Aktuálně: 3 729 inzerátů209 849 diskuzních příspěvků18 242 uživatelů

Příspěvky uživatele

PumaCZ

PumaCZ
PumaCZ 08.06.2024, 15:20:08 xxx:xxx.27c:5a

Info od veta: rana vypada dobre, mame pokracovat s cistenim a v pondeli na kontrolu. Jinak sam od sebe rekl, ze mu to ted pripada jako kousanec od lisky nebo od hada. Takze kocka je zpet ve hre :D 

Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 08.06.2024, 15:07:16 xxx:xxx.1d8:1b0
»
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 08.06.2024, 14:54:30

Tohle je po vymyti roztokem betadiny. Mast jsem davala az po foceni. Jinak mu to ale tece hodne. Posilali jsme fotky zase vetovi a muj drahy muz mu jde jeste volat, abychom nic nepodcenili. 
Uprimne nevim, jak moc hluboke to je, protoze jsem mu v tom nechtela vrtat. Byl totiz celou dobu uplne zlaty a krasne drzel. 

PumaCZ
PumaCZ 08.06.2024, 14:53:28 xxx:xxx.98ee:276a
»
Odpověď na příspěvek uživatele Vahine z 08.06.2024, 14:47:11

Vcera vecer i dnes rano si snedl svou davku zradla, ale musela jsem ho krmit z ruky. Sunku a syr basti ale s chuti 🙂 Taky je videt, ze ma o neco vice energie. Vcera vecer videt pres francouzske okno kocku a mohl se po.. Bohuzel se ocividne z teto posledni zkusenosti s kockou nepoucil :/ 

PumaCZ
PumaCZ 08.06.2024, 14:50:17 xxx:xxx.98ee:276a

Taky se priklanim ke klacku. Hada jsem u nas jeste nevidela. Chodime vencit hlavna na louky a mezi pole a to neni uplne jejich rajon. 

Posilam nejnovejsi fotky ted z odpoledniho mazani. Rana je fakt velika, ale na siti je uz pozde.. 

Obrázek Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 08.06.2024, 12:17:06 xxx.xxx.203.177
»
Odpověď na příspěvek uživatele Vahine z 08.06.2024, 12:11:35

Bohuzel lizne, takze musi byt 24/7 pod dohledem :/ On je to parchant chytrej sikovnej, takze si zatim s kazdym limcem dokazal poradit.. 

PumaCZ
PumaCZ 08.06.2024, 12:16:23 xxx.xxx.203.177
»
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 08.06.2024, 11:44:15

No, sli jsme rano na prochazku. Mame ted skoro vsude extremne vysokou travu, kam ho prave presne z tohoto duvodu, ze by se tam mohlo schovavat nejake zvire, nepoustim. Odvolani sice ma, ale pokud mu nejake zvire vystartuje primo pod nosem, tak to mame pak ani ne padesat na padesat, jako spis sedmdesat na tricet, ze mu budu muset ze situace “pomoct”.  

Dosli jsme na louku, kam chodime cvicit. Ta je jako jedina “posekana” (trava nad kotniky). Takze tam jsem ho samozrejme jit nechala. Jenze hned asi dva metry od cesty se prave schovavala kocka, kterou jsem absolutne nevidela. Jenze Hachi ji zavetril, vyrazil, ja zarvala, nic, hned jsem mu tedy “pomohla”, ale bez reakce (myslim, ze obojek nemel kontakt), takze za ni stihnul hodit sipku do pole hned pres cestu. Zadne kniknuti, nic. Pak hned vzapeti vidim kocku letet vzduchem, pes se vraci z pole na cestu, “pomaham” podruhe a tentokrat uspesne, takze se pes vraci. Zadne kulhani, jen schliplej pes, protoze vi, ze to pos*ral (uz fakt dlouho se nam tohle nestalo, ale tim, jak byla kocka pomala, tak byl Hachi proste o to urputnejsi). 

PumaCZ
PumaCZ 08.06.2024, 12:07:04 xxx.xxx.203.177
»
Odpověď na příspěvek uživatele Ph z 08.06.2024, 12:01:22

Ne ne, stret s kockou jsem hned na zacatku zminila. Totez, ze to sice trvalo chvilinku, ale ze jak za ni skocil do pole, tak jsem to proste nevidela. Ale to uz je jedno, hlavne, aby mu bylo brzy dobre a nemel zadne nasledky, protoze to uz bych si to vazne sla hodit.. :/ 

PumaCZ
PumaCZ 08.06.2024, 12:04:45 xxx.xxx.203.177
»
Odpověď na příspěvek uživatele Vahine z 08.06.2024, 11:41:13

Na veterinu jsme psali a posilali fotky. Nas vet to videl a volal zpet, ze rana vypada mnohem lepe a ze pokud mame pocit, ze si s ni nevime rady, ze mame prijet. Ale ze za nej to neni potreba a ze mame pokracovat v tom, co delame (leky, mazat, oplachovat betadinou), a prijet na kontrolu v pondeli. Myslim, ze nam chce i usetrit par kacek, jelikoz jsme tam vcera nechali 350 euro a dnes je pohotovost, takze by to byla zase palka uz jen proto :D 

Asi dam na veta a necham Hachiho v klidu. A pri odpolednim mazani mu nohu nejen betadinou oplachnu, ale zkusim proplachnout i tu ranu. Ale uprimne si nejsem jista, jak moc na tohle bude Hachi drzet. Holeni jsme zvladli bez problemu, drzel krasne, ale tohle ho podle me bude bolet :/ A jsem fakt rada, ze poslednich par mesicu trenujeme osetreni se souhlasem. Opravdu je to videt. Myslim si, ze kdyby byval mel prvni vet cas a trpelivost, ze bychom to zvladli i bez narkozy. 

A pro zasmani posilam fotku Hachiho s jeho specialnim limcem na miru :D 

Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 08.06.2024, 11:44:08 xxx.xxx.203.177
»
Odpověď na příspěvek uživatele Ph z 08.06.2024, 10:25:13

Ano, zakladem masti je vazelina a mokva to tedy paradne. Vylozene mu z toho tecou curky. Na druhou stranu mi ale prijde, ze ta mast, byt jen od vcera od odpoledne, udelala velky kus prace. 

PumaCZ
PumaCZ 08.06.2024, 11:42:10 xxx.xxx.203.177
»
Odpověď na příspěvek uživatele hmn z 08.06.2024, 10:16:30

Protoze jsem se nohu snazila opravdu prozkoumat, ale nasla jsem jen jednu diru, ktera vypada hlubsi nez od kocky, takze mi spis prijde, jako by tam byl treba nejaky uzky spicaty klacik, na ktery se nabodl. 

Kazdopadne to budou vzdy jen spekulace, jelikoz jsem po skoku do pole sotva videla jeho hlavu. A uprimne mi nejvic utkvela v mysli ta kocka letici vzduchem, chudak :/ Navic ta kocka byla docela prtava (ne kote, ale vzrustove mi prisla docela mala). 

PumaCZ
PumaCZ 08.06.2024, 09:40:43 xxx:xxx.630:92bb
»
Odpověď na příspěvek uživatele Ph z 07.06.2024, 19:37:15

Masticku ma tuto antiseptickou. Jinak jsem vypisovala komplet medikaci par prispevku zpet. 

Krome toho oplachuji nekolikrat denne roztokem betadiny. 

Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 08.06.2024, 09:27:36 xxx:xxx.c726:1940

Tak holky, jaks taks jsem mu ranu zvladlq oholit, ale jak byly ty chlupy nalepene na stehne, tak mu tam proste nejake zustaly. Bala jsem se, abych mu neryla strojkem v rane. Uz takhle jsem sla do kontaktu, ale chlupy se ne a ne od kuze odlepit. ALE! 

Nasla jsem malinkou, ale podle me pekne hlubokou ranu, jako kdyby se na neco napichnul. Nebo jestli ho ta kocka fakt kousla? Ale to mi prijde podstatne mene pravdepodobne. 

Jak je ale mozne, ze si vet rany nevsiml, kdyz ho mel uspaneho, takze ho mohl opravdu v klidu a podrobne vysetrit? :( 

Posilam dnesni fotky - dira je tam, jak je maly cerny tuplik na kuzi a pak krvavy flek na gaze. 

Obrázek Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 07.06.2024, 18:44:55 xxx:xxx.2b8:8f

Holky, ja bych mu to rada vyholila, ale ma to non-stop mokre, reap mokvave. Uz mu z toho netrce tolik krev jako spis mok. Vubec si neumim predstavit, jak bych mu to vyholila. Vzdyt bych mu tim strojkem musela ryt v te rane :( 


Jinak jsem mi to oplachla ted roztokem betadiny a na noc budeme zase mazat mast. A asi mu na to priplacnu sterilni ctverec, any si tu nohu a mast neotiral o druhou nohu. 

Ji a loupe se mu z te rany kuze, coz ve me opet evokuje spaleninu od chladicich polstarku :(

Obrázek Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 07.06.2024, 16:15:33 xxx:xxx.1d6:133
»
Odpověď na příspěvek uživatele drvodelkafialova z 07.06.2024, 16:09:38

To si nemyslim. On tam totiz nemel ani skrabanec, natoz ranu. Ve stredu tam mel pouze a jen hematom. Proto si i rikam, zda jsem mu to nekohla zpusobit tim intenzivnim ledovanim, protoze i ten velky otok zacal az po prvni noci :( Vet sice rikal, ze si to nemysli, ale ja to mam porad v hlave.. 

a co se vyholeni tyce, tak vet nic nerikal. Stejne mu tam patlam masticku a tech chlupu tam moc neni. 

PumaCZ
PumaCZ 07.06.2024, 15:16:13 xxx:xxx.1e5c:4abe

Jo, take mi neprijde, ze by mel natrzeny sval, protoze uz ani ted nereaguje na tu nohu bolestive. Jen na tu ranu. Ale tu jeste ve stredu nemel. Krvacet mu to zacalo az po prvni noci (ve ctvrtek rano) pote, co si to zvladl vylizat. Pak mu to krvacelo lehce pres den viz fotky. No a dnes rano si to zvladl vylizat do rany i pres limec. Jak uz treti noc nespim, tak jsem pak asi na hodinu a pul usla vazne tvrde a vubec me to nevzbudilo :( pak tam byla fakt vylozene vylizana rana. Ta vypada ted takhle. Ten tmavy tuplik me dost vydesil, protoze vypada jako nekroza, ale u veta ji pred dvema hodinami jeste nemel. Mozna to byla jen spina? To zjistim vecer, az mu tam budu znovu davat ethacridine lactate. 

Krome toho ma pak nicilan 400 mg | 100 mg (amoxicillin, clavulansaure) 2x denne, efex 100 mg odpoledne, furorab 40 mg a dvakrat denne, rycarfa 2x denne a wobenzym 3x denne

Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 07.06.2024, 14:08:52 xxx:xxx.4b:c4

Tak jsme ted zase prijeli od veta, tentokrat jame byli u naseho, a tomu se ta noha vubec nelibi. Ma tam infekci, takze udelal ster, zda to neni stafylokok :( Podle nej jsem mu to tim chlazenim nezpusobila, ale i tak se te myslenky nemohu zbavit :( 

Dostal dvoje nova ATB, leky proti otoku a antibiotickou mast na tu ranu. V pondeli pujdeme na kontrolu, pokud se mu to pres vikend nezhorsi. 

Ma to fakt osklive :( 

Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 07.06.2024, 11:57:44 xxx:xxx.47:588
»
Odpověď na příspěvek uživatele Vahine z 07.06.2024, 09:42:20

Snazim se do nej zradlo cpat, ale to uz bych ho musela fakt leda krmit sondou.. Od vcerejsi vecerni injekce je jeho apetit ale nastesti o neco lepsi, takze jsem do nej dostala zase pres sunku nejake maso. Sunku nastesti zatim zere. 

Jinak oholit by to asi chtelo, ale on si na to necha sotva natupkat betadinu :( Dneska radeji zase k veterinari, tak snad budeme moudrejsi. Noha uz ale nehreje. 

Taky me napadlo, zda jsem mu to nezpusobila ja tim chlazenim :( Ale mam gelove polstarky primo z lekarny a vzdy byly zabalene v textilu.. Ale prijde mi, ze tam ma jakoby sedrenou kuzi? Uplne se mi udelalo nevolno z myslenky, ze jsem mu to mozna udelala sama :(((((( 

Obrázek Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 07.06.2024, 11:33:04 xxx:xxx.ae30:de4
»
Odpověď na příspěvek uživatele Arbora z 07.06.2024, 09:37:15

Vcera vecer ji pani veterinarka tez zminila. Ale ta by se snad chladit vubec nemela, ze?