Aktuálně: 3 439 inzerátů217 513 diskuzních příspěvků18 334 uživatelů

Příspěvky uživatele

raven_kix

raven_kix
raven_kix autor webu
30.10.2024, 10:21:22 xxx.xxx.156.19

Jak jsem zmínil ve vedlejším vláknu, přesuneme některá obecná témata do samostatné kategorie. První dotaz je, zda máte nějaké přání, jak by se tato kategorie měla jmenovat? Napadá mě použít název jednoho z vašich témat a to Všeobecný pokec nebo třeba Pokec o čemkoliv. Jmenovala by se tak celá kategorie, v ní by bylo i téma Všeobecný pokec, Třetí víčko, Politika a některá další.

Má někdo něco proti? 🙂 Do večera o tom můžeme ještě diskutovat, pak se pustím do přesunu.

A ještě připomenu. Pokud někdo sleduje pouze psí kategorii, tak bude stačit, když si u kategorie Psi zapne připínáček a stejně tak si zapne připínáček u té nové kategorie.

raven_kix
raven_kix autor webu
30.10.2024, 10:11:56 xxx.xxx.156.19

Přátelé, myslím, že podkladů mám dost, víme, že je potřeba něco málo změnit. Zamknu toto téma a založím nové, kde s vámi budu chtít řešit přesuny některých témat do nové kategorie, ať se trochu posuneme.

raven_kix
raven_kix autor webu
29.10.2024, 21:24:34 xxx.xxx.230.164
»
Odpověď na příspěvek uživatele Zrzavci z 29.10.2024, 21:13:32

Děkuji, děkuji, děkuji i vám 🙂.

Takže kdybych přidal možnost - zablokovat v SZ konkrétního uživatele a smazat zprávy, tak by to pro zatím u SZ předešlo případným problémům?

raven_kix
raven_kix autor webu
29.10.2024, 19:03:05 xxx.xxx.230.164
»
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 29.10.2024, 18:53:00

V té diskuzi by to bylo samozřejmě tak, že bych příspěvek skryl za proklik. Tedy nebyl by vidět a po kliknutí na “Zobrazit i když ho nesnesu” by se text zobrazil 😀

raven_kix
raven_kix autor webu
29.10.2024, 18:43:28 xxx.xxx.230.164
»
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 29.10.2024, 18:38:55

Díky, díky, díky 🙂. A moment, toto mi asi uniklo. Co se děje v soukromých zprávách? Pojďme to prosím probrat a funkce doplním, Jak mazání vláken, tak třeba blokaci od některých uživatelů. Protože v souvislosti s připravovanými Chovatelskými profily stejně budu dodělávat možnost přidat si uživatele do oblíbených, tak můžu udělat i neoblíbené 🙂. Od nich pak například neuvidíte příspěvky, případně nedostanete zprávy.

Ale nejdřív bych to rád více pochopil, opravdu tomu teď nerozumím, co přesně se dělo / děje.

raven_kix
raven_kix autor webu
29.10.2024, 18:38:22 xxx.xxx.230.164

Můžeme založit i kategorii třeba “Pokec pro registrované” a nastavit, že do ní budou mít možnost přidávat témata a příspěvky jen registrovaní. I na to zde máme funkce, jen jsme je zatím nevyužili.

raven_kix
raven_kix autor webu
29.10.2024, 18:35:23 xxx.xxx.230.164

Slíbil jsem, že se k tématu ještě jednou vyjádřím, tak je to tady 🙂. Přemýšlel jsem nad tím a myslím si, že vymýšlení nových funkcí už by bylo zbytečné. Po tom, co jste sem přišli z ifauny jsem do této diskuze zaprogramoval řadu nových funkcí, abyste měli dostupné vše, na co jste byli zvyklí. Některé jsme snad i vylepšili. Chvíli to trvalo, ale vše jsme postupně odladili.

Drží se vás tu stále pěkná skupina, která ale nepočítá stovky lidí. Jsou to spíš desítky. Myslím si, že by opravdu bylo fajn, si zde tu úroveň diskuze udržet jakousi samoregulací. S tím, že by v některých případech dopomohl moderátor (přesunutí příspěvků jinam, mazání duplicitních příspěvků,…).

Nechceme diskuzi nijak více omezovat. Ať zde mohou psát registrovaní i anonymní. Ať se zde dá diskutovat opravdu o čemkoliv. A myslím si, že teď se to tu řeší hlavně na základě bílého jogurtu, jinak snad ty diskuze plynou tak nějak v mezích (nestíhám číst vše). Proto bych z jednoho incidentu hned nedělal ukvapené závěry, ale spíš jen zavedeme některá drobná opatření zmíněná výše.

Nechce se mi totiž věřit, že bychom se zde nedokázali rozumně domluvit. Přece jen si to prostředí zde udržujete (udržujeme) hlavně pro sebe. Jsem moc rád, že zde máte témata, kde řešíte nejrůznější záležitosti, i které se zvířat netýkají. Asi bych je raději viděl v jiné kategorii než třeba Psi (pokud se vám nelíbí Ostatní, tak založme ještě další kategorii, navrhněte název). Myslím si totiž, že když budou v kategorii Psi (a platí to pro všechny kategorie) už z názvů témat vidět pouze dotazy týkající se psů a v každém tématu nejlépe už na první stránce pár odpovědí k věci, je o to větší šance, že se mezi vás přidají další a další.

Co vy na to? Neurazí vás, když zde vytvoříme kategorii “Povídání o všem možném” a přesuneme tam témata jako třeba Politika, Třetí víčko, Pravopis a všechny další, které nemají v názvu přímo nějakou Psí problematiku? Díky připínáčkům u kategorií si pak můžete nastavit, že chcete sledovat kategorii Psi a Povídání o všem možném a vlastně uvidíte stále všechna témata. Ale ti co přijdou jako noví uvidí opravdu jen psí témata. Snad jsem to popsal srozumitelně.

A poslední téma si dovolím věnovat právě registrovaným nepřihlášeným. Osobně za sebe píšu, že mě to opravdu mrzí, že se to děje. Všichni, kdo tu už více než rok píšete víte, že jsme to už jednou řešili a všechny jsem prosil, aby se v zájmu zachování přehlednosti diskuze přihlásili a psali pod svými účty. Vidíme profilovou fotku, na první pohled je hned jasné kdo píše. Nemusíme řešit pochybnosti, že za někoho píše někdo jiný. Nemluvě o tom, že řadu funkcí, které jsem vytvořil vyloženě na vaši žádost, jsem vytvořil právě pro registrované. Například palce v diskuzi, přenos sledovaných témat mezi zařízeními, nebo soukromé zprávy. Nedávno zde megi uvedla, že se jí nelíbí soukromé zprávy a jejich funkce.  Co jsem udělal? Hned jsem se pustil do nové verze a za víkend jsem připravil novou verzi, kterou jsem už sice delší dobu plánoval, ale kdyby megi nebylo, tak by možná ještě dneska taky nebyla 🙂. Zato jí patří z mé strany velký dík. Za to, že se od té doby vlastně skoro nepřihlásila ji už ale moc děkovat nebudu.

Věnuju webu opravdu spoustu času a k další práci mě motivuje především to, když vidím, že se sem pravidelně vracíte a tak nějak tady společně fungujeme. Chtěl bych vás tedy znovu poprosit, kdo máte své uživatelské účty, zkuste se prosím zase přihlásit a psát pod nimi. Nic to nestojí a diskuzi to opravdu pomůže.

Pro všechny ostatní, pojďme trochu pozměnit strukturu kategorií, přesunout témata a nechat zvířecí kategorie pouze zvířecí tématice a třeba to bude opravdu ku prospěchu. Díky za pozornost, byl jsem trochu delší než jsem čekal 😀.

raven_kix
raven_kix autor webu
29.10.2024, 17:30:25 xxx.xxx.230.164

Zrzavci: Víte proč se třeba teď tady pohybuju jako neregistrovaná? Protože jako neregistrovaná, nemůžete psát a dostávat SZ. A to vylučuje, že bych někoho zde nějak třeba ovlivňovala.

Soukromá zpráva vám samozřejmě přijde i když nejste přihlášená. Že si ji nepřečtete je druhá věc. Každopádně lze být přihlášen a zároveň i nepřihlášen na jednom PC. Kdo má PC a mobil, ten to má ještě jednodušší. Tedy ten důvod co popisujete, je takto opravdu nefunkční.

raven_kix
raven_kix autor webu
28.10.2024, 19:25:19 xxx.xxx.230.164

Napadla mě teď jiná funkce - možnost označit příspěvky za přínosné a za offtopic. Pak bych jednoduše nahoře nad tématem udělal přepínač, vyfiltrovat offtopic a “balast” by zmizel. Teď jen najít klíč k tomu, jak tyto příspěvky správně a hlavně jednoduše označit.

Neomezila by se tím diskuze, mohlo by se povídat o čemkoliv, jen by se jednodušeji dostalo na odpovědi k původnímu dotazu. Na některých technických fórech, kam chodím pro rady na programování, to tak funguje. Že je dotaz, pak třeba 3 příspěvky, které nejvíce pomohly a pak zbytek. Ty co nejvíce pomohly se tam asi volí hlasováním uživatelů. Budu přemýšlet dál.

Na tu AI kouknu taky, co vše je možné použít.

raven_kix
raven_kix autor webu
28.10.2024, 14:25:39 xxx.xxx.230.164

Určitě na toto téma odpovím i obsáhleji, teď jen narychlo. Není problém mazat příspěvky mimo téma. Jenže tím zaprvé pak ztratí smysl i některé příspěvky, které se tématu přímo týkají a zadruhé tím ve většině případů akorát naštveme autora smazaného příspěvku a objeví se příspěvky ve stylu “ÁÁÁ tady se mazalo” 😀

Za mě je obrovská škoda, že tak poměrně malá skupina lidí, kteří sem chodí pravidelně a kteří se podle mě už i ve většině případů dobře znají, nedokáže téma v případě jednoduchého dotazu udržet sama. Chápu, že někdy se odbočí, ale máme tu kategorii Ostatní, kde je možné založit nové téma a pokračovat tam. Počet témat není nijak omezen. V původním dotazu je možné na toto nové téma jen odkázat. Jeden příspěvek, který převede diskuzi mimo téma jinam už v původním vlákně takový zmatek nenadělá. Několik stránek příspěvků, které se původního dotazu netýkají určitě od hledání odpovědi odradí.

Řešení, že by si autor sám spravoval založené téma je hezká představa, ale v praxi fungovat nebude. Řada lidí píše jako neregistrovaná, někteří registrovaní chtějí ukázat, že jsou rebelové a odhlašují se. Výsledek bude takový, že napíšu poměrně složitou funkcionalitu a bude sloužit pro hrstku lidí a jen pro malé procento případů. Zkusím se zamyslet nad něčím dalším, případně klidně zkuste psát návrhy.

// Edit: Téma jsem přenesl do kategorie ostatní.

raven_kix
raven_kix autor webu
18.10.2024, 11:47:01 xxx.xxx.156.19
»
Odpověď na příspěvek uživatele Nepřihlášení Zrzavci z 18.10.2024, 11:35:36

Dělal jsem drobné úpravy u funkce na sledování navštívených témat, která dle požadavků funguje bez ohledu na přihlášení a při při přechodu mezi zařízeními. Spouštěl jsem skript, který zpětně upravoval záznamy v databázi a je možné, že některým příspěvkům přiřadil uživatele. Ve vašem případě se to stalo konkrétně u 2 příspěvků.

Je v tom nějaký problém? Jde to samozřejmě vzít zpět, ale předpokládám, že to ničemu nevadí.

raven_kix
raven_kix autor webu
17.10.2024, 23:40:03 xxx.xxx.230.164

Toto je text odkazu.

Funguje to tak, že napíšete text bez odkazu, pak označíte část textu, kde chcete vložit odkaz a přes ikonku v liště vložíte odkaz.

raven_kix
raven_kix autor webu
16.10.2024, 19:19:46 xxx.xxx.230.164
»
Odpověď na příspěvek uživatele assil z 16.10.2024, 08:26:44

Ano, bude možné si vytvořit i vlastní fotogalerii a u každého alba bude také možné nastavit, jestli bude pouze soukromé pro vlastní potřebu nebo jestli ho budete chtít zobrazit pro ostatní (pouze pro přátele, pro všechny).

raven_kix
raven_kix autor webu
15.10.2024, 23:58:06 xxx.xxx.230.164

Ano, konečně jsem provedl další úpravy a vyhověl některým přáním:

  1. Upravil jsem tabulku s uživateli on-line v diskuzi. Zobrazuje už pouze počet registrovaných uživatelů a ne přezdívky.
  2. Odstranil jsem počet příspěvků v diskuzi za přezdívkou. Nyní už je počet příspěvků vidět pouze v profilu uživatele.
  3. No a po kliknutí na počet příspěvků v profilu uživatele je nyní možné přepínat mezi příspěvky uživatele nebo celými tématy, které uživatel založil (díky mastnackovi za nápad).

Připravuji nějaké další drobné změny pod pokličkou, které nebudou ve většině případů vidět, ale opět to bude příprava na další rozšíření webu. A tímto rozšířením budou “Chovatelské profily”. Podrobnosti zveřejním později, ale chtěl bych vytvořit pro každého uživatele místo, kde bude mít možnost zaznamenávat informace o svém chovu.

Samozřejmě bude možné nastavit, které informace budou viditelné pouze pro vás a které budete chtít zveřejnit. Bude tedy možné zobrazit ne jen aktuality z vašich chovů pro ostatní, ale například si vést svůj soukromý chovatelský deník, atd. 

Něco málo už jsem začal vytvářet, ale jsem opravdu v úplném začátku. Kdyby měl někdo nějaké nápady, co by se mu v takovém profilu chovatele líbilo, budu rád za vaše podněty.