Příspěvky uživatele
Hicks
Jinak já osobně tyto dva pojmy rozlišuji, ale právě někteří na teplých křeslech to nechápu a asi ani nepochopí.
Doporučuji se obrnit trpělivostí a počkat, až si seženete odvoz. Zatím si můžete přes internet obědnat potřebnou literaturu a studovat a nebo si pouze pročítat diskusní fóra.
Každopádně to moc velký rozdíl není jestli jede papoušek vlakem, nebo autem i když věřím, že vlakem cesta může trvat trochu déle.
Pro Marka: Pitko je jedna alternativa, ale stejně nesmí chybět ta miska na koupání, protože kakarici by bez koupele dlouho nevydrželi.
Proto nevidím misky zavěšené na kleci, jako dobrý nápad.
Zadavateli se samozřejmě omlouvám v těchto registracích se moc nevyznám a taky jak píši se neustále něco na registraci něco mění. To mi připomnělo jednu věc. Není tomu tak dávno, když jsem byl registrovat amazoňana oranžovokřídlého a bylo mi divné, když mi jedna známá tvrdila, že ji bylo řečeno v odboru životního prostředí, že na a. oranžovokřídlého nepotřebuje registraci a proto ho taky nemá registrovaného. Nedivím se potom, když ani úředníci, kteří jsou tímto pověřeni mají takové hrubé nedostatky.
Každopádně mníška nikde nemusíte registrovat a ani nemusíte od prodávajícího vyžadovat nějaké dokumenty.
Tak zde jsou nějaké odkazy na prodejce se kterými mám dobrou zkušenost.
http://www.alumat.cz/
http://shop.oploceni.eu/
http://www.podstufka.cz/
S těmito prodejci nemám žádné zkušenosti, ale moji kolegové odtud nakupovali pletivo a byly spokojeni.
http://www.wiremetal.cz/
http://www.pletivohorakova.net/
Podívejte se na ceníky a porovnejte ceny. Ceny se můžou značně lišit, ale pozor na kvalitu. Mám bohužel špatnou zkušenost s jedním nejmenovaným prodejcem od kterého jsem kupoval králičí pletivo a agoši do něj udělali na některých místech díry, což se mi u jiného králikářského pletiva nestalo. Ale na druhou stranu jsem od tohoto samého prodejce bral jiné pletivo a byl jsem hodně spokojen. Rozhodně nešetřit a pořídit kvalitu.
Více se k tomuto nebudu vyjadřovat, protože by se mě opět zmocnili emoce. Váš případ mi připomíná dost častý problém lidí, kteří si nejdříve něco pořídí a pak teprve hledají informace a u tak vzácného a drahého papouška mi to doslova rve srdce.
Omlouvám se, že jsem vám neporadil.