Péčkovací přítelkyně, potřebuji postěžovat: Profesně - příííšerné podrazy plus podfuky.
Poradíte pochuravět???😛
Podvečer phoun: Povoz porucha - poopravování předrahé. Pomóóóc!
Profesní pakt plánován přetrhnout po pár půlměsících, proto potřebuji prozatím perzistovat při posluchačích. Přesto představa potkávat paznehty, poslouchat při pracovnách pomluvy Phíkovnice - příšerná představa, phobie, pobolívání palice - “pěkně” Phíkovnice počala posomatizovávat…😕
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 08.02.2024, 10:27:24
🤣👍
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 08.02.2024, 11:15:29
To je málo!!! ;-)
V Brně existují tzv. kočičí chůvy. Zjišťovala jsem, když jsem neměla zajištěnou péči o kočky a potřebovala jsem odjet. Takže říkají tomu “Hlídání koček”😛, jde o 15 min návštěvu u Vás v bytě a služba stála, abych nekecala…myslím, že přes tisícovku určitě!
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 08.02.2024, 11:14:27
Megi, jak byste to ale udělala s kočkami? Nerýpu, ptám se. U venkovanek je to složitější. Občas se prostě kočka zatoulá…a někdy se už nevrátí.
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 08.02.2024, 10:24:16
To nevím, to Vám odpoví zkušenější.
Jen vím, že bych asi 4 měsíce ochrnuté zvíře při životě nedržela. Vím, že se dokonce i tu objevily videa “paraolympioniků” - zvířata běhající po předních a mající ochrnuté zadní v závěsu na kolečkách. Nevím, na tom konkrétním videu si pamatuji, že vypadali šťastně…ale já bych zřejmě takové zvíře nechala v poklidu odejít za Duhový most.
Odpověď na příspěvek uživatele Sarah01 z 08.02.2024, 09:33:43
Ali, Ty máš moc pěkné bydlení. Já bych tam byla spokojená!👍
Odpověď na příspěvek uživatele hmn z 08.02.2024, 09:30:06
Ne, to nedělám… Jezdím více než 30 let…denně.
Zkusím zjistit, jak to bylo myšleno, ale jak jsem psala, opakovaně mi bylo řečeno, že čas od času jít do vysokých otáček, ať už na volnoběh anebo risknout rychlejší jízdu s vysokými otáčkami.
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 08.02.2024, 09:24:21
🍀🌷
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 08.02.2024, 08:22:58
Já taky často a ráda sním, co bych, kdybych…😀😉
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 06.02.2024, 22:41:34
A co se u Vás děje? Neříkejte, že máte doma 4 měsíce ochrnuté zvíře, které dělá pod sebe?😢
A jinak si myslím, že Vám zadavatelka neodpoví, když ty příspěvky jsou rok a tři čtvrtě staré.
Odpověď na příspěvek uživatele N z 07.02.2024, 22:57:43
🤣👍
Opět jste nezklamal…😄
Odpověď na příspěvek uživatele Doron z 07.02.2024, 22:58:18
😂👍
Odpověď na příspěvek uživatele N z 07.02.2024, 22:47:25
Jj, to, co píšete, odpovídá tomu, co mi řekl ten servisman. Auto teď zkusit víc projíždět - delší trasy a olej měnit á 8000 km. Já jej po koupi teď v lednu měnila poprvé. A co jsem se dívala do Servisní knížky, měnil se á 15000km. Dnes mi řekl měnit častěji…
Jako pravdou je, že je divné, že se problém vyskytl cca 14 dní poté, co jsem auto měla v autoriz. servisu. Vyměňovali provozní kapaliny, nesvítilo jedno park. světlo, víceméně blbůstky. Můj mechanik i zmínil, že by jej zajímalo, jaký konkrétně olej tam dali…
Ještě toto jsem teď našla. Ono při jízdě ve městě, pořád křižovatky, semafory, jsem motor spíše podtáčela…
"Benzinové motory a jejich otáčky
Benzínové motory mají obvykle své optimální otáčky v rozmezí 2 000 až 3 000 ot./min. V tomto rozmezí motor poskytuje maximální točivý moment a zároveň je nejekonomičtější. Pokud motor točíte pod 2 000 ot./min, motor nemá dostatek paliva a vzduchu a může se začít dusit. Pokud motor točíte nad 3 000 ot./min, motor spotřebovává více paliva. Pokud však chcete využít maximální výkon svého benzinového motoru tak nejlepší otáčky najdete kolem 5 500 - 6 500 ot/min. Benzinové motory si prošly velkou modernizací, a proto může každému automobilu vyhovovat jiné pásmo otáček. Proto je nejlepší si to všechno prvně vyzkoušet a zjistit sám, kdy a v jakých otáčkách jede motor nejlépe."
Odpověď na příspěvek uživatele Sarah01 z 07.02.2024, 22:21:53
Engine failure, takovej ten symbol motoru. Někdo tomu také říká “kuře”.😀
Irma19: Koukej.
Odkaz máš na Messengeru, třeba by to tvůj mechanik zvládl…
Díky🌹, on se mi nabízel, že by to zkusil. Problém je, že píšeš o Bravu. U Čeňka mi řekl, že je tam cosi napevno, což by musel odbrousit či co (tady se omlouvám za možnou blbost). Prostě, pokud by to nadále zlobilo a já měla zájem, řekl, že by to zkusil opravit…než kupovat komplet nové - vše.
Jinak ty ceny jsou hrozné i pro to Bravo…
Odpověď na příspěvek uživatele N z 07.02.2024, 22:07:54
Neverende, viz moje odpověď výše.
Problém je, že se to stalo teď dvakrát, ale jen na chviličku. V ten moment se rozsvítily kontrolky, třeba vypnul STOP-START (ale ten je stejně k ničemu!). Aktuálně už ani nesvítí “žluté prase”. Takže dle toho známého mám auto projíždět na delší trasy, pozorovat a když to bude OK, tak zatím nic neřešit. Což stejně bych kvůli penězům ani nemohla…
Fikovnice: Já to slyšela už mockrát, lidově, aby se “protáhly trysky”…😀
Diagnostika vyhodila chybu třetího válce, ale ne svíčky ani zapalovacího modulu. V sobotu tam jedu znovu, vyptám se víc, event. tu dg. nafotím. Má ji uloženou. Navíc mu bude volat ten můj kámoš. Ihned jsem jej informovala a on bez jakýchkoli mých proseb mi řekl, že se jej zeptá, co přesně tomu je, zda cena je fakt tak šílená atd. A ten můj kámoš vlastní STK, takže mu věřím.
Myslím, že problém je v tom sacím ventilu nebo vačce sání. A to, co mi bylo řečeno a co to dělá tak drahé, je to, že nelze PRÝ objednat jednotlivou součástku, ale musí se to vyměnit komplet (u všech válců, jak jsem pochopila). Ale já ani nemám peníze na takovou opravu a samozřejmě bez ověření na nejméně dvou dalších místech bych do takové opravy ani nešla. Faktem ale je, že mi v posl. dnech prostě vypadl jeden válec, auto se začalo třást jak sekačka a samozřejmě na displeji diskotéka: Milión kontrolek a jasně, že hlavně Engine failure a “žluté prase”.☹️
Zde jakási citace:
Jak tedy Multiair pracuje?
"Vačka na vačkovém hřídeli ovládá píst, který působí na sací ventil prostřednictvím kapalinové komory, jejíž objem lze měnit solenoidovým ventilem. Pokud je komora plná, olej se v ní chová jako tuhé těleso a vačka otevírá sací ventil (SaV) jako při klasickém propojení. Dojde-li k otevření solenoidového ventilu (SV), tlak oleje klesá, a podle toho se modifikuje otevírání SaV. Stále přicházejí ke slovu pružiny, jež SaV zavírají, to však lze časově měnit „napumpováním“ komory, jež tvoří mezičlánek systému. Pro maximální výkon je SV vždy zavřen a dochází k plnému otevírání SaV; vačka sání je navržena pro největší výkon při největších otáčkách (dlouhá doba otevření). Při nízkých otáčkách se SV otevře a SaV se zavírá dříve. Při částečném zatížení se SV otevírá dříve, vyvolává jen částečné otevření SaV, a tím se reguluje průtok vzduchu pro požadovaný točivý moment. Alternativně mohou být SaV částečně otevřeny zavřením SV po zahájení zdvihu vačkou, vzduch v tomto případě proudí do válce rychleji a vytváří větší proudění ve válci. Spojením obou posledních režimů při jednom zdvihu vzniká režim Multiair, jenž posiluje turbulenci a hoření paliva při nízkém zatížení. První aplikací jsou motory 1.4 16V…"