nemyslím, že bych projela víc, než 100 témat diskuzí. 


Abych použila výrazivo Espiro, mně též mizí okál! Aktuálně třeba u Třetího víčka a když diskuzi otevřu, hodí mě to na začátek, na první stranu…

Takže tady nějaká chybka bude, stává se mi to i u jiných diskuzí…ale Třetí víčko občas šmíruji🤣a občas tam i něco písnu, tak mě to teď uhodilo do okálu!

Fikovnice
Fikovnice 22.07.2023, 12:55:46 xxx.xxx.62.17
balu:

Tohle je už fakt buď k smíchu nebo k pláči. 


Já toto téma vždy jen prolítávala…

Mám ráda Vás i paní Zrzavcovou, i když mnohdy s názorem jejím či Vaším nesouhlasím. Ale tak to holt v diskuzích chodí…

Proč jsem sem teď napsala? Z důvodu toho, že bych chtěla napsat, že podle mě neempatií rozhodně netrpíte. Pomohla jste mi, když jsem na tom byla nedobře (tedy teď je to ještě horší, ale to je jiná story) a já si toho dodnes velmi vážím! Přitom jsem nikoho o pomoc nežádala, prostě jste se rozhodla udělat dobrý skutek.💐

Fikovnice
Fikovnice 22.07.2023, 12:44:30 xxx.xxx.62.17
megi-the-pes:

Já budu zas trapná… možná se vyplatí kurz manipulace s kočkou. To není o tom, že byste něco nevěděli, neuměli se o kočku postarat, ale o ošetření, cestování, … pozitivně. Psichologie.cz má něco takového, ale trenérů určitě existuje milion, jsou online, mně to přijde divné, aby se mi kočka trápila roky.


Promiňte, ale vlastně mi přijde srandovní Vaše replika, že Vám přijde divné, aby se kočka trápila roky. Ono to není divné, to je špatné. Pokud to tak u Vás je, tak s tím něco dělejte, ne? 😉

Moje kočky žijí tak, že předpokládám, že většina koček by jim mohla závidět. Ale každý holt takto nastavený není, no…

Fikovnice
Fikovnice 22.07.2023, 12:25:47 xxx.xxx.62.17

Mně se žádná z mých koček netrápí roky…a nikdy v minulosti to tak ani nebylo.

Za tipy na aplikaci na dásně děkuji.

Fikovnice
Fikovnice 21.07.2023, 13:18:54 xxx.xxx.63.231
megi-the-pes:

susp. pankreatitidu a na játrech lipidózu - to je v těch odkazech


Díky ještě jednou!

Fikovnice
Fikovnice 21.07.2023, 13:14:38 xxx.xxx.63.231
Tenurri:

Protože měl nejspíš zrovna nastaveno, ať plive na divné imitace. Určitě přesnost míření a střelby testovaly na spoustě věcech, ne jen na maketách co vypadaly jako kočky. Většinou nemáte zaměření jen na tu jednu konkrétní věc s tím, že nic jiného neumí. Tohle mi zrovna divné nepřijde. Taky to mohly být záběry z nějakého počátečního testování (nevím, video jsem si nepouštěla). Nejspíš záleží, jaký cíl jim aktuálně nastaví.


Já na to koukala jen jednou, stačilo. Bylo to zpomalené, takže jsem celou ENG nepobrala.

Na YT jsem se dívala tuším 2x. Tam říkali, že dvě “oči” robota hodnotí dva body na kočce…aby ji identifikoval jako kočku.

Fikovnice
Fikovnice 21.07.2023, 13:11:28 xxx.xxx.63.231
XY.:

Jo až to vypadá že tady nikdo zlepšení v oblasti inzerce nechce 😔.  A stačí jim zde ty  sesbírané vavřínu z ,,diskuze ".


No pardon!!!👎

Vždyť pro nás admini dělají MAXIMUM! Teď ještě i ty dárkové předměty! Proboha, co byste ještě chtěl(a)?!

Fikovnice
Fikovnice 21.07.2023, 12:53:27 xxx.xxx.63.231

Tak právě mi dr. poslal obsáhlý popis!

V něm píše, že v širší DD je potřeba zvážit i malobuněčný lymfom!😢

Pevně doufám, že platí to, co jsme si řekli včera. Sdělil mi, že tam napíše všechny své nápady i k těm nejdiskrétnějším změnám. Ten hypotetický lymfom popisuje kvůli mírně (velmi mírně či spíše hraničně) zvětšeným mezenteriálním uzlinám.

Dále zmiňuje susp. pankreatitidu a na játrech lipidózu.

Vlastně napsal tak rozsáhlý popis, že je v něm obsaženo vše, o čem jsme se včera bavili…

Edit: Objem tekutiny v břiše popisuje v trojúhelníkovém prostoru o rozměrech 1 x 2mm. To je fakt naprosto minimální množství.

Fikovnice
Fikovnice 21.07.2023, 12:33:13 xxx.xxx.63.231
kometa:

Mně volná tekutina v břiše (a jiné potíže) zmizela po nasazení bezlepkové diety. V hrudníku jsem ji neměla. Váš kocour je prostě záhada.

Poptám se kolegyně, jestli by neměla nějaký nápad.


Kometo, budu ráda. Něco nastínila Megi…

Já nicméně doufám a věřím, že ten objem tekutin je opravdu zanedbatelný… Zlé by bylo, kdyby narůstal. 

Dozvěděla jsem se i zajímavost, že takovéto malé objemy tekutin jsou typické a akceptovatelné pro koťata a štěňata. Vůbec jsme se s kámoškou shodly, že dr. byl velmi velmi vstřícný!!! Pořád jsme spolu debatovali, co by mu mohlo být. Já mu dala asi tisíc dotazů, dohromady jsme spekulovali. Netuším, kde dr. vzala, že je neempatický…🤔 Ale naznačovala něco v tom smyslu, že na ně byl jako na studenty pes 🙂, tak jestli z toho nepramení její přesvědčení. Já jím byla naopak nadšená. Teda je pravdou, že tak 40min vyšetřoval Fida na zádech, a pak pokračoval dalších nejméně 15min ve stoji, jednou hlava tam, pak naopak. To už jsem se modlila, ať to skončí. Neuměli jsme určit, když asi 2x zanaříkal, zda to byla reakce na bolest nebo už to chtěl mít za sebou… Ale jak jsem psala, jsem na něj fakt hrdá! Ten pohled, jak leží ve “véčku” a sleduje pozorně na obrazovce svůj vlastní UTZ, byl k nezaplacení!😄

Každopádně stále se neozvala nová dr., která měla už včera poslat nové hodnoty fruktosaminu a iontů. Třeba by něco napověděly. Říkala mi, že fruktosamin bere jako takovou analogii glykovaného hemoglobinu u lidí. 

Mně se stran jí teda nezdá ta jedna věc, že Fida stále hodnotí jako obézního a prý kocour má vážit 5.0kg a basta! Přece záleží, jak je velký, jak narostl. Kdyby měl Fido 5.0kg, tak je to chodící kostra. Mně se líbí, že teď jak se zastavil ten katabolismus, tak vypadá (já vím posuzuji spíš vzhled) akorát. Je ale pravda, že spadl na těch cca 6.3 kg a včera jsme jej s kámoškou zvážili na VFU a už zas atakuje 7.0kg. Takže další věc, kterou budu muset hlídat, ale 5.0kg se mi fakt nezdá. Ta čičina, co žije v té ordinaci, je extrémně malá kočka! Já se i ptala, zda je to kotě. Prý ne. Jenže podle ní nemůže dr. posuzovat Fida, když ten je dvojnásobně velký a mnohem vyšší.

Fikovnice
Fikovnice 21.07.2023, 12:19:33 xxx.xxx.63.231
biaca:

Ahoj Fikovnice, stále přemýšlím, jak Ti trochu pomoci. Přemýšlela jsem jak u Fida snížit stres z cestování. Zkoušela jsi ten antistresový sprej, který by mu mohl trochu ulevit. Alespoň ze začátku než si zvykne, protože předpokládám, že bude muset cestovat více. Ps. nemám vyzkoušený (ale Feliway jsem používala, když jsem si přinesla domů malého, abych trochu snížila stres, ale jestli to bude fungovat i v tomto případě nevím)


Ahoj Biaco!

Stres z cestování je i stresem pro mě. Nikdy nejezdím sama, vždy s kamarádkou. Jejich sekretářka vychovává asistenční psy a poradila Fida vůbec neutěšovat… I když to bylo těžké, tak jsme celou dobu mluvily o úplně jiném tématu a fakt Fido naříkal o něco méně… Blbý je, že teď už mu stačí jen vidět v bytě, že jdu pro přepravku a zaleze někam, odkud jej lze těžko dostat… Všechny antistresové přípravky jsem zkoušela v minulosti, ptž Fido ve svém mládí se mnou jezdil na chalupu, což je asi 50km. Jeho kinetóza byla ale tak úděsná, že byla jedním z hlavních důvodů, proč jsem jej tam přestala vozit. Dr. z druhého konce města (jak jsme tam byli v úterý) mu chtěla píchnout před jízdou domů Cerenii. Ale je štípavá a v to út už toho měl Fido dost a dost, navíc cestou domů nenaříká. Vyjma těch tunelů - tam se bojí… Takže myslím, že na něj žádné protistresové přípravky nepůsobí. Ta Cerenia tehdy dávno působila, ale nevím, zda před každou cestou přes Brno mu chci píchat další injekci.

Jinak Ti děkuji, dále děkuji Megi i Kometě. Odkazy od Megi jsem ještě nečetla, kouknu později.

Já to včerejší vyšetření brala spíš jako pozitivní, že dopadlo dobře. Jasně, že kdyby to byla štítka, bylo by to na léčení snazší. Ale prostě to vypadá, že má diabetes. Nikoli sekundární. Lantus v nové dávce zabírá, tak jen nesmím vše zakřiknout…

Fikovnice
Fikovnice 21.07.2023, 01:22:51 xxx.xxx.63.231

Tak, když už jsem se rozhodla ten příběh sem psát, tak sděluji novinky.

Fido byl dnes vyšetřen UTZ na VFU a musím říct, že tedy tak důkladné vyšetření jsem nikdy nezažila…ani náhodou ani v humánní medicíně!!! Tedy trpěla jsem s Fidem - většinu času musel ležet na zádech v tom “véčku” (kdo to znáte). A bylo naprosto fascinující, že většinu času se téměř nehnul a oči měl upřené na obrazovku UTZ a sledoval své útroby!😄

Vyšetření trvalo téměř hodinu (!!), tak byl dr. pečlivý! Měnil sondy, měřil průtoky, Fido je vyholený na mnoha místech…

Ovšem závěr, jak jinak, než podivný. Tedy asi bych měla být vděčná, a jsem!😇

Ledviny morfologicky úplně OK, nadledviny dtto, štítka dtto. Střeva SNAD také. Žaludek také, zrovna jej měl naplněný.

Nález na játrech - hyperechogenní - ale to mě nepřekvapuje. Jednak byl Fido obézní a druhak překonal ten kočičí mor, tehdy asi 11 dní nejedl a měl jaterní selhání, z něhož se úplným zázrakem vyhrabal. Pankreas - prý možná mírně bolestivý, dr. doporučuje ještě dif. dg. zvážit i pankreatitidu.

Co je nejzávažnější a zatím nikterak nevysvětleno, to je to, že jak v dutině břišní, tak v dutině hrudní má volnou tekutinu. Dle dr. naprosto diskrétní množství, absolutně neindikované k punktování. Ale nemá to tam co dělat, no. Společně jsme spekulovali nad příčinou, ale…jsou to spekulace… Samozřejmě jako první mě napadl srdeční problém, ale dr. se pak zaměřil i na srdce a i když zdůrazňoval, že kardiologií se nezabývá, nic patologického na srdci nenašel.

Pak byl v mých myšlenkách tu proces. Opět nepotvrzeno, opakovaně jsem se ptala třeba na lymfom. Sem tam prý uzlinka někde je hraniční velikosti, ale pakety uzlin ne. Navíc Fido teď je ve fázi přibírání (po tom rychlém úbytku hmotnosti).

Cushing, hypersomatotropismus, onemocnění štítky tedy prakticky vyloučeno…

Vše jsou jen kamínky do mozaiky. Je asi jasné, že ta přítomnost volné tekutiny mě nepotěšila…ale opakovaně jsem byla ujišťována, že množství je opravdu naprosto minimální (třeba v dutině hrudní dle dr. toto množství vůbec nezpůsobí dušnost, dokonce ani mírnou dyspnoi ne). V břiše na můj dotaz, kde volná tekutina je, tak prý pod jaterním lalokem.

Na závěr mi pan dr. poněkud morbidně řekl, že “má rád” těžké a jasné nálezy typu cizí těleso, jasný tu proces, ileózní stavy apod. Ale že Fidův nález je prostě minimální, byť úplně fyziologický není.

A úplně na konec: Kdyby to Fido ocenil, vyžádala bych pro něj nějaký obrázek (nebo spíš mňamku), ptž přišly pak ještě dvě laborantky a naprosto se spolu s dr. rozplývali, že kocoura, který se nechá takto snadno vyšetřit, tam ještě neměli… Prý mnohem častější pro takto důkladné sono je přispání kočky. Popravdě já byla z jeho dobroty, submisivity a ochoty nechat se tak dlouho vyšetřovat totálně naměkko. Opět byla nedobrá jen cesta tam (to v autě naříkal). Cesta zpět už věděl, že se jede domů a byl v mnohem větší pohodě…

Pokud kohokoli napadne cokoli k té volné tekutině a napíše to sem, budu samozřejmě ráda.

No a jinak jsme tedy na 6 UI Lantusu - hodnoty glykémie jsem sem psala včera. Momentálně pu/pd je úplně pryč a já naopak přemýšlím, zda by v těch vedrech Fido neměl víc pít…;-).

Dlouhé hlášení, já vím, ale ona to byla dnes (tedy včera) velká akce (také náležitě drahá, ale důležitější je Fidovo zdraví).

Fikovnice
Fikovnice 21.07.2023, 01:00:56 xxx.xxx.63.231
biaca:

Jednoduše nezodpovědnost řešena nejjednodušším způsobem. A pokud je to jak píše Fíkovnice 220 koček na jednoho robota, a těch robotů je 15, tak opravdu to nebude jen pár nechtěně zabitých papoušků. 

V USA se tím pro nebezpečnost nehubí ani krysy. 


Biaco, to jsem četla v diskuzi ke článku. Někdo si dal tu práci a spočítal to. Ale já to po dotyčném nepřepočítávala, tak je to bez záruky… 😉

Fikovnice
Fikovnice 21.07.2023, 00:59:13 xxx.xxx.63.231
Zrzavci:

Bylo by supr, kdyby se Drvodelkafialová hecla a narvala to sem. Páč já už jsem muži svému, prací deprivovanému, právě přislíbila, že mu večír vokážu….GUSTIKA!  😀 Že jako miminko byl ňuňůů /neřikala jsem mu teda, že to byl ňuňů smraďoch, abych mu nekazila imáge/ a že dneska je to velkej dvora pán. Tak kdyby k tomu byl i Kačák, tak sem si jistá, že by to muže mého dozajista zcela vyléčilo 😀


Zrzavcová, tak zatím musíme na video s Kačákem vyčkávat. A já se tak těšila!🙂

Fikovnice
Fikovnice 21.07.2023, 00:53:07 xxx.xxx.63.231

Nevím, souhlasím s těmi, kterým se to nezdá.

A nejvíc se mi nezdá to video na Novinkách, kde robot flusl na pohybující se placatej obdélník či co to bylo…

Video na YT popisuje, že robot bude jasně identifikovat kočku; tak potom proč to fluslo na tu podivnou imitaci?

Jako že jsou kočky všeobecně škůdci (pokud jsou přemnožené) a v Austrálii že je to průšvih, je pravda. Ale mate mě to plivnutí na cosi, co kočku vůůůbec nepřipomínalo. Pouštěli jste si to video? Je jiné než to na YT.

A ano, ta látka samozřejmě nová není. Ale toxická je tedy hodně.

Fikovnice
Fikovnice 20.07.2023, 11:50:28 xxx.xxx.63.73
Rezzzy:

Me někdy vení kocour na veretine, je to trochu jiný tón, myslím, že tak zahání nervozitu, je to možný?


Rezzzy, je to velmi typické. Sebeuklidňování. Fido je fonendoskopicky téměř nevyšetřitelný - celý pobyt na veterině propřede.

Fikovnice
Fikovnice 20.07.2023, 11:49:21 xxx.xxx.63.73
kometa:

Nemýlíte, odpověď je složitá. A vlastně na to ještě nikdo definitivně nepřišel.

Technicky a fyziologicky je to vibrace hlasivek, při nádechu i výdechu. Což je samo o sobě neobvyklé. Je to dobře cítit, když takové kočce lehce sáhnete na hrtan.

Proč, na to jsou teorie různé. Obecně je to známka pohody a relaxace, ale vrní i kočky nemocné nebo s bolestí.

Jo a neumí to kočky velké.


Jak to myslíte kočky velké? Jako lvi atp.?

Fikovnice
Fikovnice 20.07.2023, 11:44:14 xxx.xxx.63.73
Zrzavci:

Hm, zas jsem se nepřihlásila, to jsem byla jáááá. Oba ty příspěvky.


Přidávám se a také nutně potřebuji vidět i video s kačákem!🦆

Fikovnice
Fikovnice 20.07.2023, 11:37:44 xxx.xxx.63.73
biaca:

Fikovnice, já bych si dalšího kocoura nepořizovala, kdyby Igin lépe snášel samotu (když jsem musela být 8 hodin v práci z důvodu, že kolegyně měly dovolené - byl nehorázně deprimovaný - tak doufám, že příští týden zvládnou kluci lépe, jelikož opět budu muset být v práci déle, ale nyní jsou ve dvou). Problém jsem řešila s chovatelkou a ta navrhla pořízení druhého kotěte. Na začátku srpna mi poslala fotky, a já jí napsala, že se mi nejvíce líbí ten nejsvětlejší z vrhu (Klimi). Ale stále jsem si nebyla jistá (tak jsem se na něj jeho 9 týdnech jela podívat - a tenhle hlupák se ode mě nehnul) Pak jsem za ním ještě dvakrát byla než jsem si ho odvezla, navíc jsem přitáhla ručníky s pachy - takže když jsem si ho ve 12 týdnech přivezla, nebyly žádné srdceryvné nářky jako u Igina.

Obrázek

Tak to si Tě jasně vybral…👍

Já jela pro útulku pro úplně jiného kocoura a Fido postupně usnul v klíně mamce a pak mně. Bylo to jasné jak facka!

Fikovnice
Fikovnice 20.07.2023, 11:11:34 xxx.xxx.63.73
zbynek:

Ano, podařilo se nám celou diskuzi stáhnout, je to 290 000 témat a v nich přes 3,5 milionů příspěvků. Až bude více času, zřejmě až na podzim, chceme s právníky řešit, za jakých okolností by to bylo možné zveřejnit zde. Byla by hrozná škoda to zahodit. Stahování včetně fotografií trvalo několik dnů. PS: k vedlejšímu tématu, myslel jsem, že sleduji obecně dění zde v diskuzi, ne konkrétně jenom vás 🙂


👍👍