Aktuálně: 3 725 inzerátů209 829 diskuzních příspěvků18 242 uživatelů

Příspěvky uživatele

PumaCZ

PumaCZ
PumaCZ 30.07.2024, 21:56:00 xxx:xxx.94df:3dfc

Tak Hachi je zpet z prazdnin a rana je zase polovicni :)) Za dva tydny bude podle me rana pryc :)) 

Posledni fotka z 22.7. pro srovnani velikosti

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 26.07.2024, 09:22:51 xxx:xxx.c5a9:47b2
»
Odpověď na příspěvek uživatele anonymní z 26.07.2024, 07:33:49

4.6. se uraz pravdepodobne stal. Tyden se pak rana otevirala, dalsi tyden se odlucovala nektoricka tkan. Otevrene to ma tedy cca 5 tydnu (od 17.6.). 

PumaCZ
PumaCZ 25.07.2024, 18:48:04 xxx:xxx.1c74:60e5
»
Odpověď na příspěvek uživatele PumaCZ z 24.07.2024, 21:58:50

Ted jsem zjistila, ze jsem dala starsi fotky, tak napravuji :) 

Foto ze dne 22.7. 

Obrázek Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 24.07.2024, 21:58:50 xxx:xxx.2b8:aa

I tupka uz se zatahuje a dle veta to nic neni :) 

Posilam fotky z pondeli 22.7. Vcera jsem nefotila a tyden ted fotit ani nebudu, jelikoz je Hachi na prazdninach :) 

Obrázek Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 18.07.2024, 22:41:17 xxx:xxx.27d:4c
»
Odpověď na příspěvek uživatele Plaka z 18.07.2024, 19:55:05

Rana je cim dal tim mensi 🙂 Hen se mi tam nelibi tupka vpravo nahore, ale Itra jdeme na kontrolu k vetovi, tak budeme moudrejsi. Fotky z dneska


Edit: diky te tupce je krasne videt, jak rychle se rana zatahuje. Ma ted cca 7x4 cm (dle 5x5 cm kompresniho ctverecku) 

Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 15.07.2024, 19:39:17 xxx:xxx.176:c3d1

Rana je krasna, okraje ciste. Diky polovicni velikosti se to i lepe lepi a lepeni drzi celych 24 hodin (pokud neni mokro. Mame posledni dve strikacky hydrogelu, pak uz budeme aplikovat pouze Remend s krytim pro udrzeni vlhkosti. 

Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 10.07.2024, 14:19:47 xxx:xxx.c721:ae91
»
Odpověď na příspěvek uživatele Irma19 z 10.07.2024, 14:02:35

Ano, nemam pochyb o selhani prvniho a mozna i druheho veterinare. Ale nas veterinar, treti v poradi, podle me postupoval spravne (*). A za tim si stojim 🙂 


Ale jak uz jsem psala pred nekolika dny, odmitam na toto tema rozvijet dalsi diskuze. Tak to, prosim, respektujte. Dekuji 🙂 


* az na to, ze nohu nevyholil - a opet pro to mel podle me jako jediny z veterinaru duvod, protoze vi, ze Hachi si jakekoliv vyholene misto nasledne dva az tri tydne sam “osetruje” do takove miry, ze si tam pri prvni prilezitosti vylize diru. Proto nohu “jen” velmi peclive zkontroloval pohledem a pohmatem vc. rozhrnovani srsti, a zadnou ranu tam tehdy neobjevil. Ona tam mozna jeste ani zadna viditelna jeste nebyla viz po oheloni jen maly tuplik. 
Vyholil by ve stejne situaci jineho psa? Nejspis ano. Ale proste bral ohledy na konkretniho psa, coz mu jednoduse nemohu mit za zle. 

Proste se vse udalo tak, jak se udalo. Zmenit nic z toho nelze, takze nezbyva, nez se pro priste z cele situaci poucit a pripadne to priste udelat lepe, cimz bych toto tema rada uzavrela. 

Vsichni jsme jen lide a chybovat je lidske 🙂 (jako ateista uz nebudu doplnovat: “a odpoustet bozske”, lec souhlasim s tim, ze umet odpoustet je velmi tezka disciplina, kterou ne vsichni ovladnou :)) 

PumaCZ
PumaCZ 10.07.2024, 14:06:14 xxx.xxx.104.227

Na rovinu a zcela uprimne priznavam, ze lituji toho, ze jsem s Remendem nezacala hned teho 17.6., kdy nam ho veterinar doporucil zacit pouzivat. Ten se totiz muze dat i bez kryti, jen se nastrika na/do rany. Bohuzel jsme ho ale nemohli sehnat a prisel az toho 28.6. :(

Takze timto uznavam svou chybu, ze jsem hojeni takto prodlouzila o deset dni. 

Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 10.07.2024, 13:27:21 xxx:xxx.1f:5c

Jen male srovnani rany uplne na zacatku po odstraneni posledniho kousku nekroticke tkane (17.6.), pred pouzivanim Remendu (a s nim i vlhkeho kryti) z 28.6. a stavu rany ze vcerejska (prevazovat budeme az vecer). 

Jinak at ctu jakykoliv clanek o vlhkem kryti, tak se vsude zminuje, ze vlhke kryti neni vhodne pro velmi sekretujici rany, coz ta Hachiho byla.  

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 09.07.2024, 11:30:49 xxx:xxx.4b:bf
»
Odpověď na příspěvek uživatele Zrzavci z 09.07.2024, 09:45:48

Nemyslim, vim. Muj pes se po vsech tech svych neduzich uz s nicim a nikym proste nesere. A to ani se mnou. To prave od nej mam pokousane ruce se spoustou jizev 👍🏻 Nehlede na to, ze ho osetroval zcela sam i muj muz, ktereho ma sice rad, ale absolutne ho nerespektuje, takze pokud mu neco vadi, okamzite se ohrazuje. A svete div se, zvladli to spolu, a to to bylo relativne ze zacatku. 

Jen nechapu, proc mate neustalou potrebu se tu se mnou dohadovat. Znate snad meho psa lepe nez ja? Nehlede na to, ze zadna rana neni proste stejna, ani stejne bolestiva. Ty pokousane ruce bolely jako svina a dlouho. Prokousnuta noha az na kost, ktera se mi navic infikovala, nebolela vubec. 

Myslim si, ze kazdy normalni majitel pozna, kdyz jeho psa neco boli a neni mu dobre. A to fakt neni Hachiho pripad. Ne, co se tyce te rany. Ta mu byla od zacatku proste uplne putna. Ale jo, dva tydny mu bylo hodne ouvej, protoze mel nejspis otravu krve.. 

PumaCZ
PumaCZ 09.07.2024, 09:11:21 xxx:xxx.1f:59
»
Odpověď na příspěvek uživatele Zrzavci z 09.07.2024, 07:52:37

Ne, pro psa to opravdu bolestive nebylo. Absolutne nic spojene s ranou. 
Bolestivy pro nej byl pouze ten pocatecni otok. Pak jsem mu v tom mohla stourat, aniz by jakkoliv reagoval. A to mi verte, ze Hachi reaguje, pokud je mu jen neco trochu neprijemne, natoz bolestive. Nejen muj vet to muze potvrdit, ale treba i pan doktor Musil. Nastesti oba dva veterinari jsou uzasni a vzdy dopreji Hachimu cas, abychom to nejak zvladli podobrem. 

PumaCZ
PumaCZ 08.07.2024, 20:54:07 xxx:xxx.1f:77
»
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 08.07.2024, 15:36:49

Ne, zadny kvetak tam opravdu neni. Rana je skoro uplne hladka vc. okraju. 

Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 05.07.2024, 20:18:13 xxx:xxx.1d8:179

Tak rana je ted vazne kazdy den viditelne mensi. Poznam to podle sterilnich ctvercu. Rana musi mit ted cca 5x10 cm, protoze ji napul prelozeny sterilni ctverec v podstate celou zakryje. Puvodne byla rana vic nez dvojnasobna. 

Dnes jsem ale prevazovala sama a take to podle toho dopadlo.. drzet nohu a heste pri tom lepit hydrofolii 15x20 cm je fakt kumst, takze jsem pak musela komplet prevazovat podruhe, protoze napoprve jsem mu pri snaze nalepit hydrofilm posunula kryci ctverec s hydrogelem mimo ranu a pak mu ji jeste kontaminovala rukou :( 

Ale musim pochvalit Hachiho, peotoze ten drzel celou dobu jak pribity, jako kdyby mi to chtel ulehcit 🙂 

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 04.07.2024, 22:01:55 xxx:xxx.2b8:93

Nove prispevky cist nebudu, cimz se onlouvam vsem, kteri napsali cokoliv pozitivniho. Uz jsem ale fakt unavena z toho, co se na tomto vlakne odehrava, a nemam ani energii, ani cas se tim zabyvat. Proto budu jen pridavat fotky a davat nejnovejsi info, protoze me o to nekteri z vas pozadali. 

Zde slibene fotky z dnesniho prevazu (dnes u nas prselo jen trosku, tak tentokrat vydrzel  skoro 24 hodin) plus zprava od naseho veterinare. 

A poprosim vsechny ucastniky diskuze, kteri chteji opet “prispet” kritikou veterinare, jeho postupu a neustalym omilanim jednoho a toho sameho dokola, o to, aby se laskave zdrzeli veskerych komentaru. Pokud nemate neco k veci, tak proste nepiste. Uz toho mam fakt dost a pokud bude diskuze pokracovat v tomto duchu, poprosim adminy o uplne smazani vlakna. Diky za pochopeni a respektovani me zadosti.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
PumaCZ
PumaCZ 04.07.2024, 11:06:53 xxx:xxx.27c:9f
»
Odpověď na příspěvek uživatele Dublinbarzoj z 04.07.2024, 10:33:25

O svem vetovi a jim zvolenem postupu jsem nepochybovala. Resp. ne do doby, dokud mi zdejsi osazenstvo nezacalo vymlouvat diru do hlavy, jak je vse spatne. Tak to vite, ze clovek pak dostane strach a ma obavu, aby neco nepodcenil. 

Ale jak se ukazalo, nic z toho, co tu bylo receno, se nestalo. Viz prispevek Doron. 

A to, ze se rana otevre, jsem rikala sama. I vet to videl. To nebylo nic noveho nebo prekvapiveho. Jenze vet s ohledem na psa zvolil konzervativni postup, z cehoz se tu mohli vsichni zblaznit. Pritom psa na rozdil od zdejsich lidi zna od malinka, zna jeho kompletni anamnezu a jako jediny ranu videl na zivo. Navic vi, ze nejsem nezkusena, co se osetrovani a zdravotnich znalosti tyce (sveril mi psa domu i na kapacky, kdyz mu slo o zivot). 

A to, ze ranu nechal bez kryti, take nevidim jako chybu, kdyz jame mu ji x-krat denne omyvali desinfekci a trikrat denne mazali antiseptickou masti prave kvuli hlidani nekroticke tkane, aby nezpusobila vice potizi nez uzitku. Coz je mimochodem (mysleno ponechani nekroricke tkane, aby se sama odloucila) v nekterych pripadech normalni postup. Rozhodne lepsi nez cerstva otevrena rana, kterou nelze sterilne kryt. 

Jenze nikdo z tech nejhlasitejsich je ochotny uznat, ze oni se mylili a vet mel v tomhle pravdu. I pres veskere argumenty a dukazy. A to je na tom fakt smutne. 

A to, ze me tu jista osoba obvinila z tyrani psa, z toho, ze jsem mu nebezpecna a ze je chudak, ze skoncil u me, ani komentovat nebudu. Takova osoba ma ocividne velmi smutny a nudny zivot, kdyz ma potrebu se takto projevovat na anonymni diskuzi. 

Nehlede na to, ze (nejen) obe mistni veterinarky tu celou dobu tvrdi, jak se rana vubec nehoji, coz bylo opet uspesne vyvraceno. 

PumaCZ
PumaCZ 04.07.2024, 09:56:15 xxx:xxx.27c:c6
»
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 04.07.2024, 09:35:52

Presneji receno NIC z toho, co jste tu “prorokovaly”, se nestalo. 
Rana se hoji paradne a vetsina z toho, co jste tu psaly, byly akorat nenaplneni strasaci a urazeni kompetence veta, ktery jako jediny ranu a psa videl na zivo. 

Navic nikdo nemuze rici, ze slo o pokousani, protoze pokousan vubec byt nemusel. Nikdo nevi, co se mu stalo, a vedet ani nikdy nebude. Zda to byla kocka, zmije, klacek, nebo se jen blbe prastil a nasledny hematom se mu infinoval. 

Tak tu laskave prestante placat dalsi kraviny. 

PumaCZ
PumaCZ 04.07.2024, 09:07:19 xxx:xxx.47:3ec
»
Odpověď na příspěvek uživatele Verun z 04.07.2024, 08:53:45

Zlobit se? Ale bezte.. Jsem rada, ze konecne uznavate svou chybu. Good job 👍🏻 

PumaCZ
PumaCZ 04.07.2024, 08:29:24 xxx:xxx.27c:d5
»
Odpověď na příspěvek uživatele Verun z 03.07.2024, 21:56:29

Jasne, hrozne ranu traumatizujeme 👍🏻 

Vy se snad uz radeji nevyjadrujte.. Udelate tak rozhodne lepe, nez tu zase placat ty vase nesmysly. Diky 👍🏻 

Obrázek Obrázek