Terven:Takhle
Moc děkuju a omlouvám se, že ruším takhle pozdě večer. Zip vypadá dost podobně. Nám se tam prostě na konci ani nezasekne potvora zipová…vytáhli jsme si asi Černýho Petra. Špatný kousek no.
Terven:Takhle
Moc děkuju a omlouvám se, že ruším takhle pozdě večer. Zip vypadá dost podobně. Nám se tam prostě na konci ani nezasekne potvora zipová…vytáhli jsme si asi Černýho Petra. Špatný kousek no.
A vypadá ten konec zipu stejně? Posílám dva konce zipu oblečků na porovnání. Ten zip na zeleném oblečku drží perfektně a rozdíl mezi zipy je, myslím si, vidět
Thielli:Večerní venčení nepsí. Tři vejce do skla a Z pohádky do pohádky.
Jsem okouzlena těmito Vašimi fotografiemi….to je krása a názvy jsou velmi trefné 👏👏👏
Terven, máte pravdu, drtič mrazu, to ten obleček je 😉 a na tuhle fotku u ruky si pamatuju ještě z ifauny rukka u ruky…fakt Čikině moc sluší ale, je to škoda, že to nedělá dobrotu…když ona je taková křehká krásná dáma, no co se dá dělat…viděla jste výše v mém příspěvku detail našeho zipu, prosím? Máte na oblečku taky tak ničemný, jak my, nebo máte lepší zakončení? Zip se nám rozjíždí právě kvůli tomu konci zipu. Moc by mě zajímalo, jestli máte stejný…díky předem
sutrik:Jsem háklivá na příliš vytopené a nevětrané místnosti. A ráno se k tomu přidala dehydratace po noci. Plánovala jsem jen vyvenčit a ještě na chvilku zapadnout do postele. Tak jsem se ani nenapila. Neplánovaně jsem sáhla po lopatě. A po návratu do tepla se mi začala motat hlava. Sedla jsem si na zem, obvykle to stačí. Tentokrát ne. Mívám to zřídka a až do mdloby to šlo naposledy tak před 10 lety. Tenkrát jsem byla i u doktora, znovu se tam podívám. Aspoň zjistím, jak se změnila ordinace 😉