Mám týden nového Žaka. je mu 100 dní a je dokrmovaný ručně a donesl jsem si ho už odstaveného. Ze zečátku přijmal potravu semínka, granule jedle jako bázen. Uý druhý den ale nic moc. Nechce skoro nic zkoušel jsem semínka, granule, ovoce atd. A nic moc jen tak trochu. Stíle si hraje něco okusuje ale jidlo moc nechce přijmat. Mamho nechat vyhládnout? Děkuji za radu
J.F
Moc by mě pomohla pokusím se ji sehnat. Jsem začátečník a tak potřebuji každou radu. Zeptám se Vás ještě jednu věc. Chci si postavit volijerku ale zatím v bytě. Může kousek na ni svítit sluníčko? Nebo je třeba ji orientovat ve chládku? Děkuji
Ještě jedna otázka myslíte, že fiky jako dřevina se hodí do voliery? Nebo těch zde máme hodně a jsou krásně členité. Jinak jedu do ČR a proto se ptám abch si mohl něco dovest (buk, dub, břízu, bez) to snad nebude vadit
děkuji
Děkuji za odpověď. Momentálně žiju na Maltě kde je celkem teplo ale v zimně můžou teplota klesnout i na 7-9 stupnů. Topení v bnytech nějaké není a tak je někdy kolem 15 stupnů vevnitř. Ještě jednou děkuji za odpověď.
S pozdravem J.F
Dobrý den,
chci si postavit volieru konkrétně pro papouška Žaka šedého. Můj dotaz jaké dřevo je vhodné do voliery k sezení a kde se dá zakoupit pletivo vhodné pro chov. Ještě jeden dotaz do jaké teploty nemusím přitopovat pro tohoto papouška.
Děkuji
S pozdravem J.F
Děkuji za zaslání možnosti otrav. Jsem si jist, že nic podobného se mu nedostalo do klece.Jediná věc byla dřevo ze šiškou a pod kleci noviny parkrát do nich klovl.
Děkuji ta odpovědi, jedno je jisté chovatel nám řekl, že dokrmí nového a po řase si ho budeme moct vzít. Tak se těším. Ale chtěl bych vědět čeho se mám vyvarovat. Jsem začátečník.Děkuji Vám všem
S pozdravem J.F
Dobrý den, několikrát jsem už psal ale zatím se mě nepodařilo odeslat to na správné místo.