Aktuálně: 3 781 inzerátů209 117 diskuzních příspěvků18 233 uživatelů

Příspěvky uživatele

Fikovnice

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 14:15:30 xxx.xxx.62.83
Buggyra:

Ježišmarjá, teďka čtu, Fikovnice, co vám zase kočky provedly… nemůžete ty hrnce mít ve sprchovém koutě? Nebo na lince ve dřezu. Ať si vyskočej. A nebo v pekáči. V jiné velké nádobě. Ale jinak klidně pět nádob s malým objemem vody různě po bytě, že když jednu nebo všechny vylijí,tak se nic nestane.

Máte pojistku na blbost, ne? Dneska už se s domácími zvířaty počítá automaticky, ale pokud by vám pojišťovák řekl (lepší se předem zeptat, pokud nemáte zvířata připojištěná extra), že to je ve výluce, tak to nahlásit jako že jste do těch hrnců kopla.


No jo Buggyro, když se daří, tak se daří. Já jedu pro peníze (včera mi měla najet almužnová výplata) a taky se podívám po betonové misce (radila Assil). 

A aby toho nebylo málo: Já dnes zaspala na ty odběry. Neslyšela jsem ani budík. Měla jsem vítr z Mirka, on je tak hodnej a vše mi zařizuje. Vůbec na mé omluvy nereagoval…ale uff, už odepsal, že odběry a RTG přepisuje. Jinak dnes hlas opět poměrně Rákosníčkový. Víte, já totiž tu přednášku namlouvala tak dlouho, že stačil jeden přeřek na slidu a už jsem to mazala a jela nanovo…🙄👎 Napsala bych k tomu i víc, ale trochu se bojím.😉

Edit: Mám vanu, poměrně vysokou. Asi by se naučili do ní hupsnout, ale zkusím to zatím pořešit jinou miskou + obložením hadry.

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 14:07:38 xxx.xxx.62.83
Odpověď na příspěvek uživatele assil z 14.11.2023, 13:59:07

No počkejte, ale ta naše famílie žije na vesnici. A jak jsem psala, Měšťáci tehdy Flokyho dovezli dokonce z jiné vesnice přímo k famílii domů, vyloženě mu udělali TAXI. A co si pamatuji, tak to nebylo, že by byl ztracený třeba dva dny; odhaduji, že byl dovezen možná i dřív než famílie zjistila, že není na zahradě.

Myslím ale, že tehdy schytal nějakou ránu od cajtů - bylo mi řečeno, že byl děsně schlíplej. 

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:58:54 xxx.xxx.62.83
Odpověď na příspěvek uživatele assil z 14.11.2023, 13:45:59

Kéž byste měla pravdu. Betonové napáječky jsme mívali pro králíky, ale byli schopni je čumákem posouvat. Já zkusím asi ještě dnes někam zajet a něco rozumného koupit. Ty hrnce jsou několikalitrové, přesto je Fido tlapou posune. Když je voda po okraj, je to těžší a posouvá se mu to hůř, ale zas voda snadněji vyžbryndne…

Mmch. pokud se maluje koupelna (fakt malého rozměru), máte někdo prosím odhad ceny (současné)?? Abych večer nepadla do mdlob.

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:55:47 xxx.xxx.62.83
Odpověď na příspěvek uživatele assil z 14.11.2023, 13:47:50

Hmm, ale to je divný. U nás na toto policajti slyší. Ale na druhou stranu kamarádka s manželem mají chatku v zahradní kolonii. Opakovaně byli vykradeni a pak dokonce zjistili kým. Jakousi feťačkou, znali její jméno, totožnost. Už si nepamatuji, jestli ji tam snad dokonce někdy nepřistihli. Nedělala velké škody, tuším jim vždy zničila plot, zámek, sežrala jídlo, vychrápala se tam… A v tomto případě je policie asi fakt bezzubá. Ženská nikde nebydlí, majetek nemá nulový, ale mínusový. A na zavření to nebylo. Kamarádka byla tehdy šíleně naserkaná. Musím se jí příležitostně zeptat, jak to tehdy dopadlo.

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:51:09 xxx.xxx.62.83
Odpověď na příspěvek uživatele assil z 14.11.2023, 13:48:53

Ano, je to děsivé.

A ještě děsivější je, že na to slyší mladá, tzv. progresivistická, skupina lidí. Nemám buňky na to to pochopit.

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:46:30 xxx.xxx.62.83
Odpověď na příspěvek uživatele assil z 14.11.2023, 13:41:18

No přesně tato hesla tam v tom davu byla:"From the river to the sea…"

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:42:26 xxx.xxx.62.83
Odpověď na příspěvek uživatele kometa z 14.11.2023, 12:49:36

Bohužel nemám…

Já snad vytopila sousedy poprvé. Nevím ani, zda by se mi to tedy vyplatilo…

Vím akorát, že naši byli od sousedů nad námi vytopení snad 20x. To bylo ještě za komoušů a tuším s tím nic moc nenadělali. Pak jsem už já sama byla vytopena od souseda. Když jsem mu to řekla, opáčil, ať si nechám vymalovat a dám mu následně účet. Tak jsem to tak tehdy udělala…

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:35:25 xxx.xxx.62.83
megi-the-pes:

Nu, ten komentář byl psán v určité souvislosti. 

A Greta neorganizovala propalestinskou demonstraci, nýbrž klimatickou, akorát tam na chvilku pozvala několik Palestinek a žen z Afghánistánu. Pán řekl, že přišel na klima akci, nikoli politickou, a to je tak asi celé. Jakápak propalestinská demonstrace? Asi to tak podala televize? Nevím. Ale je to takové celé zoufalé (ne komentář fikovnice, ale situace v médiích, co na nás hrnou za kraviny, to tu ještě nebylo). I ten titulek Novinek je velmi zlý.
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-projev-grety-thunbergove-narusil-ucastnik-klimaticke-demonstrace-vycetl-ji-pozvani-palestinky-40450545


Jenže Megi, co má co do činění a společného klimatická demonstrace a pozvání Palestinek? Já v tom tedy vidím záměr (pokud si je skutečně Greta pozvala??). Nemám TV, viděla jsem jen krátký shot. A při záběrech demonstrantů se to tam hemžilo propalestinskými transparenty a hesly. 

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:30:27 xxx.xxx.62.83
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 14.11.2023, 13:11:44

Počkejte, máte nějaký odkaz na volání po uzavření kostelů?? To mě tedy poměrně šokuje. Ne, nemusím církev - jakoukoli. Ale uzavírat kostely, “symboly” více než dva tisíce let staré křesťanské tradice…? To snad ne.👎

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:24:18 xxx.xxx.62.83

Asi si sama odpovím. Myslím, že Policie musí řešit i anonymní ohlášení. Ostatně kolikrát bylo třeba v médiích, že někdo volal cajty třeba na exhíky atp. A v telefonátu se oznamovatel jménem neohlásil.

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:21:14 xxx.xxx.62.83

Stran anonymity: Jen dotaz do placu. Je povinna se policie zabývat anonymním ohlášením přestupku nebo prostě něčeho, co se dané osobě nelíbí? 

Ono tedy je anonymita a “anonymita”. Pokud cajti budou chtít, tak si samozřejmě mohou zjistit, kdo jim volal (pokud to teda nebudu chtít jo tajit třeba koupí SIMky na jedno použití, kterou následně spláchnu do záchoda).

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:17:28 xxx.xxx.62.83
anonymní:

No a to je právě to vesnické specifikum - volejte na vesnici na někoho, komu opakovaně volně pobíhá pes, opakovaně policii. A můžete se stěhovat rovnou. I když pobíhající pes napadal starousedlíky, obtěžoval, lidi se bojeji, v ten okamžik se semknou proti náplavě , co si dovolila volat na někoho polici. “No představte si to pani, to sme tu nikdy neměli !” A bude co probírat v obchodě i v hospodě…. Chudák bude ten, na koho ta bekaná náplava zavolala cajty.

S těma náplavama versus starousedlíkama je to vůbec zajímavý.  Zajímalo by mě , za jak dlouho se z náplavy stane starousedlík. Protože skoro všichni starousedlíci byly svého času náplavy a z náplav se časem stali starousedlíci. 


Jenže bez toho jste holt ve slepé uličce…

Co vám jiného zbývá? Buď to tedy tolerovat, anebo si stěžovat…a následně ustát, že se dostanete do řečí.

Já bych taky teoreticky mohla sousedovi tvrdit, že mi doma absolutně nic neteče (také by momentálně nic nenašel) a že je vytopený třeba z bytu šikmo nad ním (ono se to stalo, a ne jednou). Ale vím, že za to můžu já, tak si holt ponesu následky.

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:12:08 xxx.xxx.62.83
Tenurri:

nedá se ten hrnec do něčeho dát? větší lavor? Nebo několik podložek/ručníků pod to? 

Já mám doma pod jednou miskou v koupelně (tam máme dlaždice) hadr a pod druhou miskou velký tác, takže všechno rozlité kolem je v tom tácu a ne na podlaze. Nebo mít přes den ty hrnce ve vaně/sprchovém koutě?

Je to teda OT, ale Willy si právě často máčí v miskách packy, nebo tam háže hračky, takže dát něco pod ty nádoby na vodu byla nutnost.


Ano ano, zabezpečeno hadry, obloženo…

Ono Elsa samozřejmě také miluje máčení tlapajzen. Holt máme ty sourozence…😄

Bohužel Elsa “jen” tak mírně pokapávala okolí, ale Fido prostě hrnec posouval po podlaze. Děsím se návratu souseda domů, psal, že po návratu se mi ozve. Já mu sama nabídla peníze, ale netuším o kolik si řekne. No, moje blbost…😟

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:06:53 xxx.xxx.62.83
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 14.11.2023, 12:49:41

Ano. A jak píšu, vadí-li mi něco/někdo, kdo opakovaně porušuje zákony a vyhlášky, tak je potom potřeba opakovaně kontaktovat orgány, kterým přísluší to řešit. A každé oznámení o narušení pořádku je Policie POVINNA nějak řešit. Ono to popadesáté přestane bavit nejen ty, co zákony nedodržují, ale i ty policajty.

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:04:29 xxx.xxx.62.83
Odpověď na příspěvek uživatele drvodelkafialova z 14.11.2023, 12:50:11

A tak Drvodělko zase na druhou stranu - netřeba vracet stejnou mincí, netřeba označovat nové spolubydlící za naplaveninu a myslím, že už vůbec nelze všechny házet do jednoho pytle. Tím neříkám, že byste v mnoha věcech neměla pravdu. Ale už někde výše jsem psala, že každý extrém je špatný. Tedy podle mě.😉

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 13:01:08 xxx.xxx.62.83
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 14.11.2023, 12:47:42

Ano, Německo už procitá…ale evidentně pozdě. To, že náš stát na tom není ekonomicky nikterak dobře, má jedinou výhodu: Že jsme pro migranty jen tranzitní zemí.

Jinak jsem se domnívala, že “hvězda” Grety už zapadla, ale ne. Viděla jste ji na jakési propalestinské demonstraci? Jak tam přišel chlápek a vzal jí mikrofon…? Teda chlápek byl následně zpacifikován.

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 12:21:08 xxx.xxx.62.83

Vzpomínám si, že moje teta ležela v Brně po operaci ve špitále. Nedaleko se konala nějaká noční zábava s extrémním hlukem a pacienti na pokojích nemohli spát. Její syn, můj bratranec, v noci zavolal na Policii a pomohlo to. Museli na místo dojet a ta sešlost se prostě ztišila.

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 12:19:33 xxx.xxx.62.83
Odpověď na příspěvek uživatele assil z 14.11.2023, 12:08:45

Videozáznam, že pes volně pobíhal. A nenechat se policajty odbýt…

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 12:18:30 xxx.xxx.62.83
Odpověď na příspěvek uživatele anonymní z 14.11.2023, 12:13:58

Musíte volat Policii. Oni MUSÍ ze zákona konat. Jak píšu, naše famílie má také máslo na hlavě. Ale když budete OPAKOVANĚ volat cajty a ti lidi budou OPAKOVANĚ platit pokuty, tak ono je to přejde - to volné pobíhání psů.

Fikovnice
Fikovnice 14.11.2023, 12:16:05 xxx.xxx.62.83
Odpověď na příspěvek uživatele Sarah01 z 14.11.2023, 11:56:09

Ali, netuším jak to je teď (na vesnici, odkud pocházím). Jak víš, s famílií se prakticky nestýkám. Ale když ještě žil Floček, stalo se, že zdrhnul… A ne jednou.😔 Plot měli a branku taky OK, takže jej vždy někdo (?) vypustil. Ale vím, že jednou Flokyho “slavnostně” přivezli Měšťáci až z vesnice vzdálené několik km. To byl tehdy šílený extrém. Co si pamatuji, tak famílie nic neplatila za to TAXI pro Floka. On měl tedy tu výhodu, že to byl náš nejhodnější pes milující všechny lidi a zvířata. Ale je mi jasné, že OK to samozřejmě nebylo. Také tehdy famílie byla připravena platit pokutu.

A mě čeká platba asi mnohem větší! Moje kočky vytopily souseda pode mnou!!!😔Mám SMS, že má flek na stropě v koupelně a že mi tam něco teče. No, neteče nic…ale kočky tam mají dva hrnce s vodou. Z napáječky odmítali pít. Jsem z toho nešťastná. Vím, že je to tím - vytírala jsem podlahu. A dělá to asi Fido - posouvá packou ten hrnec. Schválně jsem dala velké hrnce fakt plné vody a on to přesto packou dokáže vylít! Ne, že by hrnec celý převrátil, ale asi jak to posouval, tak se voda vylévala… Další peníze v háji!😢 Naštvaný soused - oprávněně!