Já zatím čekala, jestli se to vůbec chytne. Nechci ho otravovat s nějakým svým výmyslem, když by ho třeba pak nikdo nevyužíval. 🤭
Vsadím se, že Yoda to ještě nečetl, jinak by to paničce ukázal, že tu má někdo dobrý nápad. Smečky se taky možná přidají, uvidíme. Oni mají správci i tak spoustu práce…dáváme jim zabrat 🙈
Jinak, co ta Vaše okatá bíglice, má už zájemce? Vypadá, že bude šikovná a ty oči k tomu👀…dostane všechno..
Odpověď na příspěvek uživatele Sarah01 z 27.11.2024, 21:36:51
To zvláštní, že teď na zimu líná. To naopak psi srstí více obrůstají, ne? Vy víte, že nejsem žádný odborník, ale na odběry bych s ní šla. Pro jistotu. Aby jí fungovala dobře štítka, třeba. Cherrynka je vzorná maminka ❤️ minule to setkání se štěnětem ve mně zanechalo silný dojem. Je úžasná!!
My ho zatím potřebujeme, tak se Vás nebudu ptát v čem je to sajrajt abych nebyla zbytečně ve stresu a budu doufat, že Cytopoit zabere🙂!
Dobrý večer, Doron. Jak si vede Gučka s tím Cytopointem? Zabral? Přidáváte ještě pořád i Apoquel? Jsem zvědavá a zároveň mu moc přeji pohodu bez svědění 🍀 Bělouš jde v pondělí na 2. injekci a zatím furt dobrý. Občas se podrbe, ale jenom jako normální pes. Fakt málo, třeba cca 2x denně a někdy vůbec. No a pak jsem teda zvědavá, do kdy pak vydrží po té druhé inj.
To si vůbec nedovedu představit, lepivá těsta dělat v igelitu. 🤔 Ale já jsem teda nikdy nijak obzvlášť nepekla, takže se nevyznám.
To jsme na tom podobně s tím cukrovím. Pekla jsem cukroví naposledy, když byly děti malé a už víc jak 20 let mi peče moje nejlepší kamarádka. Když si pro cukroví jdu, přinesu jí za to dárky, ze kterých měla zatím vždycky radost, a to zase dělá radost mně. A jedna na druhou se můžeme na sebe ve všem spolehnout, už několik mnoho desítek let….