Aktuálně: 3 715 inzerátů210 555 diskuzních příspěvků18 254 uživatelů

Příspěvky uživatele

raven_kix

raven_kix
raven_kix autor webu
21.08.2011, 13:29:59 xxx.xxx.142.1
Jen dodám, že se mi povedlo upravit systém identifikace uživatele tak, že asi funguje u všech na 100%. Počkám pro jistotu ještě na nějaké příspěvky, ale jinak už asi nic nebrání tomu, abych všechny informace o uživateli zobrazil. Na tu poradnu se podívám ;-).
raven_kix
raven_kix autor webu
21.08.2011, 12:52:20 xxx.xxx.142.1
Děkuji za první pozitivní ohlas od Ivy. Určitě se mi bude programovat líp web, na který se budou všichni těšit než web, který předem všichni zavrhnou. Byl by někdo ochoten se se mnou zapojit do vymýšlení konceptu nového chovzvirat.com? Opravdu s tím chci pomoct hlavně od vás, kteří sem chodíte pravidelně, protože vy víte nejlíp, co takový chovatelský web potřebuje.
raven_kix
raven_kix autor webu
21.08.2011, 11:27:15 xxx.xxx.142.1
Zdravím, v první řadě se omlouvám, že pokus o bližší identifikaci uživatele zatím není na 100%. Mám teď trochu jiné starosti a nestíhal jsem to tak, jak jsem si představoval. Skript, který měl uživatele blíže určit u mě funguje správně, ale u uživatelů s jiným prohlížečem patrně ne. Zkusím to teď ještě trochu doladit. Bratr pak to vlákno bez náhrady smazal a tak to teď vypadá, že jsme se na to vykašlali, ale není to tak, pouze na to nebyl čas, jak jsem si představoval. Nad povinnou registrací jsme přemýšleli už několikrát. Nejsem proti, ale mám obavy, že ani to by nic moc nevyřešilo. Když bude někdo chtít, tak si může založit 10 e-mailů a 10 účtů a bude psát za 10 lidí. A dovolit si takový systém, jako mají třeba Novinky.cz, kdy se musíte nejprve autorizovat přes dopis, který dojde k vám do schránky? To bohužel nemůžeme. Chtěl jsem nechat diskuzi maximálně otevřenou pro nové lidi. Tak, aby jim nic nebránilo v tom se zeptat. Pokud bude ale situace pokračovat tak jak pokračuje, tak svůj názor budu nucen změnit. Už několik let s bratrem také plánujeme nový web (novou verzi tohoto webu). Vše ale končí právě na nedostatku času. Momentálně bych řekl, že je na nový web možná ten nejvyšší čas. Chtěl bych ale udělat web nejen pro chovatele papoušků, ale pro chovatele všech zvířat. Teď máme na chovzvirat.com také weby o jiných zvířatech, ale jsou to samostatné weby a jejich údržba je pro mě dost náročná. Chtěl bych jeden web, kde by bylo vše. Když jsem to minule nadhodil v diskuzi, tak si vzpomínám, že se to nesetkalo se zrovna příliš kladným přijetím, což mi trochu i zkazilo motivaci. Nerad bych tento web poslal nějakou nepovedenou novou verzí do kytek, tak bych od vás všech chtěl co nejvíc ohlasů. Můj názor na věc je ale takový, že i web, na kterém budou všechna zvířata lze naprogramovat tak, aby si ho každý přizpůsobil podle svého. Pokud bych si s ním dal při programování víc práce a chovatel papoušků by si v nastavení mohl určit, že ho zajímají pouze papoušci, tak by to snad mohlo fungovat. Uvítal bych jakoukoliv pomoc z vaší strany, pokud by měl někdo zájem. Děkuji.
raven_kix
raven_kix autor webu
20.12.2010, 09:30:08 xxx.xxx.142.1
K naší PFce bych chtěl přidat i malý návrat do historie. Koukněte, jak jsme začínali :) http://old.chovzvirat.com/
Obrázek
raven_kix
raven_kix autor webu
06.11.2010, 10:30:25 xxx.xxx.142.1
Zdravím, práce jde pomalu, především mám problém s tím, aby bylo vše dobře vymyšlené, aby se dalo na webu co nejvíc logicky navigovat. Navím musím dělat i další weby, takže to jde opravdu pomalu. Ale budu se snažit na webu pracovat co nejvíce. Luboš
raven_kix
raven_kix autor webu
20.04.2010, 08:27:17 xxx.xxx.142.1
Zdravím vás, nad možností psát pouze po zaregistrování jsem přemýšlel. Měl jsem ale obavy, že ztratíme řadu čtenářů. Máte ale obrovskou pravdu v tom, že to jsou většinou dotazy, které se buď pravidelně opakují, nebo jsou opravdu někdy stupidní. Registraci bych udělal jednoduchou, takže pro toho, kdo to myslí vážně a chce se opravdu normálně zeptat, nebude problém údaje vyplnit.

Diskuze pro registrované přináší několik výhod i pro nás jako pro provozovatele. Mohli bychom uživatele jednoznačně určit, což bez přihlášení nejde. Pokud by někdo dělal problémy, tak bychom mu mohli zablokovat účet a už by prostě psát nemohl. Pro novou registraci by si musel založit nový účet a mít další e-mail, což by taky nikoho nebavilo pořád zakládat nové e-maily.

Asi máte pravdu a diskuze pouze pro registrované povede určitě ke zkvalitnění obsahu, i když za cenu toho, že se počet příspěvků možná sníží. Zkusíme to ještě nějak promyslet, třeba nás napadne ještě nějaké řešení. Rádi uvítáme jakýkoliv nápad.
raven_kix
raven_kix autor webu
01.04.2010, 21:15:36 xxx.xxx.142.1
Chtlě bych všem poděkovat za kladné reakce. Určitě mě bude práce víc bavit, když budu vědět, že se na ni budou lidi těšit. A chat bude :)
raven_kix
raven_kix autor webu
23.03.2010, 22:12:45 xxx.xxx.142.1
Děkuji za další kladné reakce. Státnice dopadly naštěstí dobře mně i bratrovi :).

Chtěl bych teď něco bližšího napsat k navigaci. Na úvodní straně bude rozcestí mezi rubrikami: Papoušci, Psi, Terarijní,... Po kliknutí na ikonku rubriky se dostanete na úvodní stranu rubriky, kde najdete nejnovější články, nejnovější inzeráty, fotky, atd. Z této úvodní stránky budete mít možnost přepnout se buď pomocí hlavního menu na úvodní stránky různých sekcí (Diskuze, Inzerce,...) Ale také bude v pravém panelu rozcestí pro rubriku například Papoušci. Tam bude opět Inzerce, Diskuze, Fotogalerie, ale přepne vás to přímo do diskuze o papoušcích. Pokud jste tedy chovatelé papoušků a uložíte si do oblíbených tuto úvodní stranu, tak na ní budete vidět všechny novinky a budete mít všechno co se týká papoušků po ruce.

Takto to zůstane i například, když si budete číst článek nebo i v jiných sekcích. V pravém panelu bude pořád box s nadpisem Papoušci a bude v něm rozcestí na ostatní sekce (Diskuze, Inzerce,...). Diskuzi jsem udělal na celou šířku stránek, takže tam žádný pravý panel nebude. V těchto širokých sekcích jsem zatím nedomyslel návrat přímo na úvodní stranu papoušků, takže jediná cesta je zatím přes úvodní stranu.Ale určitě na tom ještě zapracuju a něco vymyslím. Zužovat diskuzi bych ale nechtěl. Bude lepší široká.

Další nová funkce na kterou jsem zapomněl a která už u mně na PC na webu funguje je trvalé přihlášení.

K termínu dokončení nové verze nechci nic slibovat, ale mám připravený veškerý základ (zdrojové kódy a jiné věci které nejsou vidět), takže teď už budu programovat jednotlivé sekce a web by měl rychle přibývat.

// Edit
A po přihlášení samozřejmě zůstanete na stránce, na které jste byli předtím. Při odhlášní to tak bude fungovat taky až na případy, když budete v neveřejné části webu, pak budete přesměrování na úvodní stranu.
raven_kix
raven_kix autor webu
23.03.2010, 18:57:53 xxx.xxx.142.1
To je dobrý nápad, zkusím to vyřešit tou možností editace po vložení. Někdy mi ani náhled nestačí :).
raven_kix
raven_kix autor webu
23.03.2010, 18:26:08 xxx.xxx.142.1
Dále se nelekejte podkategorie krmivo na obrázku 2. Možnost vytvářet podkategorie jsem naprogramoval pro případné budoucí použití, ale zatím neplánujeme diskuzi nějak třídit. Kliknete na papoušci a bude tam vše jako je to teď. K poslední fotografii ještě uvedu, že fotografie se zvětší pouhým najetím myší. Není potřeba nijak dál klikat a příjde mi to jako dobré řešení kvůli šetření místem.
raven_kix
raven_kix autor webu
23.03.2010, 18:19:06 xxx.xxx.142.1
Rozostřil jsem hlavičku, abych přecejen zatím neukazoval všechno. Na prvních dvou obrázcích vidíte témeř finální desing. Přibyde už jen pár ovládacícj prvků. Na 3. a 4. obrázku ještě dojde k úpravě designu příspěvků. Sami vidíte, že teď moc neladí s obrázky 1 a 2.

Ještě připomínka k rychlosti stránek. Vím, že je to teď žhavé téma na ifauně. Mohu říct, že nové stránky budou určitě rychlejší než jsou tyto. Dá se říct, že papousci.chovzvirat.com je web, na kterém jsem se učil programovat, takže o nějaké optimalizaci výkonu nemůže být řeč. Teď se snažím optimalizovat jak samotné skripty, tak velikost stránek i dotazy na databázi. Každá stránka nového webu je zatím ve všech ohledech méně náročná než na tomto. Uzavřel bych to tím, že rychlost stránek určitě nebude pomalejší než teď.

raven_kix
raven_kix autor webu
23.03.2010, 18:11:04 xxx.xxx.142.1
Je mi jasné, že je těžké si něco představit bez konkrétního designu. Do dokončení nové verze ale zbývá ještě poměrně dost času, takže nehci nic moc ukazovat kvůli uchránění originality.

Rozhodl jsem se ale, že udělám pár náhledů z nové diskuze, kterou právě programuju u sebe na PC. Zachvíli se zde objeví obrázky.
raven_kix
raven_kix autor webu
23.03.2010, 16:46:03 xxx.xxx.142.1
No a v tom se s bratrem právě neshodneme. Nevidím to tak pesimisticky. Osobně si myslím, že když bude přechod na nový web podložen řadou nových funkcí a všechny staré zůstanou zachovány, tak proč ne? Taky mi bude líto zrušit "papoušky", strávil jsem nad tímto webem hodně času a dělá mi opravdu obrovskou radost jeho návštěvnost, ale chtěl bych ho zase posunout o něco výš. Stejně tak jako ostatní weby na chovzvířat.com. A při té přiležitosti mi příjde jako rozumné vše sloučit v jeden velký web.

Rozhodně si chceme ale udržet všechny zkušené chovatele, které zde máme a kterých si vážíme. Proto jsem taky založil toto téma.

Uvidíme co teď napoví další reakce, když tu máme i bratrův názor.
raven_kix
raven_kix autor webu
23.03.2010, 15:16:54 xxx.xxx.142.1
Jsem rád, za první pozitivní reakce. Ptám se hlavně proto, že bratr (zbyněk) má strach ze "ztráty" papoušci.chovzvířat.com. Že by byla škoda, kdyby tento web zaniknul, protože je opravdu dobře navštěvovaný.

Myslím si ale, že jeho fanoušci si všechno dokážou najít i na nové verzi webu a určitě budou rádí za nové funkce, které nabídne. Je tady ještě možnost udržovat oba weby (aspoň nějaký čas) současně. To by bylo ale náročné z toho důvodu, že bych musel současný web propojit s novým, tzn. skoro všechno urpavit :).

Co se týče vyhledávání, tak rozhodně napíšu plnohodnotné vyhledávání pro každou sekci (články, encyklopedie, fotogalerie,...), takže i pro diskuzi. Bude možné hledat i v textech příspěvků. Díky tomu, že bude v diskuzi vyhledávání, tak se pokusíme také přísněji hlídat duplicitní témata. Pokud někdo založí dotaz, který už byl jinde zopovězen, tak ho moderátor nebo admin přesměruje (vloží příspěvek s odkazem) na téma, ve kterém je už dotaz zodpovězen a téma bude uzamčeno.
raven_kix
raven_kix autor webu
23.03.2010, 12:38:13 xxx.xxx.142.1
Dobrý den,

už celkem dlouho pracuji na nové verzi ChovZvířat.com. Hlavní mojí snahou je sjednotit všechny sekce (papoušci, psi, terarijní,...) do jedhoho webu s jednotnou grafikou. Web papoušci.chovzvířat.com tak jak ho znáte teď by zanikul, ale na novém webu byste nalezli všechny informace a funkce, které jsou zde a celou řadu dalších.

Mám pro to obrovský důvod a tím je údržba stránek. Momentálně je celý chovzvířat.com rozdělen do sedmi samostatných webů. Na každém je samostatná diskuze, samostatná inzerce, atd. Pokud chci udělat nějakou změnu, tak musím vše provést 7x. To mě od jakýchkoliv vylepšení nebo změn přímo odrazuje. To je také důvod, proč jsem už delší dobu nic nezměnil. Přechod na novou verzi webu by mi umožnil provést jednu změnu a hned by se projevila ve všech sekcích webu (papoušci, psi, terarijní,...).

Nový web by už při spuštění obsahoval celou řadu nových funkcí a sekcí. Všechny stávající sekce (diskuze, inzerce, fotogalerie,...) budou kompletně přeprogramovány a budou mnohem propracovanější a promyšlenější než jsou teď. Samozřejmě bych na novém webu i po jeho spuštění dál pracoval a pravidelně ho vylepšoval. Chci aby svými funkcemi i obsahem předčil všechny ostatní chovatelské weby.

Je mi jasné, že největší strach budte mít z přehlednosti webu. Jak jsem psal, tak už na stránkách delší dobu pracuji, takže web u sebe na PC už v nějaké formě provozuji. Grafiku jsme nechali namalovat od profesionálního grafika a základní požadavek byl především jednoduchost (kvůli přehlednosti ale i rychlosti), takže nikde nejsou žádné zbytečné animace nebo obrázky, ale jde hlavně o obsah a o snadnou navigaci po webu. Za sebe můžu říct, že nový web je poskládaný dostatečně logicky a po prvním "osahání" s ním nebude mít určitě nikdo problém.

Na úvodní straně je rozcestí všech kategorií zvířat + nejnovější události z různých sekcí webu (nové články, diskuze, fotky,...). V hlavním menu jsou pak základní sekce webu (encyklopedie zvířat, články, fotogalerie, videogalerie, diskuze, inzerce, ke stažení, webkamery,...). I v těchto sekcích (až na pár výjimek) bude možné přejít do jiné zvířecí kategorie nebo se přepnout do jiné sekce webu v rámci dané kategorie. Asi je složitější si to takto představit, takže uvedu příklad. Budte-li si například číst článek týkající se papoušků, tak budete mít možnost jedním kliknutím přejít do diskuze o papoušcích, fotogalerie papoušků, atd.

Abych vás na nový web trochu nalákal, tak uvedu několik nově připravovaných novinek v sekci diskuze, na které právě pracuji:

1) Možnost formátování textu příspěvku (tučné, kurzíva, odrážky,...).
2) Možnost vložit až 5 fotografií k příspěvku
3) Možnost řazení témat (podle data založení, posledního příspěvku, počtu příspěvků, počtu zobrazení)
4) Zobrazení fotografie uživatele u registrovaných uživatelů (po registraci budete mít možnos zvolit některý z námi nabízených obrázků nebo můžete nahrát vlastní)
5) Souhlas nebo nesouhlas s příspěvkem (u příspěvku bude zobrazeno kolik lidí souhlasí kolik ne, pouze pro registrované, aby bylo jasné kdo souhlasil a kdo ne)
6) Možnost citací
7) Možnost přejít na poslední stránku tématu přímo ze seznamu témat
8) Možnost vložení témat do oblíbených, zobrazní příspěvků uživatele
9) Možnost ukotvit důležité téma na začátku, označit důležité téma ikonkou vykřičníku
10) Možnost blokovat uživatele, zamknout téma (admin nebo námi pověřený moderátor)

A celá řada funkcí. Po několika letech provozu chovzvířat.com už víme co nám a hlavně vám chybí, takže se snažím to všechno do nového webu zabudovat.

Chci se teď zeptat na Váš názor na tuto změnu. Na přechod z papoušci.chovzvířat.com na novou verzi ChovZvířat.com, kde by byli papoušci zařazeni mezi ostatní kategorie zvířat, tak jako je tomu například na ifauně.

Děkuji a budu rád za každou věcnou připomínku

Lubomír Pokorný
raven_kix
raven_kix autor webu
14.07.2009, 21:50:37 xxx.xxx.142.1
Ano, naše stránky měly stejný problém. V našem případě byl ale problém na straně webhostingu, kdy vir byl na úplně jiném webu, ale v důsledku stejných IP adres to hlásilo vir i tady. Toto hlášení má na svědomí nějaká služba google. Zažádal jsem o překontrolování a po několika dnech byla tato škaredá hláška pryč.
raven_kix
raven_kix autor webu
29.05.2009, 15:38:20 xxx.xxx.111.1
Ano IP adresu zmíněného uživate jsem právě zablokoval. Příští pátek ji opět odblokuji a pokud se situace nezlepší, tak ji zablokuji trvale...
raven_kix
raven_kix autor webu
23.05.2009, 10:52:36 xxx.xxx.111.1
Ještě doplním odkaz:

http://papousci.chovzvirat.com/clanky/jak-naucit-papouska-vyslovovat-slova.html
raven_kix
raven_kix autor webu
23.05.2009, 10:43:26 xxx.xxx.111.1
Text o mluvení od Moniky Svobodové byl právě zveřejněn jako článek na tomto webu:

http://papousci.chovzvirat.com/clanky/jak-naucit-papouska-vyslovovat-slova.html

Děkujeme!
raven_kix
raven_kix autor webu
15.05.2009, 09:24:52 xxx.xxx.111.1
Ano, na této verzi stránek už budu dělat změny pouze pokud to bude opravdu nutné. Na nové verzi Začnu pracovat až po těch zmíněných státnicích...